![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik lijd o.a. aan fotofobie
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben er volkomen klaar mee. Kant & klaar ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() Die wezentjes zijn oppermachtig. Ze sturen jouw gedachte op zodanige manier dat je ze niet denkt. Ze mogen jou op een één of andere manier niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had jou een vraag gesteld, die je niet hebt beantwoord.
Hegel het meest en voor de rest de algemene geschiedenis der filosofie. Ik heb ook de boeken van Plato en het meeste daarvan gelezen. Maar van de filosoof Börger heb ik de filosofie geleerd en mijn atoomtheorie gevonden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Want die zogenaamde diepte die jij meent te zien zou je ook op een plat vlak van een schilderij of een foto menen te zien. En met een film kan je zelfs de beweging laten zien, terwijl je de diepte zelf niet werkelijk kunt zien, want het beeld van de film zelf is een plat vlak. Zelfs dat een vogeltje voor een tak vliegt kun je niet feitelijk zien. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anders zouden wij hetzelfde bewustzijn hebben als die van de microwezentjes en dat is niet zo. Wij hebben ons eigen bewustzijn met onze eigen ontwikkeling en die heeft een zekere traagheid (alles op zijn tijd), wat wel meer in de geschiedenis bewezen is dat de mensen moeite hebben met nieuwe ideeën, zelfs al zijn die zeer positief zoals mijn atoomtheorie. Piero houdt meer van dode dingen (een dood heelal) dan van levende wezens. Laatst gewijzigd door harriechristus : 17 oktober 2013 om 20:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het begin is nog niet het ware. Het eindigt daarmee dat het kennen zelf de waarheid en de grondslag is van wat wij ervaren. Want in de Logica en de Geest van het denken vindt alles zijn verklaring. Dat is de wedergeboorte van de Natuur tot de Geest, die wij zelf zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kortom: we kunnen het subjectieve en betrekkelijke ontwikkelen tot een steeds grotere mate van objectiviteit en absoluutheid. Dat bewijst de wetenschap en de filosofie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() I fucking hate chocolate !!!!
Maar fotofobie heeft niets met chocoladeverwalging te maken ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 17 oktober 2013 om 23:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar we kunnen geen drie dimensies zien, wel voorstellen. En voorstellen is een combinatie van feitelijk zien van twee dimensies plus dat je de derde dimensie daarbij denkt op basis van het perspectief en de beweging. En als Kant feitelijk niets ziet, dan is ie blind. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#40 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De derde dimensie daarbij, dat is de interpretatie. Citaat:
Er is wel degelijk een verschil tussen waarneming en interpretatie. Dus tussen twee en drie dimensies. Nog voor er sprake is van enige levenservaring zijn de ogen en de hersenen al ingericht om een beeld van twee dimensies te maken. |
||
![]() |
![]() |