![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Mjah, eigenlijk blijft het bovenal een uiting van Tolkiens ludditische trekjes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() "Walden" van Thoreau is een heel interessant boek.
De boodschap past heel goed bij mijn persoonlijkheid. Daarbij is er een verwijzing naar de Tsar, dat past dan weer mooi bij mijn avatar.
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jepi Ik heb ze nog bewaard!
![]()
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#26 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De manier waarop ik vrees dat België zal uiteenvallen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Mijn handtekening is een quote van een forummer in de "vrouwen zijn intelligenter dan mannen"-thread.
Ik geloof nl. niet in die bewering, maar ben eerder van mening dat mannen en vrouwen s�*men veel kunnen bereiken. En dat mannen ergens toch een graad (van dominantie) boven vrouwen hebben op bepaalde domeinen: fysiek sterker/krachtiger, op gebied van ruimtelijk inzicht (bv vrouwelijke gevechtspiloten worden soms geweerd uit het leger, omdat ze sneller een vliegtuig laten storten), het nemen van belangrijke beslissingen,... heck, er zijn zelfs een pak meer mannelijke intellectuelen. Laatst gewijzigd door perzie : 24 juli 2012 om 11:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ingeving
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een flauw grapje dat ik bij een vriend op FB tegenkwam.
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Burger
|
![]() Een van de betere quotes van Hobbes.
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Ik ben aan't twijfelen om de mijne te veranderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Om ons allen eraan te herinneren dat System naast een ziekelijke obsessie met BDW ook een gevoel voor humor heeft.
Laatst gewijzigd door mkb : 25 juli 2012 om 17:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn onderschrift bevat alles wat een mens nodig heeft om gelukkig te zijn.
Het komt gedeeltelijk uit de Brabançonne.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 26 juli 2012 om 19:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister
|
![]() Omdat ze - als Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke kansen - een hypocriete verborgen agenda nastreeft.
Maar eigenlijk, gewoon, omdat ze een trut is:
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() De enige die een vorstelijke salaris heeft, is de vorst zelf. En dit botst met Rechtstreekse democratie. En vrijheid van meningsuiting kan ook al niet voor zijn neus.
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
|
![]() |
![]() |