![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Burgemeester
|
![]() Als er één land is dat zich nauwelijks zorgen moet maken voor aanslagen, dan is het België... België is altijd tegen de oorlog in Irak geweest, en heeft ook duidelijk kritiek geüit tegen de Amerikanen...
Uiteraard praat dit de aanslagen van Al-Qaeda niet goed... Vele mensen op dit forum gaan er blijkbaar vanuit dat er in een land geen aanslagen kunnen zijn, als je vreemdelingen het land uit gooit... Dat is absoluut onjuist! Terrorisme onstaat altijd doordat een bepaalde bevolkingsgroep onderdrukt of niet gehoord wordt, en daarom terrorisme als enige mogelijke oplossing ziet. In het voorbeeld van Al-Qaeda: De Amerikanen willen baas spelen over de hele wereld. Als er in de Arabische wereld iets wordt gedaan waar de Amerikanen tegen zijn (al is dat gebaseerd op leugens en/of puur eigenbelang), dan moet en zal Amerika zijn zin krijgen. Als dat niet kan met woorden en dreigementen, dan zal het hun lukken d.m.v. bommen en granaten. Op die manier voelen die mensen zich uiteraard onderdrukt. Een kleine groep strijdlustige mensen zal zelf actie willen ondernemen tegen iets onbereikbaar... Het enige wat ze kunnen doen is: - guerillia-oorlog voeren - terrorisme Op alle andere manier zouden ze toch worden neergeslagen door de "bezetter". Het is volgens mij uiterst logisch dat Amerika veel haat opwekt bij de Arabische wereld. Volgens mij is er maar één oplossing tegen het terrorisme: het westen moet zich niet te veel bemoeien met die landen, en zéker niet uit puur eigenbelang een land gaan bezetten... Welke Amerikaans president zei ook alweer: "America for the Americans?" Daar moet je dan ook consequent in zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Durft ge nog de straat oversteken?
![]() |
![]() |
#24 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het kan een idioot in een bomauto zijn! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Prettige road trip! ![]()
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() En nu maar goed opletten dat er morgen geen vliegtuig crasht op 1 van onze strandhuisjes aan zee...
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Ik vlieg op 11 september naar Schotland, haha.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar als ge denkt dat ze de NAVO niet gaan aanvallen, of Brussel als hoofdstad van de EU, dan maakt ge u illusies ... Het grootste gevaar is idd. in landen die troepen naar Irak hebben gestuurd ... direct daarna denk ik dat Belgie het meest gevaarlijke land is qua risico op aanslagen ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() --------------------------------------------------------------------------------
labyrinth schreef: Tja, alles kan in deze waanzinnige wereld! Maarre, als ik er dan toch aan moet, hoe kom ik zelf aan zo'n zeventig maagden? Of is dat alleen voor moslims? Eigen volk eerst? Ja dat krijg je als alle volkeren "Eigen volk eerst" denken. Heel onoverzichtelijk en chaotisch. Ieder stookt zijn eigen vuurtje en al gauw staat de boel in brand. En dan maar klagen en zagen..... Ik bedoelde dat wel ironisch; maar dat begreep u natuurlijk weer niet... Attiladehun, Ik wou juist uw ironie nog een extra duwtje geven, maar dat begreep u dan weer niet. Wat is communicatie toch moeilijk en we schrijven nog wel in dezelfde taal. Hoe zou het dan zijn moest u of ik in het Arabisch schrijven? Hoe zouden we het dan doen? ![]() ![]()
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
![]() |
![]() |