![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Zelfmoord | |||
Ja, al wel eens aan gedacht, maar eerder als filosofische oefening |
![]() ![]() ![]() |
4 | 14,81% |
Ja, ik heb daar ooit wel eens echt aan gedacht, en niet zomaar als filosofisch experiment |
![]() ![]() ![]() |
8 | 29,63% |
Ja, ik denk daar geregeld aan |
![]() ![]() ![]() |
5 | 18,52% |
Ja, ik denk daar voortdurend aan |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,70% |
Ja, ik heb zelfs zelfmoord gepoogd, maar gelukkig ben ik mislukt |
![]() ![]() ![]() |
2 | 7,41% |
Nee, dat speelt me geen parten |
![]() ![]() ![]() |
7 | 25,93% |
Aantal stemmers: 27. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Partijlid
Locatie: Verliet Politics.be wegens de abominabele kwaliteit van dit forum.
|
![]() Ja, meerdere keren, maar ik besloot dat ik nog liever emotioneel afzie en volledig kapot dan zelfmoord te plegen. Als omstandigheden ooit beslissen dat ik dood moet gaan, dan is dat zo. Ik hoef dat zelf niet te doen. Ik zou zelfs geen euthanasie willen. Zolang ik leef, is er hoop, zelfs al is er niets. Knip ik mijn levensdraad door dan is er zelfs dat niet meer. Liever een levend wrak of misantropische klootzak dan helemaal niets. Alleen zo versla ik het diep nihilisme dat mij constant overvalt.
Laatst gewijzigd door Lunokhod : 15 juli 2012 om 18:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Ja, en die gedachte was enorm bevrijdend toen ik besefte dat ik elk moment uit kon.
Nu, de hoge aantallen zelfmoorden worden goedgekeurd en aangemoedigd door de Vlaamse bevolking. Niks om je zorgen over te maken, dus. Het is democratisch beslist dat het ok is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Partijlid
Locatie: Verliet Politics.be wegens de abominabele kwaliteit van dit forum.
|
![]() Ik pas de vergelijking aan in mijn voordeel. Zoals men wel weet te zeggen: de enige echte keuze is of men zelfmoord pleegt of niet.
Citaat:
Voor mij was het bevrijdend om te beseffen dat ik er niet uit hoef. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Er is een groot verschil tussen vrijwillige en gedwongen zelfmoorden.
Ik verkies de eerste. Je zou er ook van opkijken hoeveel "toevallige" zelfmoorden er zijn. Mensen die levensgevaarlijke situaties veroorzaken of uitdagen en het aan het toeval overlaten of zij - en anderen - eraan gaan of niet. Ik denk bv aan verkeerssituaties, maar daarvan zijn zoveel voorbeelden. Soms is het ergste, geen zelfmoord meer kunnen plegen. Laatst gewijzigd door eno2 : 15 juli 2012 om 19:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ikzelf , nee !!
Eeen paaarkennisssen wxel ,en geprobeerd , en 2 helaaas ![]() Zelfs 3 vemoord !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Mag ik vragen wat hun redenen waren?
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 3x psychose (1 wasvader van 3 kids) & 1x heroïne
Mooord: overval & passiemooord
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aah, dan is het zo erg niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb daar in mijn volwassen leven nog nooit echt aan gedacht, eerlijk. Herinner mij wel, in mijn apenjaren, dat daar veel over gepraat werd onder de vrienden/vriendinnen. Bv toen het uit was met een vriendje, of toen we een brief schreven naar Kiss, naar Bryan Ferry, naar The Stray cats en andere idolen en we daar dan geen antwoord op kregen.
![]() zelfs de datum en het uur werden vastgelegd. Maar eer het zover was, waren we weer fan van andere idolen, hadden we een nieuw vriendje enz. Schat dat we toen 13-14j waren. Ik kende wel 2 personen die het effectief gedaan hebben en er het leven bij lieten. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Heeft er iemand die bizarre zelfmoord in een Amerikaanse rechtbank gezien?
Een aandelenhandelaar en miljonair die ervan beschuldigd werd zijn eigen huis in brand gestoken te hebben om belastingen te ontlopen, slikt cyanide bij het horen van zijn "schuldig" verdict. http://www.youtube.com/watch?v=IzEUJKffvR4 Dan hebt ge toch zoiets van: zielige man. Ge zijt schuldig, en ge moet maar moedig genoeg zijn om verantwoordelijkheid te nemen. Dit is wellicht de lafste zelfmoord die ik ooit gezien heb. Het gaat dan ook om een rijke aandelenhandelaar, wiens gefoefel ze hebben ontdekt. En hij kan daar niet tegen. Dan maar ineens alles opgeven. Laf!!
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij slikt 2 keer iets in met enkele minuten ertussen. Cyanide werkt instant. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Een beetje research
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In elk geval ga ik geen zelfmoord plegen, tenzij ik de één of andere ongeneeslijke ziekte zou krijgen waardoor ik een zeer pijnlijk einde tegemoet ga. Maar ik ben wel een gelover in reïncarnatie. Ik heb wel besloten dat ik niet meer wil terugkomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |