![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() Dan stel ik voor dat je ook niet meer reageert op mijn berichten wanneer je er conclusies gaat uit trekken waarvan je zelf zou zien dat ze compleet ridicuul zijn als je mijn posts hier gelezen had.
Maar reageer eens on topic: wat in mijn originele post hier is 'gatlikken van rechts'? Is het 'rechts' als je deze bende haatzaaiers aandachtshoeren noemt? Is het rechts als je doorhebt dat deze idioten vooral teren op de media-aandacht die ze krijgen? Want dan ga je ontdekken dat zowat heel 'links' ook verdacht 'rechts' is hoor... Zeg eens iets nuttigs. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() Bedankt om me net gelijk te geven. Je bent het dus niet eens dat ze geen hoer is.
Laatst gewijzigd door alfa16vjtd : 2 augustus 2012 om 18:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok, dus voor jou is die dame inderdaad eruit ziend als een goeiekope hoer want geen jutten zak op haar kop tot aan haar enkels.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() Weet je, het is het niet waard, we hebben hier overduidelijk met een trol te maken die op zo'n kort mogelijke tijd zoveel mogelijk schade wil berokkenen, voor de mods ingrijpen en de account bannen. Gewoon negeren is het beste.
Laatst gewijzigd door Scorpio : 2 augustus 2012 om 18:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit principe druk ik niet op het rode driehoekje, maar hier moet ik toch wel heel hard mezelf tegenhouden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() ![]() Wanneer gaan ze die gevaarlijke geesteszieken nu eens eindelijk in Geel of Mol steken, waar ze thuis horen? Ergens bij die ander paar honderd gevaarlijke zotten in Collocatistan, het niemandsland in het luchtledige. Kunnen ze eens meten wie het grootste imaginaire vriendje heeft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ge uw kinderen thuis leert dat dit soort gedrag ok is, dan verdient ge het ook niet om als volwaardig burger behandeld te worden imho. Respect voor de mensenrechten is een voorwaarde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Hoogbegaafd potlood?
of Getalenteerde fluostift? Trouwens, die ramadamading-dong is een behoorlijk hypocriete bedoening aan het worden. Wat heeft het voor zin om heel de dag niets te eten en u dan vol te proppen gelijk een varken? Liefst van diene zoeten brol en van dat varkensvoer, allez, hoe heet dat weer, couscous, lijkt een beetje op Marcassous qua klank, maar dat moogde gijle nie ete eh! eh?! HA-HA... Zoeten brol dus... Om uw suikerspiegel ne keer een goede schudding te geven quoi! Daarom dat ze het zo op onze meisjes gemunt hebben. Die zijn mierezoet. Maar onze meisjes verkiezen doorgaans gewassen, opgeleide, welgemanierde exemplaren. Geen machozwijnen met een geitensik en een handdoek om hun lelijke smoel mee te verbergen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Lachen met een carnavalvereniging is toch toegelaten, daar verkleden de mensen zich toch voor...
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lijkt me tof persooon:
![]() http://ejbron.files.wordpress.com/20...1023.png?w=640 Wannneer ee vrouw naaakt mloopt , of sexygekleed ,of gewooon gekleed , ZIJ bepaaaltwat ze wil dragne !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie binnen discussies geen mening kan weergeven maar enkel anderen beledigt is een trol dus ja...u trolt....of komen we nog uw mening te weten, zonder anderen te beledigen? Probeer eens?
|
![]() |
![]() |