![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() snelheidsovertredingen en foutparkeren worden standaard door de politie vervolgd.
Blijkbaar zijn moslims echter niet verondersteld de Belgische wetten te volgen: mevrouw (of was het een mijnheer onder het zwarte laken?) overtrad duidelijk de belgische wet. In tegenstelling tot iemand die fout geparkeerd staat is de overtreding van de sluierwet een ernstig openbaar probleem wat een extra onveiligheidsgevoel betracht. Als niet gesluierde vrouw voel ik me in dat geval als loslopend wild (zie de docu van Sofie Peeters). Daarom alleen al zou er onmiddellijk en streng moeten worden opgetreden tegen zulke provocateurs. Liefst ineens met ticketje Saudi. Ik vind het heel moedig van Joris om toch zijn pogingen om deze mevrouw te laten bekeuren verder te zetten. Het is nu toch al ver gekomen tegenwoordig dat men SCHRIK moet hebben om een overtreding te melden? binnenkort moeten de niet-gesluierden in de goot lopen zeker?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 18 augustus 2012 om 09:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je het even goed bekijkt en je ziet dat mevrouw/mijnheer in kwestie reeds hulp kreeg van twee "gestapo" mannen die haar gingen beschermen, dat de spoorwegpliesie (ook gestapo?)ook de overtreder in bescherming nemen dan zitten we toch al ver in de bezettingsfase.
Nog even en we kunnen een nieuwe versie van Allo Allo maken.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er is een verschil tussen dat weten en dat documenteren.
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Leuke woordspeling ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je bent van oordeel dat je alles maar dan ook alles moet aangeven of ofwel niets? Ik kies voor niets dan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De politiemensen die ik ken in Molenbeek zouden maar wat graag hun werk op een degelijke manier doen. Jammer genoeg kunnen ze het niet hardop zeggen in het publiek vanwegen Moureaux en CO... Herinner je je dit nog? http://www.youtube.com/watch?v=3IIN9...eature=related Het is er niet beter op geworden, integendeel.
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wel altijd als die idioten zich opzettelijk agressief gaan gedragen. Of wanneer er snotapen tegen een onverantwoorde snelheid door de straat racen op opgevoerde brommers. Of, zoals nog niet zolang geleden, er een vrouw met veel geweld ontvoerd wordt recht onder mijn keukenraam (door een auto met valse nummerplaat weggevoerd blijkt later). Geen enkele krant die het meldde. Net zoals het hier vernoemde geval niet in de kranten geraakt... Wat in Vilvoorde, Jette... nieuws is is in Molenbeek ...? Van wat is de journalistiek eigenlijk bang? De lange arm van Moureaux? ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waarbij de daders mochten rekenen op steun van omstanders tegen de politie bij hun arrestatie? Je bent echt zielig bezig, op dit forum zijn we beter gewend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bende linkiewinkie hypocrieten.... Thumbs up for Joris in dit geval... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Toch wel zielig hoor, een vrouw zo achtervolgen en haar leven zuur te maken.
Dit zal er niet voor zorgen dat de vrouw minder radicaal zal worden in haar beleving van de islam. Integendeel: nu gaat ze het Westen enkel meer haten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Joris belt vast ook de politie als de buurvrouw topless zont en hij dit door heel heel goed kijken kan opmerken. Wet is wet!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dan moet ze snel zorgen dat ze terug kan keren naar het islamitische paradijs waar ze vandaan gehaald werd.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn arts heeft zo ook al twee of drie inpaksujetten in zijn wachtzaal gehad, die hij stante pede de deur wees. Wet is wet. Als ik in die wachtzaal had gezeten had ik de politie verwittigd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Wet is wet. Wat een zielige argumentatie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moest iedereen dat doen, zou het rap gedaan zijn met de islamisering van het "vrije" westen. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() weet ik.
Ondertussen hebben we hier een hele bevolkingsgroep die meent dat ze de wet aan hun laars mogen lappen en daarvoor enkel met extra subsidies beloond worden. Ik geef toe dat ik mijn best doe om bij te leren. Vandaar ook mijn tip om medische verzorging gratis in Engeland te gaan halen zodat het volledig door de belgische ziekenkas wordt betaald, zonder eigen opleg. Ik ben ervan overtuigd dat ik nog veel andere tips kan vinden. (al of niet afhankelijk van het verlofkleurtje dat we nog net konden meepikken). Met een beetje geluk kan je in Afrika vb. heel goede zaakjes doen, zonder dat de belastingen hier dat weten. Plezant allemaal hé. o ja: nog geleerd van een Algerijn: je koopt een tweedehandsauto, neemt geen verzekering, en je verkoopt hem binnen een bepaalde termijn = dubbele winst: 1. op de auto 2. je moet voor zo'n korte tijd niet echt verzekerd zijn. 3. ondertussen koop je natuurlijk opnieuw een tweedehandsauto. gaat prima!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 21 augustus 2012 om 15:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Joris heeft hier blijk gegeven van burgerzin en een enorme dosis lef...RESPECT ![]() Ik zou eerlijk gezegd niet graag in z'n schoenen gestaan hebben, het hyperagressief gedrag van dat moslimgepeupel kennende! Joris : we zouden allemaal ons steentje moeten bijdragen in de strijd tegen het islamofacisme en de vrijwaring van ONZE Westerse waarden die duidelijk superieur zijn t.o.v. het gezever van een pedofiele profeet. EIGEN VOLK EERST |
|
![]() |
![]() |