![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het blijft hier een politiek forum waar over politiek (en de mens achter de politieker) wordt gedebatteerd. Een rouwsite is iets anders, dat bezoekt men wanneer men daar zin in heeft. Als een man zijn fouten worden vergeven wanneer hij plots komt te overlijden, dan stel ik mijn daar terecht vragen bij. Dat is emo-gerdrag en daarvoor is er geen plaats in de politiek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() ²
![]() |
#24 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() Bij het overlijden van raciste Marie-Rose Morel mocht er van de flaminganten en hun pers wel geen kwaad woord over die fascistische trien gezegd worden.
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() RIP
Guy "als we geen geld meer uit Vlaanderen krijgen, dan hebben we Belgie niet meer nodig" Spitaels. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik veronderstel dat Di Rupo ook naar de begrafenis van dat corrupt stuk crapuul zal gaan. Ik denk niet dat daar een rel over zal zijn, denk je niet? Trouwens, Marie Rose Morel was helemaal geen raciste. Spitaels echter was wel corrupt tuig.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() Zijn nabestaanden hebben geen boodschap aan een geveinsde deelneming van een walenhater zoals u.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Lol. Wie is de hater nu?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nog een PSer die we liever kwijt dan rijk zijn.
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() Als je nochtans iets van politiek zou snappen, zou je als flamingant Spitaels als een held omarmen.
![]()
![]() |
#32 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar doe vooral voort met uw bullshit - de N-VA zal daardoor een meerderheid halen in '14
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij was een van de weinigen aan die kant die open en bloot zei dat België een aflopend verhaal is. En die er trouwens voor uit kwam dat België enkel dient om Vlaams geld te versluizen naar Wallonië. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dag trolletje.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Spitaels, Daerden, Di Rupo - good riddance to bad rubbish.
Oei blijkbaar is den Alien nog niet dood... lol. Gezien zijn levensstijl zal het niet lang meer duren zeker... ge kunt maar x aantal keer een tiener neuken voor dat er eentje zich verweert...
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 21 augustus 2012 om 16:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Zoals die de laatste tijd vermagerd is, begin ik stilaan voor z'n leven te vrezen. Langs den andere kant hoeven ze voor den diene geen kist te kopen : een kartonnen cilinder (van die waar ze stoffen rond draaien) volstaat reeds ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Dieu" Spit was zeker een intelligente personaliteit en een niet te onderschatten politieke tegenstander. Hij was de persoon die in ronkende Franse zinnen en met een ijskoude blik iemand de grond kon inboren. Eigenlijk had hij iets van een "prince de l'église". Niet te verwonderen wanneer je rekening houdt met zijn ex-katholieke achtergrond. Dat hij zich in de loop der jaren steeds meer pro-Waals ging gedragen verbaast me niet. Ik herinner me nog heel goed wanneer er in de jaren tachtig op een gegeven ogenblik serieus sprake was van een fusie tussen Sabena en het Nederlandse KLM. Voor de TV-camera's verklaarde Spitaels hautain en ijzig: "Je ne peux pas m'imaginer qu'il y aurait une majorité néerlandophone au sein du conseil d'administration de la Sabena". Et voil�*! Exit het fusieproject met KLM ...
![]() Ik weet niet of hij in staat was Nederlands te spreken. Ik herinner mij in elk geval niet dat ik hem ooit een woord in onze taal heb horen uiten.
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Laatst gewijzigd door quercus : 21 augustus 2012 om 17:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat dat hele verhaaltje op de fantasie van een attention whore gebaseerd was, mag de pret natuurlijk niet drukken...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |