Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 juli 2012, 17:34   #21
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Dat zou een plan kunnen zijn, ware het niet dat ze dit volgens mij een jaar of 2 geleden hebben afgeschaft. Fransen die hier komen werken worden volgens mij nu in Belgie belast. Enkel de grensarbeiders die hier al zaten (en dat zijn er nogal wat) worden nog in Frankrijk belast. Het vreemde van de zaak is dat je nog steeds Noord Fransen ziet afkomen maar dat de werkloze henegouwers, werkloos blijven. Hoe zou dat nu toch komen, vraag ik mij dan af.
Ze hebben nog ongeveer 25 jaar dat alles hetzelfde blijft, is in 2007 beslist. dus nog steeds 20 jaar. Kan je toch best verhuizen niet?
Wat een geluk dat Europa bestaat en dat ze geen werk maken van een sociaal en fiscaal één gemaakt Europa, zo blijft er voor de kleine man zo hier en daar ook, natuurlijk geen echt belastingvrij systeem, maar toch ook een gunstig systeem bestaan.
En de "Vlaamse bazen" werken ook liever met "Franse" allochtonen dan met "Vlaamse". Die spreken tenminste Frans.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2012, 22:30   #22
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Grensarbeiders zijn de economische motor in Vlaanderen?
in elk geval ze willen hier meer werken, en ze leren sneller nederlands dan de walen.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2012, 22:46   #23
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
in elk geval ze willen hier meer werken, en ze leren sneller nederlands dan de walen.
2
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2012, 06:40   #24
santos
Minister

santos's schermafbeelding

Standaard

Zie maar dat straks niet willen splitsen van de rest van vlaanderen.
santos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2012, 07:10   #25
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Ze hebben nog ongeveer 25 jaar dat alles hetzelfde blijft, is in 2007 beslist. dus nog steeds 20 jaar. Kan je toch best verhuizen niet?
Wat een geluk dat Europa bestaat en dat ze geen werk maken van een sociaal en fiscaal één gemaakt Europa, zo blijft er voor de kleine man zo hier en daar ook, natuurlijk geen echt belastingvrij systeem, maar toch ook een gunstig systeem bestaan.
En de "Vlaamse bazen" werken ook liever met "Franse" allochtonen dan met "Vlaamse". Die spreken tenminste Frans.
Niet voor de mensen die nu een contract tekenen dacht ik. Ik dacht dat het alleen voor de bestaande contracten was dat de regeling nog doorliep.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2012, 07:18   #26
santos
Minister

santos's schermafbeelding

Standaard

Als je voor 2007 in Frankrijk woonde is er geen verandering, al die na 2007 in Frankrijk zijn gaan wonen en in Belgie werken genieten nog van het Frans belastingsstelsel gedurende 25 jaar. Daarna zullen deze belast worden op de plaats van de arbeid.
santos is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be