![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() Wie sprak er over het afpakken van Belkacems nationaliteit? De B.U.B.?
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() Waarom?
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jongens wat zijn die van de BUB traag van begrip.
Allee, voor u : een Vlaamse Staatsburgerschap in de plaats. ![]() Met uw Belgische pas moet u wel een residentie vergunning aanvragen, hé. Dezelfde als de Hollanders en de Duitsers bijvoorbeeld. 't Is te zeggen, als u in Ternat wilt blijven wonen natuurlijk. Laatst gewijzigd door Antoon : 13 juni 2012 om 15:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee hoor, wel de BUB en uzelf.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ge kunt na tien jaar nog steeds niet boven de komma geraken, en ge wilt al nationaliteiten afpakken?
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat de BUB het wil.
At your service, hé.
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waar kan ik tekenen om van die Belgische nationaliteit af te raken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() nee ik en ik heb de indruk dat ik niet alleen ben vindt u grappig
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Spreek voor jezelf, a.u.b. Of moeten wij Vlamingen om onze samenhorigheid te versterken dezelfde mening aannemen, volgens jou? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Helaas dacht men in 1830 ook voor iedereen te spreken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De N-VA was wel begonnen over het afnemen van de nationaliteit van F. Belkacem. Dan moeten ze niet zagen als die boemerang in hun gezicht terugkeert.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat houdt dat concreet eigenlijk in?
Als ik een partij bekritiseer, zaai ik dan haat? Als ik een politiek tegenstander bekritiseer, zaai ik dan haat? Als ik de werking van de Belgische staat bekritiseer, zaai ik dan haat? Als ik de werking van de Vlaamse regering bekritiseer, zaai ik dan haat? Enz. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk en luister!
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat denkt u eigenlijk over Philippe 'plutôt arabe que flamand' Moureaux?
En over Laurette 'mérule flamande' Onkelinx? En over Anne-Marie 'casser la majorité flamande' Lizin en haar vriendinnetje Marie Aréna die er een gelijkaardig discours op nahield? Wilt u zo goed zijn om ook even uw licht op dit http://www.caroline-persoons.be/, en meer bepaald het stukje van 21 mei 2012 "Crèches flamandes : plainte auprès de la Commission des Communautés européennes" te laten schijnen?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |