Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 augustus 2012, 10:35   #21
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vigilante VL Bekijk bericht
Ik ben het gratuit geweld in deze maatschappij meer dan zat.

Ik weiger nog verder te leven in deze tikkende tijdbom. Je moet een halve masochist zijn om hier nog een huis neer te zetten, kinderen op te kweken, een vrouw te onderhouden (ja, Vlaamse wijven hebben gaten in hun handen) , 50% van uw salaris door een van de vuilste systemen van West-Europa te laten verbrassen, ... enz. enz. enz.

Basta. Je me casse. Amusez-vous bien. Een bende labiele boeren en papzeugen, zo zal ik mijn volk voortaan omschrijven in het buitenland. No fucking kidding.

Albert II, Habsburgse kwezel, uw koninkrijk ruikt naar een hondenplee in Calcutta. En daarmee wens ik op generlei wijze de Indische natie te beledigen door ze te vergelijken met Belgikaka.
Je kan altijd migreren.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2012, 10:38   #22
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Komt inorde, boefermans. Vooral veel van uw kloten maken hier op dit forum, misschien zit er nog een lintje in van de Habsburgse Führer.

En pépé? Moogt ge ook al meelopen in den défilé van voor? Of is uw pens daar te groot voor of uw muil te lelijk?
Is dat niet eerder iets om stiekem via PB te verzenden?

Laatst gewijzigd door Another Jack : 1 augustus 2012 om 10:38.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2012, 10:40   #23
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
Veel anders valt er over u niet te zeggen
Veel argumenten weer eens. Proficiat. Doe zo verder.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2012, 11:15   #24
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tafelpoot Bekijk bericht
Wat mij vooral opvalt is het grote verschil tussen:

http://www.gva.be/regio-kempen/mol/s...overleden.aspx

en

http://www.nieuwsblad.be/article/det...20731_00242245

In beide verhalen zie ik wel niet dat hij zelf iemand sloeg. Wat wel een zeer groot verschil is met Rob Klop
Ik lees:
Citaat:
Daar was de Balenaar door de twee daders naartoe gesleept, toen die in het oog kregen dat ze hem zodanig hard hadden aangepakt, dat hij geen teken van leven meer gaf.
Dus om kort te gaan:
  • Mededaderschap
  • Schuldige nalatigheid
  • Geen hulp aan personen in nood
  • Helpen verbergen van een misdaad

Anders gezegd: goed voor 30 jaar gevangenschap. Maar die man is dus nog niet eens in beschuldiging gesteld! Het had eens een VB-er moeten geweest zijn, je zou het gehuil van de wolven hebben horen opgaan.
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2012, 11:18   #25
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
Opensocialsten en anderliberalen hebben hun pionnen uitgezet in de media.
U bent verbaasd?
Puur toeval natuurlijk:
"de batterijen van onze gsm's waren plat. "

Benieuwd of de onderzoekers dit fabeltje gaan onderzoeken op basis van de roaming location-gegevens die de operator bijhoudt.
Oud 1 augustus 2012, 11:19   #26
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Ik lees:

Dus om kort te gaan:
  • Mededaderschap
  • Schuldige nalatigheid
  • Geen hulp aan personen in nood
  • Helpen verbergen van een misdaad

Anders gezegd: goed voor 30 jaar gevangenschap. Maar die man is dus nog niet eens in beschuldiging gesteld! Het had eens een VB-er moeten geweest zijn, je zou het gehuil van de wolven hebben horen opgaan.
Onder voorbehoud, want als blijkt dat het slachtoffer op een bepaald moment in zijn leven homofiele neigingen had, dan moet de straf veel zwaarder zijn.
Oud 1 augustus 2012, 11:20   #27
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Als men de kranten mag geloven, slaat er om de haverklap iemand iemand anders dood om deze of gene redenen.

Maar bij Ceder en Rob Klop ligt het anders. Die gebruiken geweld uit politieke motieven en om hun politieke ideeën op een kloppende manier aan iemand op de dringen.
1) Ceder heeft geen geweld gebruikt. Als dat wel zo is, staat het je vrij het te bewijzen.

