![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Ok , en zou je het opnemen voor een meid die uitgescholden wordt , of niet ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Ik heb niet de behoefte om mijzelf als de grote internetheld hier af te schilderen. Als je het per se wil weten, elders op dit forum heb ik een persoonlijke ervaring vanuit het Gentse neergepend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() ,,
Laatst gewijzigd door Восход-1 : 6 augustus 2012 om 20:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bij mensen ligt dat nogal gecompliceerd.
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() Link?
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Kun je echt die post niet is kopieren?
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De terechte discussie is begonnen met een reportage van Sofie Peeters., een terechte aanklacht tegen het boertig gedrag van mannen tegenover vrouwen die gewoonweg vrouw willen zijn. Ondertussen wordt een derde, maar dan wel zielige draad met een quasi zelde onderwerp gestart. Er wordt zelfs verkrachting bijgesleurd. Weet je, als je echt de slimste van de klas wilt spelen zal je toch iets vroeger moeten opstaan, en argumenteren met ets minder wind in de broek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Ha ja , voor U moet het anders eenvoudig en zonder enig risico zijn , voor een rus van de hogere soort , gaan die muselmannekes beleefd op zij nietwaar ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Krijg daarna telefoon dat ze gevolgd waren, kom ik aangelopen, alles bleek ok maar er waren twee makakken die enkel Frans spraken eraan aan het trekken en keelklanken aan't produceren. Het ene meisje ging door, het ander meisje kwam met mij mee. Na korte zoektocht vonden we die mocro's, eentje ervan (klein venijnig ventje, heeft iets weg van Nikolai Yezjov maar dan in Berber) ging meteen lopen op zicht, ik sprak de andere aan, het meisje zei dat die andere ok was en de kleine heeft tegengehouden. Ik heb aan die andere uitgelegd dat hij zijn vrienden meer in de gaten moet houden. Iets anders viel niet te doen omdat er voortdurend politiebusjes rondreden, en het meisje vond het ook niet nodig om verder iets te doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() De manier waarop er op een schrijffout gereageerd wordt , en het onderwerp genegeerd wordt verteld veel over de deelnemers hier .
Moet ik me nu schamen ? wat een flauwe zever zeg , een degelijk gesprek is hier nagenoeg onmogelijk . maar ja , anderzijds ook . de sterkte van de makakken is juist de kleinzieligheid van de westerlingen . goedkoop volk is dat hier , dat elkaar liever belachelijk maakt dan een onderwerp te behandelen . |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal. |
|
![]() |
![]() |