Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 augustus 2012, 06:33   #21
santos
Minister

santos's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Coruptie op de kap van hun klanten . meer is dat niet .

Als ze te veel winst maken zou men ofwel belasting moeten betalen ofwel devident uitkeren .

Dus , kopen ze te dure aandelen van zichzelf , Dochter / zoon / of een andere vennootschap in beheer van de grote gasten . natuurlijk gaan die aandelen omlaag , ze kopen ze zelf weer in ( op een andere naam ) aan een lage prijs , de bank en aandeelhouders maken verlies , de winst slinkt en de te betalen belasting ook . en wier inkasseerd de winst op de aandelen voor de aankoop en na de verkoop . hahahaha effe raden .

TOP Bankiers zijn gansters , legale gansters .
santos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2012, 06:55   #22
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Een Suikerberg met de waarde van een zoutberg.
En zo zijn er nog hopen bedrijven op de beurs met een fel overroepen waarde.

In de week nog een mooie discussie gehoord over Euromillions en de laatste hoge prijzenpot.
Zegt er iemand, het is toch echt niet eerlijk, ik speel iedere week voor 20 €, om die 15 miljoen te winnen.
Dan valt die pot van 15 miljoen een paar weken niet en is er een idioot in Engeland die nooit speelt normaal, maar die, omdat de pot zo groot geworden is eens 3 pond riskeert en dan wint die de grote pot.
Als ze de winst doorschuiven iedere week naar de tweede prijs, krijgt iedereen waar hij voor betaald heeft.
Alhoewel ikzelf niet speel, moest ik toch even lachen, want gelijk had hij volgens mij wel.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2012, 07:01   #23
santos
Minister

santos's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht

In de week nog een mooie discussie gehoord over Euromillions en de laatste hoge prijzenpot.
Zegt er iemand, het is toch echt niet eerlijk, ik speel iedere week voor 20 €, om die 15 miljoen te winnen.
Dan valt die pot van 15 miljoen een paar weken niet en is er een idioot in Engeland die nooit speelt normaal, maar die, omdat de pot zo groot geworden is eens 3 pond riskeert en dan wint die de grote pot.
Als ze de winst doorschuiven iedere week naar de tweede prijs, krijgt iedereen waar hij voor betaald heeft.
Alhoewel ikzelf niet speel, moest ik toch even lachen, want gelijk had hij volgens mij wel.
Wat is er oneerlijk aan? De regels zijn duidelijk voor iedereen en het gaat om een gokspel, geluk en eerlijkheid staan los van elkaar.
Door de winst door de schuiven naar rang 2 maak je het niet eerlijker maar geef je iedereen meer kans om iets te winnen.
santos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2012, 07:28   #24
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Het is toch triest gesteld hier met een flink aantal forummers, wat betreft hun kennis van het systeem van de beurs.

Er moeten banken bestaan die aan hun klanten aanbieden om aankopen (en verkopen natuurlijk) te kunnen doen op de beurs.
Er moeten ook banken bestaan, of minstens absoluut gescheiden delen ervan, die een veilig product als een spaarboekje brengen.

Ik kan in deze de kbc niks komma niks verwijten.

En al die wijsneuzen die achteraf komen vertellen dat ze het wisten dat zus en dat zo ... die moeten wel enorm succesvol zijn bij hun persoonlijke geldbeleggingen.

noot: iemand ook gelezen hoeveel winst kbc momenteel heeft op een ander 'hot' itc-aandeel ?

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 23 augustus 2012 om 07:38.
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2012, 07:41   #25
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Ik kan begrijpen dat communistisch geïnspireerde mensen het niet kunnen verkroppen dat de mens nu eenmaal zo in mekaar zit, dat communisme niet in de aard van het beestje zit.

Maak een gokspel met kleine, maar vele winsten: geen kat komt er op af.
Maak een gokspel met sprookjes: ze komen lijk strontvliegen op paardevijgen.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
Oud 23 augustus 2012, 17:58   #26
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik kan begrijpen dat communistisch geïnspireerde mensen het niet kunnen verkroppen dat de mens nu eenmaal zo in mekaar zit, dat communisme niet in de aard van het beestje zit.

Maak een gokspel met kleine, maar vele winsten: geen kat komt er op af.
Maak een gokspel met sprookjes: ze komen lijk strontvliegen op paardevijgen.

.
De opmerking kwam niet van mij, want ik zelf speel niet, omdat het eenvoudigweg afzetterij is, dus voor mij maakt het niet uit hoe of wat ze beslissen over hun prijzenpotten.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2012, 07:50   #27
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De opmerking kwam niet van mij, want ik zelf speel niet, omdat het eenvoudigweg afzetterij is, dus voor mij maakt het niet uit hoe of wat ze beslissen over hun prijzenpotten.
Maar je hebt de opmerking wel gepost hier.

Verder heb je gelijk dat het afzetterij is.
De verdeling van de winst van de lotto is, naast zovele anderen, een enorme verdoken transfert naar Francofonië.

.

Oud 24 augustus 2012, 08:09   #28
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Ik krijg zo de indruk dat sommigen hier, koste wat het kost, KBC willen bashen. Zoals hier reeds is opgemerkt, het verlies is, alles bij elkaar genomen, zeer gering. En dat de KBC er een rechtszaak van maakt is ook niet abnormaal. Wanneer je belangen te verdedigen hebt tegenover een Amerikaans bedrijf dan hoor je de zaken op zijn Amerikaans aan te pakken. Welnu Amerikanen aarzelen geen seconde om een "law suit" in gang te zetten. Daar is dus niets belachelijk aan.
Oud 24 augustus 2012, 10:19   #29
Descartes Jr
Banneling

Descartes Jr's schermafbeelding

Standaard KBC-top in actie

Descartes Jr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2012, 11:00   #30
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Ik krijg zo de indruk dat sommigen hier, koste wat het kost, KBC willen bashen. Zoals hier reeds is opgemerkt, het verlies is, alles bij elkaar genomen, zeer gering. En dat de KBC er een rechtszaak van maakt is ook niet abnormaal. Wanneer je belangen te verdedigen hebt tegenover een Amerikaans bedrijf dan hoor je de zaken op zijn Amerikaans aan te pakken. Welnu Amerikanen aarzelen geen seconde om een "law suit" in gang te zetten. Daar is dus niets belachelijk aan.
Het verlies voor KBC is 0 €. Ze maken er enkel winst op. Het gaat om een rechtzaak die KBC assessment start in het kader van Facebook aandelen die opgenomen zijn in fondsen die KBC aan haar klanten heeft verkocht.

Die klanten die in dergelijke fondsen stapten kennen wel de risico's van hightech stocks en IPO's.

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2012, 11:06   #31
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

Soros heeft al zijn bankaandelen verkocht en in de plaats zit hij long Facebook.
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be