2) Rob Klop werd door zijn hatelijk ex-wijf zodanig getergd dat hij haar een klap verkocht heeft. Geweld uit politieke motieven? Of gewoon gebrek aan zelfbeheersing?
Oud 1 augustus 2012, 11:23   #28
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
1) Ceder heeft geen geweld gebruikt. Als dat wel zo is, staat het je vrij het te bewijzen.

2) Rob Klop werd door zijn hatelijk ex-wijf zodanig getergd dat hij haar een klap verkocht heeft. Geweld uit politieke motieven? Of gewoon gebrek aan zelfbeheersing?
Volgens de rechter uit een onweerstaanbare drang en dus volledig begrijpelijk en verschoonbaar.

Je kan iedere mens zodanig pesten en tergen tot dat ze hun kalmte verliezen, en de rechter had daar alle begrip voor.
Oud 1 augustus 2012, 11:26   #29
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Ik wil Rob Klop hier niet verdedigen, verre van. Maar hij heeft zijn vrouw niet vermoord.

Het slachtoffer van die OVLD'er en zijn vriend daarentegen ... die kan het niet navertellen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tafelpoot Bekijk bericht
Wat mij vooral opvalt is het grote verschil tussen:

http://www.gva.be/regio-kempen/mol/s...overleden.aspx

en

http://www.nieuwsblad.be/article/det...20731_00242245

In beide verhalen zie ik wel niet dat hij zelf iemand sloeg. Wat wel een zeer groot verschil is met Rob Klop
De man is een advocaat en weet dus precies wat hij moet vertellen om te kunnen ontsnappen aan enig juridisch gevolg.

De batterijen van allebei hun gsm's waren plat? Kom, kom ...

Laatst gewijzigd door Antoon : 1 augustus 2012 om 11:33.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2012, 12:25   #30
mvd
Minister-President

mvd's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
En toch zal dit berichtje een scheet in een fles blijven.
Spijtig hè?
Ja, want alleen dit soort incidenten kunnen de opmars van de VLD stoppen.
mvd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2012, 12:25   #31
Vigilante VL
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Je kan altijd migreren.
Anders had ik het niet gezegd.

In ongeveer elke bananenrepubliek van Centraal-Amerika is het tig keer beter wonen tegenwoordig.

Proper water, propere lucht, geen lichtvervuiling, geen vliegtuigen, geen zure pompbaksmoelen, fauna, flora, pura vida, expats van over heel de wereld die hele regio's nieuw leven in blazen... en 10 geile wijven voor elke Noord-Europeaan.

Veel plezier met de fermette en uw wijf zonder tette!
Vigilante VL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2012, 12:32   #32
Aligator
Minister

Aligator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben het gratuit geweld in deze maatschappij meer dan zat.

Ik weiger nog verder te leven in deze tikkende tijdbom. Je moet een halve masochist zijn om hier nog een huis neer te zetten, kinderen op te kweken, een vrouw te onderhouden (ja, Vlaamse wijven hebben gaten in hun handen) , 50% van uw salaris door een van de vuilste systemen van West-Europa te laten verbrassen, ... enz. enz. enz.

Basta. Je me casse. Amusez-vous bien. Een bende labiele boeren en papzeugen, zo zal ik mijn volk voortaan omschrijven in het buitenland. No fucking kidding.

Albert II, Habsburgse kwezel, uw koninkrijk ruikt naar een hondenplee in Calcutta. En daarmee wens ik op generlei wijze de Indische natie te beledigen door ze te vergelijken met Belgikaka.
En ? In welk paradijs ga je het beter hebben ? Welk land ?
Aligator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2012, 12:34   #33
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:
Komt inorde, boefermans. Vooral veel van uw kloten maken hier op dit forum, misschien zit er nog een lintje in van de Habsburgse Führer.

