![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zweden en Noorwegen hebben per capita méér immigranten dan Frankrijk. Wat nu? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat nu? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://majorityrights.com/weblog/com...ave_in_sweden/ http://theopinionator.typepad.com/my...-of-rapes.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bon;
De PSA-groep maakt al een jaar lang,iedere maand,200 miljoen Euro verlies....Problemen van Dexia-+++++-omvang dus. Ook de andere autofabrikanten van "gewone" auto's,met Volkswagen als uitzondering,zitten in een doodsval.Opel zal het vermoedelijk niet lang meer overleven....(Wir Leben Auto's zal Wir Starben Auto's mogen worden). Protectionisme,een keus die politiek gemaakt kan worden inderdaad,zal op Europese schaal moeten gebeuren,en zal dan vrijwel alle Europese investeringen buiten het grondgebied van de EU vernietigen (men zal daar niet lijdzaam toekijken hoe de Europese grenzen dichtgaan...).Ik denk zelfs dat de toegang tot grondstoffen serieus beperkt zal worden,kwestie van ons tot enige inschikkelijkheid te bewegen... Moeilijke oefening ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Staatssecretaris
|
![]() Verschil is ALS er hier in onding belgie iemand zulk een tekst produceert hij onmiddellijk gebroodroofd wordt en de GEDAPO achter zich krijgt
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ingeval van Noorwegen denk ik dat het feitr dat die het saudi-arabië van Europa zijn wel wat meer impact heeft dan hun belastingen/staatsuitgaven, die overigens stukken lager liggen dan in Belgique. Ook Finland zit lager dan Belgique. Blijft nog over van uw lijst: Zweden - dat zich zo'n beetje tussen Belgique en Frankrijk situeert. Bekijk onderstaande lijst eens. Government spending as a % of GDP Nummer 1: het welvarende Kiribati, 2 het luxueze Zimbabwe, 3... Ik begrijp ook niet hoe iemand serieus kan denken dat een overheid beter dan de mensen zelf weet waaraan geld uit te geven. http://en.wikipedia.org/wiki/Governm...centage_of_GDP |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
![]() Citaat:
Wilt ge zo voortwerken Mitgard? Ik kan u nu al Leuven Centraal aanbevelen. Daar krijgt ge op woensdag frieten van bij De Luc.
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die vond namelijk al plaats voor de 'Breivik-methode'. Maar dat zulke fenomenen mogelijke Breiviks voortbrengen, dat hoeft natuurlijk niet te verwonderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() Hollande is een mossel!
![]() |
#37 | |
|
![]() Akkoord. Maar men duike toch liever met een mossel in zee, dan met een bakske Sauerkraut. N'est-ce pas?
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zou nog iets of wat gaan, mocht de staat efficiënt kunnen werken en het geld niet door deuren en vensters gooien .... wat de sossen meestal onmiddellijk doen. Het terugplooien, zoals Hollande aan lijkt te kondigen met zijn peugeot-citroën verhaal: ik zal nogal lachen als ik moet kiezen welke auto ik zal kopen: een veel duurder geworden psa-product of een andere ... Verder is er de staatsschuld: ik wens je veel succes als je bevolking de eigen staat niet meer betrouwt om geld aan te lenen ... enz. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() Ik denk dat ik toch liever in zee ga met dat bakske dat weet wat er aan de hand is en van zich afsmaakt dan met de mossel die niet weet waar zij aan toe is en helemaal geen smaak heeft.
![]() |
#40 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Als dat het beleid is van Hollande, maak dan je borst maar nat voor wat komen gaat!
Het probleem van de auto-industrie is overcapaciteit, als men nu overcapaciteit gaat subsidiëren dan kunnen we net zogoed nu al het falliet van onze Europese vrijhandelszone verklaren. Want wie denkt er eigenlijk dat Italië en Duitsland zomaar mooi gaan staan kijken hoe de Franse staat aan concurentievervalsing doet (zoals reeds aangehaald in het artikel)? Misschien en zeer hopelijk wordt Hollande zijn agenda volledig onmogelijk omdat hij tegen de Europese verdragen in gaat En als dit toch doorgaat heb ik mijn grootste bedenkingen voor de toekomst van onze Europese vrijhandelszone. Is het een zone waar Landen elkaar gaan bevechten om met gesubsidieerde bedrijven elkaar in de voet te schieten (waar de belastingsbetaler de klos van zal zijn) of waar alle bedrijven vrij kunnen concurreren? Laatst gewijzigd door Europese Vlaming : 15 juli 2012 om 18:35. |
![]() |
![]() |