![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Anderzijds kan je misschien overwegen om die collega's van u zelf te plunderen. Ze kunnen het dan ook maar op de maatschappij steken, tenminste als ze consequent zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke democratische meerderheid? Heb ik een referendum gemist?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan bijna niet anders, maar voor alle zekerheid toch even checken.
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien kunnen ze het makkelijkste overvallen worden op de parking van het gemeetehuis, wanneer ze hun maandelijkse portie dopgeld komen halen.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Als de democratische meerderheid wil leven in een vuilbak en wil terugkeren naar de middeleeuwen, dan valt daar inderdaad weinig of niets tegen te doen. Dat is de katastrofe met de democratie die zich nu onder onze neus afspeelt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Begrijp je dat niet?
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat weten we nu meer dankzij Tavek's bijdrage? Absoluut niks. 30 jaar besluiteloosheid en non-beleid zijn de oorzaak van diens onaangename ontmoeting met een Noord-Afrikaan. Maar wie op rechts stemt, krijgt rechts terug. Ergens op een donkere parking. Zo werkt dat. Het had allemaal veel anders gekund...
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We weten nog steeds niet waar dit onrecht geschied is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
dat ze met mijn 20 euro cash en een gsm weg zijn kan ik nog wel verdragen dat ik niet uitgelegd krijg dat ze met mijne pas, rijbewijs,gsmkaartje... niets kunnen doen en een hoop miserie heb als ik da allemaal moet bestellen is erger. maar ja, vlaams verstaan ze niet en dus krijg ik mijn portemonnee niet terug ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Kiest voor die mensen die dit soort excuuspolitiek in wetten gieten. Wanneer jij je wagen vergeet af te sluiten ben je strafbaar... want je zet aan tot diefstal. Wanneer je open en bloot met een gsm of een fotoapparaat rondloopt in mijn gemeente... vindt men dat jij je uitdagend gedraagt, je vraagt er om ... want die hangjongeren zijn dan opeens allemaal 'kansarmen' Met andere woorden, door in wet en jurisprudentie mee te gaan in dit verhaal verschuift men de schuld van de dader naar het slachtoffer. Nog even en je bent als autochtone vrouw zelf schuldig aan je verkrachting want je had in het openbaar maar niet moeten tonen dat je een autochtone vrouw bent... Wat zegt u? Dat laatste is overdreven? http://forum.politics.be/showthread....highlight=hoer
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Hier hebben we ook zoiets meegemaakt . Vorige zomer is de brommer gepikt van de dochter hier op de oprit. Dus pv laten opmaken bij lokale politiezone en daar blijft het bij dachten we. Maar surprise, surprise, een week later telefoon van de de cel bendevorming in Elsene: Mijnheer kan het zijn dar er een brommer gestolen is geweest van jullie? We hebben hier 2 illegale Albanezen opgepakt die in het bezit waren van een brommer met verzekeringspapieren op de naam van mevrouw? Wij natuurlijk zeer blij maar ze hadden hem wel pere totale gereden. Nu 3 weken geleden is de zaak een eerste keer correctioneel voorgekomen en die pipo ontkent natuurlijk. Maar ik ben al blij dat ze gasten hebben kunnen pakken en opsluiten . Dus soms beweegt er toch iets. Maar die inspecteur sprak ook tegen mijn vrouw dat dweilen met de kraan open is en dat het meer de regel dan de uitzondering is dat ze iemand oppakken en dan terug snel vrij moeten laten. Dus nog veel sterkte en volgende keer misschien eens een welgemikte trap tussen de benen geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Je bent de enige niet Tavek :
Molenbeekse kandidaat-burgemeester slachtoffer gewelddadige overval http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20120616_095 |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling