![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() 30km/h......T'ja als u constand naar uw snelheidsmeterke zal moeten zien,want u zit er meteen "over"wel u zal dan wel eens vlug een fietserke en of voetgangerke (want die zwalpen maar wat rond)op den capo liggen hebben......!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() Hihi, weer een achterdeurtje om nog maar eens sneller aan geld te geraken.
- Max 30 betekend dus hoger verbruik van wagen = meer tanken! - Meer mensen die hun voeten aan gaan vegen en toch 50 gaan rijden = flitsen erop los! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Burger
|
![]() Reeds enkele jaren geleden mijn laatste wagen verkocht.
Amuseer mij steeds te zien hoe een wagen voor veel mensen 'het statussymbool' is. Blijkbaar beseft men nog niet dat mensheid zo niet verder kan. We zullen onze maatschappij en onze transportsystemen moeten aanpassen of ten onder gaan. 1500 kilo plastiek en staal in beweging brengen om om 1 persoon naar zijn werk te brengen en pistoletjes af te halen bij de bakker is niet houdbaar. Het is jammer te zien hoe iedereen aan het miereneuken is over zaken als snelheid, gordel, verbruik, tax, verkeersborden, ... terwijl een grondige wijziging van de samenleving nodig. Meer stad, minder fermette. Meer openbaar transport, minder SUV. Meer fruit en groenten als beplanting, minder siergras. Meer vakantie in eigen land, minder uitlaatgassen. Meer samen, minder "ik" Meeste mensen echter lijken me zeer kortzichtig en zitten meer in met hoe ze 5 minuten sneller door de file raken. Jammer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Ze doen een peiling bij de mensen en daar komt dan uit dat verkeersveiligheid een belangrijk item is en dan eensklaps moet alles 30 km/u rijden.
Belachelijk. Nu komende van de één of andere green weenie verwondert mij dat dus ook geen reet. ![]() Dit hoort duidelijk bij Z |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() Begin deze zomer in zo'n dorpke rond Freiburg: zone 20
... |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Ik ga straks als het zo verder gaat een brabander voor mijne auto spannen.......!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Trouwens, ik zie me binnenkort nog achter zo ene zoeken, blijkbaar mogen de kinderen er mee de baan op als ze een rijbewijsje voor de brommer hebben, ik dacht vanaf 16. Dat lijkt me een goed alternatief voor de brommer... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Brommertjes 25/40... Auto's 30/50/70 Dat ze het simpel houden, 40 in bepaalde buurten (zoals de zone dertig aan scholen) zodat brommers en auto's (en Ligiers) dezelfde snelheid houden. Voor andere delen is het iets lastiger, een zone 70 waar ook brommers op de rijweg moeten (tegen 40) is ook levensgevaarlijk. Daar moet men dan maar rijweg (voor auto's) , snorweg (Ligiers en snorfietsen 40Km/u) en een fietspad (fietsen en brommertjes) aanleggen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
skateboard en ze doen al een snelheidsovertreding. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||||
Banneling
|
![]() Minder fermettes, daar kan je niet tegen zijn. Die dingen zijn spuuglelijk.
Maar meer stad? No thanks. Geef mij maar mijn villa, stevige tuin met ruimte voor eigen zwembad en poolhouse met mini-wellness erin. Als sardienen op elkaar in een blik zitten, no thanks. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zie je zo'n lieve oude oma al voorbij een flitspaal scheuren... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lach niet: in Salzbürg flitsen ze al fietsers.
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die met twee wielen zijn de fietsers.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat gaat vrij makkelijk op het fietsgedeelte van een autovrije zone.
![]() De agent houdt ze eigenhandig tegen.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 12 september 2012 om 21:22. |
![]() |
![]() |