![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Goeie cover, filosoof.
Zo'n beetje de simpele uithangen maar wel systematisch gaan storen in draden van je favoriete medeforummers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() Ik vrees dat Mitgard gelijk heeft met zijn analyse.
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vond Ray Bingo wel grappiger eigenlijk.
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() denk je? Filo was toch nog een maatje erger dacht ik. Meer dan telkens een one-liner kwam er nooit uit.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() blijft nog steeds de discrepantie tussen het verbod op een "for whites only"prijs, terwijl er jaarlijks een "ebbenhouten schoen" wordt uitgedeeld. Gaat een blanke Zuid-afrikaanse speler daar ook voor in aanmerking komen? of is het toch enkel om het kleurtje te doen? Kompany heeft weinig Afrikaans in zich, tenzij dat zijne pa waarschijnlijk van ginds komt, maar verder is het zuiver het tintje van bruin dat ze blijkbaar gemeten hebben (niet dat ik een bezwaar heb om Kompany van prijzen te voorzien).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 29 juli 2012 om 18:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar ik zou zeggen, doe maar voort met dit soort positief racisme.. Omdat het de aversie, bij de bevolking, t.o.v. het "gelijken kansen" verhaal en massaimmigratie alleen maar groter maakt. (-> net daarom) Laatst gewijzigd door F.B. : 29 juli 2012 om 20:00. |
|||
![]() |
![]() |