![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat er mij maar eens iemand probeert te filmen, direct een telefoontje naar Sabam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat moet het leven toch simpel zijn als je al de onnozele propaganda op het nieuws echt geloofd.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 7 augustus 2012 om 12:21. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze hadden ernstige last van Noord-Franse jochies die ambetant konden doen, en ze waren daar in Koksijde niet te beroerd om de VIP in te richten. Very Irritating Police. Vanaf dat ze hun gezichtjes lieten zien: identiteitscontrole en bij hen blijven. Papierke op de grond gooien: lap, boekske boven. Tot ze terug over de grens waren. Ze maken daar ook uitbundig gebruik van camera's. Nu, ik kom daar niet zoveel. Maar mij mogen ze iedere keer filmen, met iedere camera die ze hebben. Zelfs al zou ik eens in slecht gezelschap zijn. Zolang ik mijn auto maar terug vind, en in bezit blijf van mijn portefeuille. Ik heb ooit een "ruige" Vlaamse zanger (De Wilde of zoiets ?) die in Monaco woonde, horen vertellen dat het leven daar zo aangenaam is, omdat als er bijvoorbeeld iemand spuwt in zijn cabrio, dat met camera's effectief repressief aangepakt word. Spijtig dat het vrouwvolk me ginder niet bevalt wegens een beetje duur, anders zou ik verhuizen ... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu wordt ge het meest gefilmd in onze steden. Op duizenden camera's. Gij komt uw kot niet uit, of gij wordt gefilmd. Naar de Gentse Feesten geweest ? Vertel me eens zeer precies welk probleem gij daarmee hebt, en dat ge niet had destijds in de USSR. Bij de weg, heeft iemand een leuke link om zo'n handig cameraatje te kopen? Een dashcam op mijn sigarenaansteker, of iets anders klein? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 7 augustus 2012 om 15:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En die werkten?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze laten het daar niet zo ver komen als in Anderlecht. ONMIDDELLIJK reageren, desnoods met een heel peloton agenten. In het zomerseizoen krijgen ze in Koksijde zelfs versterking van Waalse agenten: die verstaan & spreken perfekt frans... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar g'hebt gelijk. Kort op de bal spelen zodat het plezant blijft voor iedereen, en niet alleen plezant voor de grote muilen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je privacy wil blijf dan binnen in uw huis. Aan de andere kant zijn bvb snelheidscameras niet toegelaten in court. Men kan dus niet je nummerplaat flitsen en je een boete sturen. Dat is unconstitutional vanwege bepaalde principes die jullie in EUnuch land waarschijnlijk niet hebben. Laatst gewijzigd door Creed : 7 augustus 2012 om 20:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Méér niet. Met MIJN gsm zal NIEMAND MIJ traceren. Als ik geld afhaal, doe ik dat meestal zodanig dat NIEMAND dat ook maar kan vermoeden, laat staan traceren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw surfgedrag, e-mails, telefoongesprekken, enz.... de CIA volgt alles. U moet enkel de "Magic Words" gebruiken en ze hebben u in de smiezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]()
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Iraniër zegt: "Wij maken de mooiste tapijten. Niemand kan die namaken" De Amerikaan zegt: "Wij hebben de CIA. Die weet �*lles" De Belg zegt: "Ik heb vorige week in m'n hotel in NY een kamermeisje geneukt op een Iraans tapijt én de CIA weet daar NIETS van !". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 7 augustus 2012 om 22:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |