![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() We gaan die kubussen nekeer achter uwe kop gooien als ge zo verder doet.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat geen vraagske voor Mijnheer De Winne? ik kan me moeilijk voorstellen dat ze in dat space centre kropjes sla kweken.
Maar ik denk dat ik best wel zou kunnen deeltijds overschakelen: zo'n proteinen dieet is toch krèk hetzelfde? ik heb veel meer last met het standaard dieet waarbij ik alle dingen lekker vind (ik ben dol op groenten) maar me moet beperken in hoeveelheid. Twee cubusjes en verder water lijkt me doenbaar overandere dag.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Voeren via een permanent infuus (dat ge discreet met u meedraagt) zie ik ook vrij snel de standaard worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Geur- én smaakloos ? Al eens gedistilleerd water geprobeerd ? (Echt gedistilleerd hé, niet dat half-en-half dat ze ons in de winkel aansmeren)..... Eerst doen, en wie dan nog 'ja' antwoordt is een échte macho (wat is het vrouwelijke van macho ?)
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gewoon uw beloningscentrum stimuleren: mensen gaan ongelukkig worden van zo'n kubuske.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Macha? Marina?
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Partijlid
Locatie: Verliet Politics.be wegens de abominabele kwaliteit van dit forum.
|
![]() Die bedenking had ik me ook gemaakt. Enig idee hoe zoiets praktisch kan verlopen? Ik moet nu ook dagelijks pillen slikken en dat constant bijhouden word je snel beu. Versta mij niet verkeerd, het idee spreekt mij enorm aan, maar ik vraag me echt af hoe. Heb je speculatie voor me?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Soms.
Monoculturele landbouw zoals we die vandaag kennen is een enorm risico (vatbaarheid voor ziektes) Klimaatverandering bedreigt de gekende en veelgebruikte landbouwvlaktes en maakt de oogsten onvoorspelbaar, evenals mogelijke nieuwe oogstvernielers (schimmels, bacterieën, beestjes, ...) Biologisch voedsel is totaal onmogelijk om een populatie van 7 miljard and growing as we speak, te voeden (wegens nog groter risico) De visbestanden groeien zeker niet ... De energieprijzen maken veel voedsel tot een ecologische ramp en een niet verantwoordbare CO2 uitstoot (ecologische ramp dus) Vraag blijft: hoe iedereen te voeden? Soms is zo'n mogelijke pasta dus wel handig, denk ik. Probleem is dat we anders op den duur �*lles gaan kaalvreten, om het even heel simpel, zwart-wit en cru te stellen.
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
De massa moet, wat ze ook is, uitzetten in je maag. Een niet- of halfvolle maag geeft aanleiding tot hetgeen we herkennen als "honger-gevoelens" en als we daar eventueel nog mee leren leven, sociaal minder aanvaardbare hoorbare hongergevoelens.
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik wil er geen cent aan besteden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik zou er geen cent willen aan uitgeven |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Europees Commissaris
|
![]() Overigens stoppen ze Ferran Adria's gewijs ook smaak in labovoedsel. Weer een vals dilemma dus...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Geur, kleur en smaak kunnen zeker toegevoegd worden, voor mensen die daar nood aan zouden hebben. Dat zal digitaal gebeuren, vanachter uw computer. Geen probleem.
Maar de nutriënten op zich in die kubekes zullen geur-, kleur- en smaakloos zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een cote a los met een been zien liggen op uw bord, is al cultuur die de smaakpapillen op hol doen slaan. Hoe ga je dit vervangen. Laatst gewijzigd door giserke : 6 juli 2012 om 23:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |