Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 juni 2012, 11:49   #21
Zenit
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Allez, het moest er eens van komen.....blijkbaar kon ik ook niet gespaard blijven.

Gisteren overvallen geweest. Was op weg van mijn hotel naar mijn auto, en ben tegen gehouden door een noord afrikaans type. "L'argent" was het woord, en ik werd onder schot gehouden met een forse bus pepperspray.

Uiteindelijk cash, gsm en laptop kwijt, samen voor meer dan 2000 euro. Gelukkig dekt de verzekering het, en de gsm/laptop waren eigendom van de zaak. De lokale politie wist me te vertellen dat ze dwijlen met de kraan open, en al pakten ze hem, dan nog was de kans klein dat hij gestraft werd: die mannen hebben geen geld (officieel) en de gevangenissen zitten overvol.

Bepaalde collegas wisten me te vertellen dat het blijkbaar mijn eigen fout was. De maatschappij zorgt er voor dat deze figuren crimineel zijn geworden.

De vraag is natuurlijk: zijn wij de fout ? Ik vind van niet, als mensen geen toekomst in een land hebben, waar ze zelfs nog niet van origine thuishoren, dan moeten ze het maar afbollen. En niet beginnen te stelen.

En nu op naar het proces om nieuwe id kaarten, bankkaarten ed aan te vragen...zucht....
Ik zou een schadeclaim sturen naar de hoofdzetel van de Spa met een verzoek om financiële solidariteit voor u als slachtoffer van de "verrijking".
Anderzijds kan je misschien overwegen om die collega's van u zelf te plunderen. Ze kunnen het dan ook maar op de maatschappij steken, tenminste als ze consequent zijn.
Zenit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2012, 11:49   #22
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Don Quichote Bekijk bericht
De democratische meerderheid stemt voor die gang van zaken.
Welke democratische meerderheid? Heb ik een referendum gemist?
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2012, 11:53   #23
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JurgenD Bekijk bericht
Gierige pinnen en mensen die alleen maar kijken naar hun eigen zak, zouden ze iedere week moeten overvallen Robin Hood is mijn favoriet ! 't zou hun deugd doen, die profiteurs die alleen maar hun eigen zielig leventje betalen en de medemens laten verkommeren in de mizerie. Dan moeten ze ook niet bleiten als de arme medemens hun 'money' afpakt. Ze moeten maar leren delen. De hebzuchtigen. En regeringen moeten maar zien dat er voldoende welvaart is voor de armen opdat ze niet moeten gaan stelen. DAT was de reden van het bestaansminimum in België.

Eigen schuld dikke bult, inderdaad !
Dit is als grap bedoeld?
Kan bijna niet anders, maar voor alle zekerheid toch even checken.
Oud 16 juni 2012, 11:57   #24
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gierige pinnen en mensen die alleen maar kijken naar hun eigen zak, zouden ze iedere week moeten overvallen
Misschien kunnen ze het makkelijkste overvallen worden op de parking van het gemeetehuis, wanneer ze hun maandelijkse portie dopgeld komen halen.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2012, 12:05   #25
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Don Quichote Bekijk bericht
De democratische meerderheid stemt voor die gang van zaken.

Wij verdienen ons Belgisch systeem.
Iedere dag.
Als de democratische meerderheid wil leven in een vuilbak en wil terugkeren naar de middeleeuwen, dan valt daar inderdaad weinig of niets tegen te doen. Dat is de katastrofe met de democratie die zich nu onder onze neus afspeelt.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2012, 12:35   #26
Doa
Banneling

Standaard

Citaat:
Als uitkeringen te laag worden gaan mensen stelen. Helaas
blijkbaar vind je dit normaal en keur je nog goed ook.
ze krijgen al geld om niks te doen en dan gaan ze nog werkende mensen bestelen.
Doa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2012, 12:40   #27
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk bericht
blijkbaar vind je dit normaal en keur je nog goed ook.
ze krijgen al geld om niks te doen en dan gaan ze nog werkende mensen bestelen.
Wie niet toekomt, die gaat bijstelen of dealen of wat dan ook. het ene is het logische gevolg van het andere.

Begrijp je dat niet?
Oud 16 juni 2012, 14:19   #28
C2C
Perm. Vertegenwoordiger VN

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Allez, het moest er eens van komen.....blijkbaar kon ik ook niet gespaard blijven.

Gisteren overvallen geweest. Was op weg van mijn hotel naar mijn auto, en ben tegen gehouden door een noord afrikaans type. "L'argent" was het woord, en ik werd onder schot gehouden met een forse bus pepperspray.

Uiteindelijk cash, gsm en laptop kwijt, samen voor meer dan 2000 euro. Gelukkig dekt de verzekering het, en de gsm/laptop waren eigendom van de zaak. De lokale politie wist me te vertellen dat ze dwijlen met de kraan open, en al pakten ze hem, dan nog was de kans klein dat hij gestraft werd: die mannen hebben geen geld (officieel) en de gevangenissen zitten overvol.

Bepaalde collegas wisten me te vertellen dat het blijkbaar mijn eigen fout was. De maatschappij zorgt er voor dat deze figuren crimineel zijn geworden.

De vraag is natuurlijk: zijn wij de fout ? Ik vind van niet, als mensen geen toekomst in een land hebben, waar ze zelfs nog niet van origine thuishoren, dan moeten ze het maar afbollen. En niet beginnen te stelen.

En nu op naar het proces om nieuwe id kaarten, bankkaarten ed aan te vragen...zucht....
Allez, al 30 jaar het zelfde liedje.

