![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In het geval van 9 11 was het een stel bruine apen met een cuttermes.
Met wat ik nu weet, dan hebben dat soort eikels een grote kans mijn opgeofferde 100 kg in hun nek te krijgen. Ik ga liever in de strijd ten onder dan als een zak patatten tegen een flatgebouw aan te knallen. En 5 man met machinegeweren in een vliegend vliegtuig, snuggere jongens als ze schieten, komen ze waarschijnlijk ook niet meer op hun doel aan. En blote vuisten. Bof, met wat geluk heb je net hete koffie staan, of een tableau met opgewarmde vliegtuigprak.Of de sjakosh van je vriendin. Wapens vind je overal, je moet ze alleen zien. Maar ja, het hangt allemaal van de situatie af. Ik kan niet met zekerheid zeggen hoe ik ga reageren.
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
langs nen andere kant, het geeft een geweldige shok aan de meesten om te zien hoe iemand de strot wordt afgesneden... de meeste mensen hebben dan nog weinig zin om dan de held uit te gaan hangen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en je kan van allerlei zaken een geweldig wapen maken, ... de meeste mensen staan nie direct terug recht als ze net 6 kilo handbagage tegen hun smoel gekregen hebben. Goeie stevige schoenveters zijn ook altijd bruikbaar, ... (het soort da ge gebruikt voor stevige botienen, ... ) draait die maar ies rond nen terrorist zijne nek, ... en ge geraakt er mee door de metaaldetector, ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat vind ik er persoonlijk ook van, als ze mij willen overvallen hebben ze echt de verkeerde voor. 120 kilo bruut geweld en ne meter 90 groot, de meeste gaan zo al opzij voor de echte helden heb ik altijd ne stevige sleutelhanger paraat, als ge daar nen doef van krijgt en ge blijft staan, dan zijde zelf nen hele stevige jongen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Vliegtuigkapingen zullen, als gevolg van 9/11 zelden of nooit meer gebeuren. Door de gebeurtenissen in NY en WDC is de veiligheid zodanig versterkt dat er niemand zich nog permiteerd om iets te laten passeren. En natuurlijk, zoals Tomb zegt, de passagiers zelf niet vergeten. Al staan ze met een bazooka voor je neus, als je weet dat je toch maar één kans hebt, zal je die grijpen. Kijk maar naar wat er op vlucht UA93 op 9/11 gebeurde. Toen de passagiers hoorden van NY en WDC hebben ze geprobeerd de kapers te overmeesteren... |
|
![]() |
![]() |