En pépé? Moogt ge ook al meelopen in den défilé van voor? Of is uw pens daar te groot voor of uw muil te lelijk?
Harde woorden, Vigilante.
Maar met wellicht een zweem van waarheid in...
Oud 1 augustus 2012, 12:37   #34
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Onder voorbehoud, want als blijkt dat het slachtoffer op een bepaald moment in zijn leven homofiele neigingen had, dan moet de straf veel zwaarder zijn.
Wat gebeurt indien een homo zijn hand op uw kont legt, je geeft hem een mot, en hij valt ongelukkig ( dood ) ?
Ben je dan schuldig aan moord, of slagen of verwondingen, of discriminatie of wat zouden ze er van ( kunnen ) maken, als het gerecht het u eens moeilijk wil maken ?
Oud 1 augustus 2012, 12:45   #35
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:
Anders had ik het niet gezegd.

In ongeveer elke bananenrepubliek van Centraal-Amerika is het tig keer beter wonen tegenwoordig.

Proper water, propere lucht, geen lichtvervuiling, geen vliegtuigen, geen zure pompbaksmoelen, fauna, flora, pura vida, expats van over heel de wereld die hele regio's nieuw leven in blazen... en 10 geile wijven voor elke Noord-Europeaan.

Veel plezier met de fermette en uw wijf zonder tette!
http://www.google.fr/#hl=fr&gs_nf=1&...6&bih=721&bs=1

http://www.google.fr/#hl=fr&gs_nf=1&...6&bih=721&bs=1

http://www.google.fr/#hl=fr&gs_nf=1&...w=1536&bih=721

http://www.google.fr/search?hl=fr&cp...w=1536&bih=721

Centraal Amerika, ik weet niet hoor...Lijkt mij nog erger dan België.
Oud 1 augustus 2012, 13:02   #36
Robinus V
Europees Commissaris

Standaard

Blijkbaar heeft die Open VLD'er niet zelf gemoord, maar was die getuige.

Ongelooflijk hoever die nationalisten gaan om te beweren dat zij niet significant agressiever dan anderen zijn. De leugen wordt niet geschuwd.
Robinus V is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2012, 13:06   #37
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V Bekijk bericht

Ongelooflijk hoever die nationalisten gaan om te beweren dat zij niet significant agressiever dan anderen zijn. De leugen wordt niet geschuwd.
"getuige" die achteraf het slachtoffer verborg en wiens GSM toevallig plat was zodat hij de ambulance niet kon bellen? En nergens durfde aanbellen om te vragen of hij niet kon telefoneren?

Hoe naïef kan iemand zijn?
Oud 1 augustus 2012, 13:08   #38
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aligator Bekijk bericht
Wat gebeurt indien een homo zijn hand op uw kont legt, je geeft hem een mot, en hij valt ongelukkig ( dood ) ?
Ben je dan schuldig aan moord, of slagen of verwondingen, of discriminatie of wat zouden ze er van ( kunnen ) maken, als het gerecht het u eens moeilijk wil maken ?
Als je een homo slaat dan is de maximumstraf dertig jaar, hij moet daar niet voor dood zijn. Als je hem moedwillig vermoord, dan is de straf twintig jaar.
Oud 1 augustus 2012, 13:23   #39
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Dat is wat de Open VLD'er/advocaat zelf beweert.

Ze waren met hun tweeën en hebben op het slachtoffer staan kloppen. Deze laatste viel dood. Ze hebben hem dus vermoord. Niet meer, niet minder.

Beide gsm's van de aggressievelingen waren toevallig plat? Zelfs u weet beter.

Laatst gewijzigd door Antoon : 1 augustus 2012 om 13:25.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2012, 13:27   #40
Dirk A
Minister

Dirk A's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Dit is enkel een (entertainment) forum. Begin je al een beetje te begrijpen wat het is, als je proces in de pers (De Morgen) wordt gemaakt, terwijl je nooit officieel bent veroordeeld.
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier
Dirk A is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be