![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() Partij één U bent het op 13 punten oneens
D66 PvdA SP VVD Trots op Nederland Heel NL Partij voor de Dieren GroenLinks CDA SGP Lijst 17 Partij voor Mens en Spirit Piratenpartij PVV Nieuw Nederland ChristenUnie U bent het op 7 punten eens
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Piratenpartij!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
-Het oprichten van een investeringsbank voor kleine bedrijven -Het optrekken van de uitkeringen Maar goed, ik weet denk ik wel waar de vraag vandaan kwam. U stoorde zich vast aan het label 'extreem'. Wellicht had ik beter 'uiterst links' gebruikt, dat geef ik toe.
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je mag dus kiezen uit het aantal personen dat alreeds (door de partij) gekozen is.
Nee dus. De politiek is zo betrouwbaar als een vat nitro op een rammelende vuilniswagen, en met dito scrupules. Ik dacht dat TON een dode partij was maar ineens zie ik dat ze toch midden in de belangstelling staan. Het allergrootste probleem is dat de nieuwe partijen geen enkel goed gefundeerd plan hebben en de reeds gevestigde partijen niet willen (feitelijk) dat er iets veranderd. Er blijven enorme hoeveelheden stuurloze en bezitloze immigranten het land binnenkomen. Mensen zonder toekomst en met geen enkel potentieel op welk niveau dan ook. Deze groepering die exponentieel groter is dan welke andere probleemgroep ook is de onkostenpost die de BV NL de das omdoet. Dit leger groeit jaarlijks met 50.000 personen die een uitkering moeten hebben plus een onderdak. En dat alles moet door het kleine werkende deel van de Nederlanders betaald worden. Het leger uitkeringstrekkers van allochtone origine telt momenteel ruim 2 miljoen. Mensen die wellicht kunnen (en misschien ook wel willen) werken maar wiens taalvaardigheid en capaciteit vrijwel zero is. Hierover wordt in de politiek niet gesproken. Kortom: de NL politiek is die van de zelfverkozen losers.
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() Ik kwam bij de stemmentracker uit bij een gelijke stand D66 en PVV; de tracker is zo mogelijk nog nietszeggender dan de stemtest. Ik zou in NL wss voor de VVD stemmen of de partij van Rita Verdonk, alleen lijkt mij dat een nogal amateuristische boel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom is iedereen hier een oude stemtest aan het invullen?
![]() |
![]() |
#30 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Om erachter te komen wie in Nederland de vorige verkiezingen gewonnen heeft.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Burger
|
![]() Goed. Ik ben hier om bij te leren. Hoe zou u de SP kaderen, vergelijkend met ons Belgisch politiek landschap?
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
http://sptransparant.blogsome.com/20...tische-partij/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door mvd : 4 september 2012 om 18:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Volgens de recente test:
1. Libertarische partij 2. VVD 3. Democratisch Politiek Keerpunt |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() Ik kom ook bij de Libertarische Partij uit, geen complete verrassing.
1.Libertarische Partij 2.Democratisch Politiek Keerpunt 3.VVD |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Links-libertair, zoals gekend.
![]() D66 Libertarische Partij GroenLinks VVD Nederland Lokaal PvdA Democratisch Politiek Keerpunt Liberaal Democratische Partij Partij voor de Dieren Piratenpartij Partij voor Mens en Spirit SP SOPN 50Plus CDA ChristenUnie SGP PVV Partij van de Toekomst Anti Europa Partij
![]() |
![]() |
#37 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister
|
![]() PVV U bent het op 9 punten oneens
Trots op Nederland CDA VVD Partij voor de Dieren SGP PvdA SP GroenLinks D66 ChristenUnie