![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dertig jaar bak potentieel om iemand een blauw oog te slaan... Is er niemand die dat wat vreemd vindt?
Laatst gewijzigd door Xenophon : 20 juli 2012 om 14:23. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Niet slaan, ik ben homo!!" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is ook de maximumstraf geloof ik voor moord met voorbedachte rade. Een zatte caféruzie staat dan op dezelfde hoogte als moord met voorbedachte rade? Is het hele land nu debiel of wat? twee chauffeurs die wat trekken en duwen over een parkeerplaats, dertig jaar bak. - lol -
Laatst gewijzigd door Xenophon : 20 juli 2012 om 14:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het klinkt grappig, maar je weet bijgod niet hoe dicht je bij de realiteit zit. Stel dat je ergens in een vechtpartij betrokken raakt en je tegenstander blijkt nadien homo te zijn...
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Laatst gewijzigd door Amon_Re : 20 juli 2012 om 14:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik elke forummer alles minstens 5x moet uitleggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan kunnen we het forum beter sluiten want alles is al gezegd.
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Ik vroeg je daar niet naar een mening Jack. Relax
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
Kan u mij bewijzen dat er bij de NVA minder kazuifelmentaliteit aanwezig is dan bij het Blok? Mag ik ook eens verwijzen naar dhr Bourgois?....over kazuifelmentaliteit gesproken... ![]() Kijk...ik zou zo kunnen alluderen naar ene Gandman die nu op de NVA lijst staat...is dat geen Joods equivalent van de kazuifeldragende kaloot? I don't think so Schooffie... edit: U verwijs ongetwijfeld naar Alexandra. Vergeet niet dat zij in openlijke onmin leeft met de kazuifeldragende kaloten hé...ze heeft zelfs geweigerd haar kinderen in een college te laten opvoeden...maar dat wist u uiteraard....
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 20 juli 2012 om 16:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
Blijf nu eens consequent in hetgeen je over die partij uitbraakt. Het zou je al iets geloofwaardiger maken, hoewel iedereen hier weet welk vlees ze met jou in de kuip hebben. ![]()
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de Kleine Leider met zijn schoon kostuum mag onzin uitkramen. Daarom is het de Kleine Leider. Dat vergat ze effe. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 20 juli 2012 om 17:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Bij de CDV worden ze aan de top steeds grappiger .
Dehaene...Leterme...onderpaster Beke...Verherstraeten...Torfs... Dat zijn toch figuurtjes die zo uit een stripverhaal gestapt zijn. Onze Vlaamse leiders dus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
weloverwogen analyse en zorgvuldig overleg kan alleen maar tot de slotsom komen dat diegene een carrière te maken in het kerkelijk recht ambieert, ofwel een postjespakkeuh is; ofwel een dommekloot moet zijn. het spreekt vanzelf dat ik meneer Torfs in deze het voordeel van de twijfel gun
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik bedoel: het binnen pakken van oud-blokkers. Dat vergat jij effe ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() Veel liever Rik Torfs die tenminste nog iets te zeggen heeft, dan de grootste Vlaamse volksverrader na Guy Verhofstadt: de heer Wouter Beke.
Die wet trekt ook op niets, je ziet dat een homo-fundamentalistische regering die wet gemaakt heeft. Sla je iemand inéén voor zijn geld, kom je slechts met 5 jaar er vanaf, sla je iemand inéén omdat hij homo is, dan krijg je maar liefst 25 jaar bij. DRIEDUBBELE FACEPALM !!!! Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 20 juli 2012 om 20:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
En dan nog zelf bekennen dat je hem wou vermoorden, nog 20 jaar extra? Je zit bijna aan het Amerikaanse 2 x levenslang. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
30 jaar of 20 jaar = tien jaar minder.
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En ietske minder serieus nu : opletten met termen als "godbetert" als je over pastoor-professor Torfs spreekt hee. Die man is de perfekte illustratie om aan jonge mensen die de cvp-staat niet meegemaakt hebben uit te leggen wat een "tsjeef" is. We moeten hem koesteren, om zijn educatieve rol. Eyskens is stillaan goed voor de geriatrie, maar Torfs heeft hem naadloos vervangen. |
|
![]() |
![]() |