![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Echt hacken is bijvoorbeeld door middel van sqlinjections ergens een kwetsbaarheid ontdekken en die maximaal uitbuiten (zoals bijvoorbeeld via sql-injects een eigen admin account aanmaken, etc.). Voor meer info en mogelijkheden verwijs ik u graag naar startpunten zoals de documentatie van de Backtrack distributie
Allé dat is toch wat ik versta onder echt hacken. Ik zie gewoon ook veel sites die lamgeled worden zondermeer via Aanvallen zoals SYN floods, etc. die dan als gehacked beschouwd worden. Dat zijn echter dingen dat iedereen kan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Unconfirmed: "Anonymous" to Try to Shut Down Entire Internet on Saturday In order to shut the Internet down, one thing is to be done.
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() VS willen controle internet niet overhevelen naar VN