![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() RIP Guy Spitaels
![]() Citaat:
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 21 augustus 2012 om 11:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat is dat toch met de PS?
Na Daerden nu de Spit ! Is dit hetgeen wat Di Rupo een aantal maanden terug bedoelde ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Nog een wallingant en particraat minder. Er is hoop !
![]() |
#5 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() God straft de fraudeurs af. Niets rip! Het heeft de belastingbetaler pakken geld gekost.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Gisteren mange, vandaag spitaels
Quid agusta? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zou Willy ook ongerust zijn?
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Hij is natuurlijk niet de enige architect van het federalisme. Martens, Dehaene, Moureaux e.a. zijn even aansprakelijk als Spitaels.
België unitair ! Laatst gewijzigd door De Brabander : 21 augustus 2012 om 12:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bah!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() kan men nu echt nie efkes respect voor de doden hebben?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() samen met een helicopter laten begraven?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Kei erreg
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik zal het laten weten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik heb evenveel respect voor die criminelen als zij respect hadden voor u of voor mij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() doe wat je niet laten kunt. maar ik vind dat je je dan op hetzelfde niveau als hun begeeft. ik wil me daarboven zetten, jij duidelijk niet.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Burger
|
![]() Waarde vriend Bert,
Kan allemaal goed zijn dat de Guy tijdens zijn leven nogal wat zaken mispeuterd heeft, maar der is zojuist iemand doodgegaan, die ongetwijfeld ne gansen hoop familie en vrienden achterlaat die hem bijzonder hard zullen missen. Veeg uw stoere-rechtse-jongen-vernislaagje anders efkes weg en kijk nekeer diep vanbinnen of ge nog wat menselijkheid overhebt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Burger
|
![]() De relevantie van Terr'Blanche voor Vlaanderen/België is nul.
Karel Dillen: kan niet zeggen dat ik fan ben van de man, maar ben ook niet zegevierend de straat op getrokken toen hij is komen te gaan. Kzal anders uw fijne Vlaemsche volksaard aanspreken, misschien heb ik op die manier meer succes: als vroeger iemand de pijp uitging, en de kist werd naar de kerk gereden, nam iedereen op straat zijn klak af, wie of wat de dode ook geweest was tijdens zijn leven. Neem daar misschien een voorbeeld aan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Innige deelneming aan zijn nabestaanden, maar dat is het dan ook.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |