![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat heb je niet begrepen Raf ? Schoofzak klaagt, terecht, aan dat een persoon die zich kandidaat stelt zich (onder druk) plots niet meer kandidaat stelt. Ik vind da een verlies voor de "democratie". Stel je voor dat iemand zijn kandidatuur moet intrekken omdat hij een andere sexuele geaardheid heeft dan de "meerderheid". Wat begrijp je niet Raf ? Sexuele voorkeur en een politieke voorkeur zijn natuurlijk verschillende zaken, maar N-VA is geen VB...alhoewel HEEL VEEL MENSEN hun uiterste best doen omdat zo te laten uitschijnen ![]() Beter zo ? Of had je gewoon een "slechte" dag ? Kan zijn hé.
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá Laatst gewijzigd door nabat54 : 14 augustus 2012 om 09:29. |
|
![]() |
![]() |
#22 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, dat doet hij wel vaker... Dat is voor discussie vatbaar... Citaat:
Citaat:
Nog steeds de relevantie van je reactie... Citaat:
Citaat:
Bwoah... Ik heb geen slechte dagen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||||
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En aangezien ook een voetbalclub een privee-zaak is, is die ook vrij om iemand aan te nemen of af te wijzen op arbitraire criteria. Zo hoort het althans te zijn, hoewel die zaken al veel te erg gejuridiseerd zijn in de verkeerde richting naar mijn smaak. De N-va'ers die kritiek hebben op de beslissing van voetbalclubs en hun selectie, moeten even bedenken dat hun soms ook kieskeurig is en rare criteria voor aanwerving en ontslag hanteert. VB'ers met stemmenpotentiëel zijn welkom, zelfs al beweert de N-Va helemaal niet achter hun gedachtengoed te staan, maar een jong koppeltje dat wat veel wit poeier in de neus duwt, of een joint paft, vliegt er onherroepelijk uit. Moet allemaal kunnen, maar dan liefst geen kritiek op andermans personeelsbeleid aub.
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je ganse betoog hier is naast de kwestie ! Ofwel plaats jij hier een tekst waarin je stelt dat "ik vind het normaal dat mensen die zich kandidaat stellen voor verkieizingen, maar onder druk hun kandidatuur intrekken" ofwel stop je hier met te reageren. Mijn punt was nogal duidelijk,.....dus wat wil je niet begrijpen Raf ?
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De indruk die ik heb is dat je je als VLD stemmer aangevallen voelt ? VLD was nochtans een partij die de "basis" democratie hoog in het vaandel voerde. Het gaat hier niet over personeelsbeleid van een voetbalclub, maar over een persoon die (nb van de Sp-a oversteekt, niet dus altijd van het VB ) blijkbaar onder druk van de O-VLD en Sp-a zijn kandidatuur intrekt....ik vind dat een verlies voor de democratie. Straks is er nog 1 lijst waar we een bolleke mogen kleuren....ik verkies meerdere lijsten.....u toch ook ? ps: het jonge koppeltje ( als niet N-VA lid ,ik stem op de N-VA) het concept van aandachtshoer is u onbekend ?
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, jouw reactie over een homoseksuele kandidaat die onder druk zijn kandidatuur opgeeft, was naast de kwestie.
Citaat:
Pardon? Ik heb zeker het bericht van de forumleiding gemist waarin gesteld wordt dat jij hier mag bepalen wie mag reageren... Het is geen kwestie van willen begrijpen. Ik was op zoek naar de relevantie van jouw reactie, maar ik heb ze niet kunnen vinden. Jij blijkbaar ook niet...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() RAF is bang
Een bange blanke boekhoudster (BBB) Have mercy Laatst gewijzigd door born2bewild : 15 augustus 2012 om 10:34. |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
2/ de vergelijking met homoseksualiteit is dan ook perfect op zijn plaats. Kom uit als homo en we maken uw carrière en hobby kapot. Dat is identiek. |
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Nog 2 maand.....
Pompompompom... Het leven is mooi Laatst gewijzigd door born2bewild : 15 augustus 2012 om 11:02. |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tot binnen 2 maand... Dan kan je weer komen bleiten dat het weer niks geworden is met de NVA...
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bij de les blijven Raf.
|
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb ik dat misschien beweerd, nabat54? Geen onnozeliteiten komen vertellen hé...
![]() |
![]() |
#39 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() binnenkort, nog eventjes
![]()
#40 |
Banneling
|
![]() |
![]() |