![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() Pantoffelrevolutionair! Gaat daar mee naar den oorlog!
![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik durf het tenminste toegeven dat ik onder sloef lig he. Ik zijn eerlijk op dat gebied... alhoewel....
Vertrouw niemand he..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#23 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#24 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#26 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
2) u antwoordt duidelijk niet op mijn vraag. Het Vlaams Blok blaast warm en koud, maar is wel de eerste om dat aan te klagen bij andere partijen, hypocrisie ten top dus...
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
![]() Citaat:
2) mijn antwoord is: het Vlaams Blok is geen partij als de anderen met een duidelijk programma! nu blij? En het waarom is hier door mij en talloze anderen hier al ettelijke amlen op dit forum uitgelegd! Dus hou op met zagen of ga naar skippy gaan kijken! |
||
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bedrijfsleven doorbreekt taboe(s)
Het is geen geheim dat de roep om een eigen sociaal en economisch beleid, dat is afgestemd op de Vlaamse specifieke noden en behoeften, ook buiten de 'traditionele' Vlaamsgezinde kringen steeds luider begint te klinken. Dat blijkt vandaag ook uit de antwoorden die de Vlaamse bedrijfsleiders gaven op de driemaandelijkse enquête van De Standaard en Trends. Meer dan 57% is gewonnen voor het invoeren van Vlaamse CAO's, ruim twee derde wil dat effectief werk wordt gemaakt van de splitsing van de sociale zekerheid, en liefst 71,7% vindt dat fiscale autonomie een absolute prioriteit moet zijn. Het zijn cijfers die aan duidelijkheid niets te wensen overlaten en hard zullen aangekomen zijn in de kringen die mordicus blijven vasthouden aan de Belgische constructie en de daarmee gepaard gaande 'solidariteit'. Als klap op de vuurpijl blijkt uit dezelfde enquête bovendien dat een meerderheid van de Vlaamse bedrijfstop (52%) van oordeel is dat het Vlaams Blok deel moet uitmaken van de Vlaamse regering. Pierre Godfroid, een naam als een klok in het bedrijfsleven, verwoordde het in een interview met Trends als volgt: "Van het moment dat we democratisch een partij aanvaarden, mag die partij niet uitgesloten worden". Punt. Voor wie er nog aan mocht twijfelen: '13 juni' heeft wel degelijk wat in beweging gebracht. www.vlaamsblok.be
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() (Niet dat het woord op zich van belang is, maar de inhoud wel) |
||
![]() |
![]() |
#31 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
(1) Waar haalt het Blok het recht vandaan om een uitspraak te doen over de motivatie van die bedrijfsleiders wanneer 52% vindt dat het Blok mag meeregeren. In het krantenartikel stond vermeld (als Ancapa dit al juist weergaf) dat 52% vindt dat het Blok mag meeregeren. Nergens stond vermeld welke de motivatie was die ze opgaven om een dergelijke keuze te maken (misschien werd dit in het onderzoek gevraagd, misschien niet... feit is: dit kan je niet opmaken uit het krantenartikel). Kan het bijvoorbeeld niet zijn dat velen vinden dat het Blok mag meeregeren, niet omdat ze het een normale democratische partij zoals alle andere vinden, maar omdat - aangezien het programma van het Vlaams Blok vol onhaalbare standpunten staat - ze ervan overtuigd zijn dat eens de partij aan de macht komt ze vanzelf zal uitdoven. Natuurlijk zullen er bedrijfsleiders tussen zitten die het Blok daadwerkelijk een democratische partij vinden en die vanuit die optiek vinden dat er mee mag worden geregeerd maar dat is mijn punt niet: (1) de reden die iemand opgeeft voor een uitspraak is wel degelijk van belang, (2) nergens krijg je daar in het artikel informatie over (3) toch doet het Blok daarover uitspraak aan de hand van 1 artikel in Trends dat 1 reden weergeeft van 1 bedrijfsleider. (2) Bovendien is 52% nu niet echt de klap op de vuurpijl waar het Blok het over heeft. 52% is wat het is: net iets meer dan de helft. Oh ja, Guderian: je was zo stil... laatst... bij koetjes en kalfjes... |
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#33 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Als klap op de vuurpijl blijkt uit dezelfde enquête bovendien dat een meerderheid van de Vlaamse bedrijfstop (52%) van oordeel is dat het Vlaams Blok deel moet uitmaken van de Vlaamse regering. Pierre Godfroid, een naam als een klok in het bedrijfsleven, verwoordde het in een interview met Trends als volgt: "Van het moment dat we democratisch een partij aanvaarden, mag die partij niet uitgesloten worden". Punt. En ja, ook alle andere partijen zouden dit doen wanneer het hun stemmen oplevert. Maar dit is mijn punt ook niet: (1) je kan aan de hand van het krantenartikel onmogelijk nagaan of de opiniepeiling volgens strikte methodologische regels is uitgevoerd (is dit niet zo dan heb je er geen zak aan) en (2) het Blok leidt iets uit het artikel af wat er helemaal niet uit af te leiden valt. |
||
![]() |
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#36 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#37 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#38 | |
Parlementslid
|
![]() Waterdrager schreef :
Citaat:
Beknopt is voldoende ! Zélfs met een eenvoudige opsomming ben ik al tevreden. Bij voorbaat dank !
![]() |
#39 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Pierre Godfroid, een naam als een klok in het bedrijfsleven, verwoordde het in een interview met Trends als volgt: "Van het moment dat we democratisch een partij aanvaarden, mag die partij niet uitgesloten worden". Punt. Die "het" verwijst wel degelijk naar de resultaten uit het onderzoek. Men kon natuurlijk ook gewoon die 52% vermelden. Het doet er natuurlijk allemaal geen fuck toe maar ik heb een gloeiende hekel aan mensen die zomaar met "wetenschappelijk onderzoek" komen aandraven voor ditgene of datgene en daar dan dingen beginnen uit af te leiden die er niet uit af te leiden vallen. Laat staan dat je aan de hand van de tekst die men hier dan neerpoot kan oordelen over de degelijkheid van het oorspronkelijk onderzoek. |
|
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Godfroid heeft het trouwens niet onmiddellijk over deelnemen aan de macht (waarover sprake in het onderzoeke), maar over de uitsluiting (het cordon dus). |
|
![]() |