![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Christendom is Jezus helemaal niet. Ze zijn van de standpunten van Jezus zeer sterk afgeweken. Jezus wou volstrekt geen nieuwe religie in het leven roepen. Hij wou binnen het Judaïsme blijven. Lees er maar eens Mattheus op na. Het is Paulus die er voor verantwoordelijk is.
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wedden dat er vrouwen zijn die geloven wat die republikeinse nietwiet vertelt ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Het zou 'n beetje hetzelfde zijn als een draad opstarten over patrickve's opmerking van hierboven, en zijn gedachtengang projecteren op alle atheïsten, nietwaar? Edit: ik was het woord 'extremistisch' vergeten, maar dat doet niks af van m'n punt denk ik. Laatst gewijzigd door Raes : 3 september 2012 om 22:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() eerst ijvert ze voor pensioenrechten en dan pikken ze datzelfde pensioen in
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Schoof volgt zo het buitenlands nieuws niet?
Zulke uitspraken zijn schering en inslag in de vs. Er is echt weinig verschil tussen politici uit Iran of uit de Vsa tegenwoordig.
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en aangezien ik zo graag tweewekelijks de tsjeven en de kaloten in de gordijnen jaag, maak ik gebruik van zo'n nieuwsitems. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik iets zeg, dan meen ik het (vaak) ook.
Ik verfijn mijn stelling: godsdienst leidt tot waanzin. Het bewijs: zelfs in streken waar de wetenschap ruim verspreid wordt en beschikbaar is, blijven er velen hangen in de Middeleeuwen. De Standaard van 25/10/2012: Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nee, ze zijn blijven steken in de laatste Great Awakening, de excessieve conservatief-protestantse reactie uit de jaren '60 en '70. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
"God heeft niet de verkrachting veroorzaakt, maar wel het leven dat eruit voorkomt." Schele, schele zever. Ik hoop dat zijn moeke nog leeft en dat ze hem een paar rake stokslagen geeft.
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |