![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
kan dus omzetten... voor de echte, maar dan de echte antiek liefhebber heb ik nog een karton nieuwe ongebruikte grote floppies...
![]() |
![]() |
#22 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() (waarschijnlijk ben ik dan toch een goede Waal.... ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan allen: alvast bedankt voor alle moeite.
Een aantal mensen moet ik inderdaad gelijk geven: sommige oude programma's en besturingssystemen werken veel stabieler dan de nieuwe. Nu gaan bepaalden ongetwijfeld schamper gaan doen (zoals ik al kon lezen), maar wees gerust, Jan van den Berghe heeft het ondertussen al allemaal gehad van de laatste "Microsuck"-programma's: Windows 95, Windows Millenium, Windows 2000, Windows XP. Intensief gebruik van al die OS met als gevolg: veel blauwe schermen e.d. Thuis heb ik nog twee oude computertjes die op een heel oud Windows-OS draaien met o.m. WP 3.1. En ze werken nog allemaal. En zijn in een aantal opzichten veel stabieler. WP 3.1 vind ik gewoon leuk om mee te werken. Grafisch kun je er natuurlijk niets mee aanvangen, maar voor de vele vertalingen waaraan ik werk en de teksten die ik regelmatig moet schrijven is dat nog altijd prima. Jammer genoeg heb ik indertijd nooit de brondiskettes gehad... Vandaar mijn vraag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Windows 3.11 for workgroups mag ik hopen... Want de 3.1 vond ik heel erg onstabiel... Kijk, ik zal nog eens door m'n oude floppies neuzen dit weekend en als ik toevallig een WP 3.1 mocht tegenkomen (ik vermoed van niet), dan stuur ik je wel een berichtje en kan ik je dat per post laten bezorgen.
Gratis en voor niets, want bij mij ligt die oude software toch maar in de weg en als ik er iemand plezier mee kan doen... Wordt dus vervolgd...
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |