![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Umm; neen. De kijkcijfers van uw rode omroep dalen, dalen en dalen. Nu de Woestijnkwallen weg zijn, na de belastingsbetaler leeg gezogen te hebben, zal dat des te meer het geval zijn. Citaat:
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat zou dan ook de enige en uitsluitende taak van de vrt moeten zijn. Objectief nieuws (in zoverre dit bestaat) en kwaliteitsvolle programma's (waar de commerciele zenders geen interesse in hebben - alhoewel ik mij afvraag waar bvb Sundance zijn mosterd haalt). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De enige echte Vlaming in een regering huisnegers en pietjes...
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 2 september 2012 om 21:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Reklame werkt inderdaad storend, maar heeft wel het voordeel dat hij niks kost, en kan via de moderne technieken "doorgedraaid" worden. Werkt al een stuk minder storend. En niet alle "commerciele" zenders hebben evenveel reklame (Sundance, TCM... hebben er zelfs geen). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Gij zijt een franstalige - uw mening, vragen etc interesseert mij niet.
Dat ge niet in de mesthoop Wallonie wilt wonen is begrijpelijk. Maar dat is niet mijn probleem.
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 2 september 2012 om 21:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En wat heeft die NVA minister van media gedaan gedurende zijn ministerschap?
Heeft hij een studie besteld om de mediafraude op te meten? Nope! Heeft hij dan tenminste een studie besteld om te zien of er iets aan te doen was? Nope! Heeft hij binnen zijn partij, vanuit zijn plicht als Vlaming en als minister van media, een opening gemaakt tot openbaar debat over deze publieke schande? Nope! Wat heeft hij wél gedaan? Hij heeft opgeroepen om die andere (toen nog zeer grote) Vlaams Nationalistische familie te verbieden. VERBIEDEN hé.... En die gozer/partij moeten wij ons vertrouwen geven om ons een een democratisch Vlaanderen te geven? Als ik moet kiezen tussen een antidemocratisch Vlaanderen of een antidemocratisch België dan hoeft het niet voor mij...cholera <-> pest
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het verschil is dat de BRT (sorry die V krijg ik niet over mijn hart) emmers belastingsgeld ertegen aan kan smijten. Citaat:
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 2 september 2012 om 21:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Noppes de ballen. Ze waren trouw aan hun partij - niks doen, niks bereiken.
![]() |
#31 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 100.000.000.000 keer meer dan die minister van media...
DWZ: ze hebben hun democratische rechten voor 100% gebruikt. Het was trouwens de partij van de minister van media die elk initiatief van het VB heeft katgestellt... ![]() Hoe cynisch is het lot dat vandaag de dag diezelfde partij zelf door diezelfde VRT wordt geboycot...loontje<-> boontje? Maar waarschijnlijk komt u van een ander universum en bent u niet op de hoogte van het feit dat de NVa als volleerde tjeven het cordon sanitair veroordelen én toepassen...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 2 september 2012 om 21:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leve de Openbare Omroep !!!
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en een belgicist. Vertel... Laatst gewijzigd door jump in the box : 2 september 2012 om 21:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Reden genoeg om nog meer met u te spreken. De grote winnaar moet dan VTM zijn. Tja, nog liever de VRT dan...............
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#38 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ja, maar Belgie is zo absurd dat ik daarmee niet kan concureren.
Nu, ga wat posten op een franstalige site waar men het enigszins kan schelen wat ge te zeggen hebt.
![]() |
#39 |
Minister
|
![]() De vrt is anti-vlaams. Kijk maar naar man bijt hond waar ze tegenwoordig meer franstaligen aan het woord houden dan hun eigen vlaams volk...
Laatst gewijzigd door matthias999 : 2 september 2012 om 22:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Uw mening doet er niet toe - gij woont hier niet. Gij zijt geen Vlaming (gij haat Vlamingen zelfs). Ga naar een FR site waar er misschien wel iemand is die u au serieux neemt. Hier zijt ge gewoon de zoveelste Bangladeshi geitenboer of Angolese toiletmadam. Uw mening doet er gewoon niet toe. Deal with it...