![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kom toch gewoon onder de mensen en toon hoe verdraagzaam je bent buiten de gebedshuizen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() D�*t, mijn beste, ìs de broodnodige 'wederkerigheid' die blijkbaar mankeert.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 25 juni 2012 om 22:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Burger
|
![]() Neen die wederkerigheid is er vaak niet, en in de ene godsdienst al minder dan in de andere, de waarheid heeft zijn rechten. Maar ik ben ook niet op zoek naar wederkerigheid, ik heb deze niet nodig. Mijn interesse voor geloof is een soort vreemde sociologische fascinatie, zoals ik in zoveel zaken geïnteresseerd ben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() Suikerfeest en bijhorende zoete koekjes is het vieren van de eerste geslaagde karavaanroof en massamoord door Mohammed. Op een karavaan die inderdaad suiker en zoetwaren vervoerde.
Mooi feest hoor!
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De maatschappij heeft die wederkerigheid dan weer wèl nodig om in harmonie te functioneren. Ik heb ook 'n brede interesse, ik ga er vanuit dat veel mensen die hebben, ik raak dan weer niet (meer) gefascineerd door religies, maar door andere dingen. Alhoewel ik moet bekennen dat ik die fascinatie voor 't irrationele, hetgeen ik 'andermans hersenspinsels' noem, ergens ook wel heb, of gehad heb, enkel om te kunnen doorgronden w�*t hen drijft, wat motiveert om je hele leven te onderwerpen, ondergeschikt te maken aan dat irrationele. Ik heb er nog geen antwoord op kunnen bedenken, enkel misschien angst voor de dood?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Burger
|
![]() Citaat:
En het christendom is niet alleen een verzaken aan het aardse, maar ook nog eens het verheerlijken van het lijden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En er mij en andere autochtonen zeker niet mee lastigvallen. Ik wil met de islam helemaal niets te maken hebben in mijn land. Spijtig genoeg hebben ze zelfs de arrogantie om overal met een hoofddoek rond te lopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Pasen is het vieren van het Keltische feest Beltane (christenen hebben die gewoon overgenomen). dit werd gevierd met groepsverkrachten van jonge meisjes. ook een leuk feest hé. daar denk je ook aan als je chocolade eitjes eet?
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 26 juni 2012 om 07:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zou het toleranter maken tegenover mensen die zich door diezelfde religie laten inspireren om gebedshuizen op te blazen, mensen te verminken, een barbaarse maatschappijvorm in stand te houden, of in het minst slechte geval obscurantistische onzin te debiteren?
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 26 juni 2012 om 08:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik ben overigens a-religieus en vier dus ook geen pasen.
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Bwah..altijd bereid van eens te klappen met open vriendelijke mensen van allerlei slag maar liever niet over religieuze zaken..dat is beledigend voor mij..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
oh, hier nog zo'n leuk feest: het Pan feest van de grieken, waar de priesters vrouwen afranselen en ook groepsverkrachting van jonge meisjes én jongens. 10 punten als je weet over hoe het feest nu genoemd wordt...
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 26 juni 2012 om 16:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dat uit karakter ? Of ben je je echt van geen kwaad bewust ? ![]() |
|
![]() |
![]() |