Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 juni 2012, 10:24   #21
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjaax Bekijk bericht
Waarom? Als we één Europese markt hebben, ligt het voor de hand dat ook de regels voor arbeid min of meer geharmoniseerd worden. Bijvoorbeeld ook dat er wordt uitgegaan van een 40-urige werkweek en niet dat er in sommige lidstaten een werkweek van 48 uur geldt.

De mensen pikken het nog wel. Anders zouden ze allang hard gestreden hebben voor een fatsoenlijke Europese regering. Eentje waarvan de leden door het Europees Parlement naar huis worden gestuurd als er geknoeid wordt.
De doordeweekse mens heeft nog steeds niet begrepen wat globalisme is, maar dat komt nog wel... Dan volgt hoe dan ook de gewenste RESET.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2012, 10:39   #22
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjaax Bekijk bericht
Bijvoorbeeld ook dat er wordt uitgegaan van een 40-urige werkweek en niet dat er in sommige lidstaten een werkweek van 48 uur geldt.
Waarom moet dat publiek bepaald worden, die "werkweek" ? Ik kan mij indenken dat sommigen veel en lang willen werken, en anderen veel minder en weinig. Waarom kan dat niet helemaal vrij gelaten worden ?

Tenslotte is een 'werkweek' niks anders dan een hoeveelheid dienst die verkocht wordt. De overheid zegt dus dat dat produkt enkel maar in pakken van zoveel mag verkocht worden, niet meer en niet minder.

Een beetje alsof een tankbeurt bij wet steeds 53 liter zou moeten bedragen.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2012, 10:45   #23
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Waarom moet dat publiek bepaald worden, die "werkweek" ? Ik kan mij indenken dat sommigen veel en lang willen werken, en anderen veel minder en weinig. Waarom kan dat niet helemaal vrij gelaten worden ?

Tenslotte is een 'werkweek' niks anders dan een hoeveelheid dienst die verkocht wordt. De overheid zegt dus dat dat produkt enkel maar in pakken van zoveel mag verkocht worden, niet meer en niet minder.

De overheid weet het beter en legt U regels op (bij het niet eerbiedigen van deze regels zal U gestraft worden), dit alles eigenlijk om U tegen Uzelf te beschermen. Men mag zich daar geen vragen bij stellen, dat is "ongezond" en leidt binnen de kortst mogelijk inbeeldbare tijd tot onvermijdelijke door de staat bepaalde & behandelbare geestesziekten...
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 28 juni 2012 om 10:48.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2012, 20:45   #24
Stingray
Banneling

Standaard

Citaat:

Alsof je baas zou toelaten dat je weinig zou werken ?
Stingray is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2012, 01:41   #25
Adam Smith
Europees Commissaris

Adam Smith's schermafbeelding

Standaard

Als de enige verplichting is het pensioenstelsel bestendig maken aan een stijgende levensverwachting, dan zou ik dat zelfs gezond verstand durven noemen. Wil je soms dat anders andere EU en/of Euro - landen voor de bail out opdraaien?

Wat te verwachten valt zonder aanpassing; en tja nationaal laat iedereen zoiets het liefst aan de volgende regering.

Laatst gewijzigd door Adam Smith : 29 juni 2012 om 01:42.
Adam Smith is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2012, 04:44   #26
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stingray Bekijk bericht
Alsof je baas zou toelaten dat je weinig zou werken ?
Net zoals de pomphouder je zal toelaten om maar 20 liter te tanken he. Je zal dan uiteraard wel minder betaald worden. Maar ik zie niet in waarom wat men nu "deeltijds werken" noemt, niet zou voordelig zijn voor beiden ?

En je moet "werken" en "baas" dissocieren he. Werken is voor de KLANT. Als het altijd dezelfde klant is, noem je dat je baas.

Laatst gewijzigd door patrickve : 29 juni 2012 om 04:46.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2012, 11:03   #27
Stingray
Banneling

Standaard

Citaat:
Net zoals de pomphouder je zal toelaten om maar 20 liter te tanken he. Je zal dan uiteraard wel minder betaald worden. Maar ik zie niet in waarom wat men nu "deeltijds werken" noemt, niet zou voordelig zijn voor beiden ?

En je moet "werken" en "baas" dissocieren he. Werken is voor de KLANT. Als het altijd dezelfde klant is, noem je dat je baas.
De baas wil vooral de continuïteit gegarandeerd zien en als jij eensklaps besluit minder te gaan werken, zal dat nogal een probleem worden.
Stingray is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be