![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() Met Paul Vandendriessche is de N-VA dan ook uitermate vrouwvriendelijke partij, hè.
![]()
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ooit van vrijheid gehoord? Ga samen met Robinus in Cuba, China of Noord Korea wonen hé zeg...
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 27 juni 2012 om 15:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dus je behoud je vrijheid. En ik heb zelf bewust gekozen voor een kind. Die heeft een goede opvoeding en scholing gehad en ik heb hem en onszelf nooit iets tekort moeten doen. Hij staat met beide voeten op de grond en reist de wereld rond. Woont het ene jaar in New York en dan weer in Luxemburg en bezit gelukkig geen kerktoren mentaliteit. Verder is hij net zo een slechte consument als ik. Spaarzaam, betaald alles contant en laat zich door niemand opnaaien. Zelfs ik ben jaloers op zijn manier van leven. Nu goed. |
|
![]() |
![]() |