![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]()
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Cavia's, dat zijn homo-groenten.
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bananen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pruimen met vrouwen.
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze doen het alle twee met mannen.
![]() |
#30 |
Partijlid
Locatie: Verliet Politics.be wegens de abominabele kwaliteit van dit forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Het is nu het seizoen niet voor broccoli. De bloemetjes staan steeds bijna open.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Staatssecretaris
|
![]() Mijn sla is radicaal doorgeschoten.
Ik moet meer sla eten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() komkommers alleszinds niet!
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Terwijl het eigenlijk nog geen deftige kroppen waren. Navraag bij mensen die het kunnen weten leert dat de oorzaak te zoeken is bij het verschroeiende warme weer van vorige week. Plotse (sterke) temperatuursstijgingen zijn blijkbaar wel vaker de boosdoener als het over doorgeschoten groentes gaat. Niet alleen sla heeft hier last van. Maar ja, schonen uitleg allemaal maar daar eet je geen sla van eh?
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rauw natuurlijk, met pels en al.
Gestoomde cavia's, das voor hetero's.
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#38 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Er was inderdaad geen moment waarvan ik dacht; het is het moment om ze binnen te halen. En plots heb ik dan zo van die kaars-sla. Nu, ze staat er nog maar dat ziet er toch niet meer appetijtelijk uit. De courgetten zijn wel heel goed gelukt; maar er zitten konijnen aan de bieslook. En er is maar één (gele) tomaat uitgekomen. Voor de rest is het wachten op de citroenboom-in-pot, of het zielige citroen-supo's blijven of daar echt citroenen van komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoorde hem zeggen tegen een collega dat hij veel lol had met de komkommers in de toiletten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 31 juli 2012 om 22:55. |
![]() |
![]() |