Wat weten we nu meer dankzij Tavek's bijdrage? Absoluut niks.

30 jaar besluiteloosheid en non-beleid zijn de oorzaak van diens onaangename ontmoeting met een Noord-Afrikaan.

Maar wie op rechts stemt, krijgt rechts terug. Ergens op een donkere parking. Zo werkt dat.

Het had allemaal veel anders gekund...
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2012, 14:25   #29
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

We weten nog steeds niet waar dit onrecht geschied is.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2012, 14:34   #30
subocaj

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Op weg van zijn hotel naar zijn auto.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2012, 14:40   #31
1207
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Ik zou hem gewurgd hebben nadat ik mijn laptop op zijn kop had geklopt.
Maar dat is mijn persoonlijke mening.
Tot ze met getrokken messen voor uw neus staan
dat ze met mijn 20 euro cash en een gsm weg zijn kan ik nog wel verdragen

dat ik niet uitgelegd krijg dat ze met mijne pas, rijbewijs,gsmkaartje... niets kunnen doen en een hoop miserie heb als ik da allemaal moet bestellen is erger.
maar ja, vlaams verstaan ze niet en dus krijg ik mijn portemonnee niet terug
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2012, 14:43   #32
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
Tot ze met getrokken messen voor uw neus staan
dat ze met mijn 20 euro cash en een gsm weg zijn kan ik nog wel verdragen

dat ik niet uitgelegd krijg dat ze met mijne pas, rijbewijs,gsmkaartje... niets kunnen doen en een hoop miserie heb als ik da allemaal moet bestellen is erger.
maar ja, vlaams verstaan ze niet en dus krijg ik mijn portemonnee niet terug
Het waren geen getrokken messen, maar een spuitbus haarlak waar met stift "pepperspray" opgeschreven stond.
Oud 16 juni 2012, 16:08   #33
Diego Raga

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Ik zou hem gewurgd hebben nadat ik mijn laptop op zijn kop had geklopt.
Maar dat is mijn persoonlijke mening.
http://www.youtube.com/watch?v=YdsgOyu4irk
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2012, 16:37   #34
CLAESSENS Joris
Minister-President

CLAESSENS Joris's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Tja, iedereen die aan de stembus kiest voor de traditionele partijen, en zeker de linkse...
Kiest voor die mensen die dit soort excuuspolitiek in wetten gieten.

Wanneer jij je wagen vergeet af te sluiten ben je strafbaar... want je zet aan tot diefstal.
Wanneer je open en bloot met een gsm of een fotoapparaat rondloopt in mijn gemeente... vindt men dat jij je uitdagend gedraagt, je vraagt er om ... want die hangjongeren zijn dan opeens allemaal 'kansarmen'

Met andere woorden, door in wet en jurisprudentie mee te gaan in dit verhaal verschuift men de schuld van de dader naar het slachtoffer.
Nog even en je bent als autochtone vrouw zelf schuldig aan je verkrachting want je had in het openbaar maar niet moeten tonen dat je een autochtone vrouw bent...

Wat zegt u? Dat laatste is overdreven?
http://forum.politics.be/showthread....highlight=hoer
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2012, 17:43   #35
tschoon verdiep
Burgemeester

tschoon verdiep's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Spijtig dat te horen maar nog erger is de reaktie van politie.

Hier hebben we ook zoiets meegemaakt . Vorige zomer is de brommer gepikt van de dochter hier op de oprit. Dus pv laten opmaken bij lokale politiezone en daar blijft het bij dachten we.
Maar surprise, surprise, een week later telefoon van de de cel bendevorming in Elsene: Mijnheer kan het zijn dar er een brommer gestolen is geweest van jullie? We hebben hier 2 illegale Albanezen opgepakt die in het bezit waren van een brommer met verzekeringspapieren op de naam van mevrouw?
Wij natuurlijk zeer blij maar ze hadden hem wel pere totale gereden.
Nu 3 weken geleden is de zaak een eerste keer correctioneel voorgekomen en die pipo ontkent natuurlijk.
Maar ik ben al blij dat ze gasten hebben kunnen pakken en opsluiten . Dus soms beweegt er toch iets. Maar die inspecteur sprak ook tegen mijn vrouw dat dweilen met de kraan open is en dat het meer de regel dan de uitzondering is dat ze iemand oppakken en dan terug snel vrij moeten laten.

Dus nog veel sterkte en volgende keer misschien eens een welgemikte trap tussen de benen geven.
tschoon verdiep is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2012, 17:51   #36
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
U bent goed bezig dit draadje te vertroebelen.
En dan maar opmerkingen maken over anderen.
En jij doet dat uiteraard nooit.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2012, 17:52   #37
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Dit is als grap bedoeld?
Kan bijna niet anders, maar voor alle zekerheid toch even checken.
Hem kennende, neen.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2012, 19:02   #38
Zenit
Banneling

Standaard

Je bent de enige niet Tavek :

Molenbeekse kandidaat-burgemeester slachtoffer gewelddadige overval
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20120616_095
Zenit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2012, 21:08   #39
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Douai, Noord Frankrijk, ik was daar voor een bedrijfsbezoek. Het gebeurde in het centrum van de stad, savonds.

Maar je mag er donders op zeggen dat in Brussel of Antwerpen hetzelfde kan gebeuren.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2012, 21:09   #40
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Het waren geen getrokken messen, maar een spuitbus haarlak waar met stift "pepperspray" opgeschreven stond.
Weet ik veel hoe dat er uit ziet.

Ik heb geen ervaring met wapentuig.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be