![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Veiligheid tegover privacy | |||
Privacy van terroristen moet ook beschermd worden (alleen voor AEL, PVDA en VJM) |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Privacy moet belangrijker indien terrorisme niet bewezen |
![]() ![]() ![]() |
11 | 28,21% |
Privacy mag onderzoek naar terrorisme niet beperken |
![]() ![]() ![]() |
14 | 35,90% |
Heb niets te verbergen en wil mijn privacy wel laten vallen om politieonderzoek te helpen |
![]() ![]() ![]() |
14 | 35,90% |
Zonder opinie |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 39. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Dat misbruik is van alle tijden.
Zijn we de 'veiligheidswetten' vergeten die de CVP-ministers er doordrukten in de periode van de bende van Nijvel? Besef je dat gelijk welke flik, je mag aanhouden, je lief bepotelen naar believen. Hij moet zelfs niet bewijzen dat jij of zij verdacht zijn. Macht streeft, zoals alle organismen, naar vermeerdering en groei. Dat gaat altijd ten koste van wat anders. In dit geval, ten koste van de individuele vrijheid. Daarom is het zo belangrijk ook de kleine criminaliteit direct en streng aan te pakken. Want in een klimaat zoals nu, waar jonge allochtonen een vrijbrief hebben tot de misdaad, is het niet ondenkbaar dat een of andere 'bevlogen' politicus er draconische wetten doorduwt, die de elementaire levensruimte van het individu aantasten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Giserke waar ge zegt dat er in het westen slechts 10 terreuraanslagen zouden zijn geweest de laatste 20 jaar zijde der toch wel ferm aan het naast kloppen.
Aleen de CCC heeft in de jaren 80 een tiental aanslagen alleen gedaan in dit land. ook terreur van het ALF bvb... De RAF in Duitsland vergeten ? De ETA in Spanje vergeten ? oa veel doden in supermarkt in Barcelona ? Italie ? (bologna .... ) Nederland ( oa brandstichtingen tegen Makro en Shell bvb om niet te spreken van Pim Fortuyn ...) Groot Brittanie : TIENTALLEN aanslagen door Ira Noord Ierland : idem tientallen aanslagen door IRA en ook door Protestanten.... Kort van memorie zeker Giserke... Voor mijn part mogen ze al het krapuul dat zich met terreur bezig wil houden heel actief opsporen en als ze dan toevallig aan de weet komen dat ik donderdagavond aan het boenken ben met mijn vrouw so what. Liever dat ze weten dat ik bezig ben met de liefde te bedrijven dan dat ze eventueel aan de weet zouden komen dat ik een volgende dodelijke aanslag aan het voorbereiden ben. Trouwens dien agent kan der maar wat van bijleren he.. van mijnen techniek..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is terrorisme? In Spanje is pleiten voor een autonoom Baskenland al terrorisme.
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() Pleiten is in mijn ogen geen terrorisme he Pelgrim. bommen laten ontploffen en onschuldige burgers treffen wel.
Maar ja in Spanje zullen daar sommigen anders over denken...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
met andere woorden, we hebben 100.000 keer meer kans om met onze zatte botten tegen een boom te rijden, dan betrokken te zijn in een terroristische aanval. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
Aanslag op de Bank of America in Antwerpen : een buurmeisje werkte daar. 't is allemaal al effe geleden maar toch Giserke, dan denkt ge wel eens na zenne. Het kan U overkomen. En ik heb zo'n gevoel dat de kansen dat het U overkomt weer stijgen. 't zal wel subjectief zijn maar ik voel mij niet echt gerust meer in mijn veilig Europa sinds de aanslagen in Madrid. Ik dacht er aan om dit jaar ne city trip naar Madrid te doen, wel ik heb mijn plannen laten vallen na 11/3/04. En de kans dat IK met 'mijn "ZATTE" botten' ergens tegenaan zou rijden is veel kleiner (eigenlijk onbestaande) dan dat ik een terroristische aanslag zou tegenkomen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
gewoon over koetjes en kalfjes... ik ben heel gewoon, een middelmatige brave burger ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |