![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Klare zeik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Voor zover ik weet is er nog niemand rijk geworden door in een autofabriek te werken. Door directeur te zijn van die autofabriek daarentegen... En die kans hebben niet zoveel zwarten gekregen, me dunkt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
ze zijn toch wel beledigd zeker!!!!!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Of je hebt een wereld waar je het geld voor de sociale voorzieningen moet gebruiken voor meer politie, beveiliging, gevangenissen bereken zelf wat het goedkoopste is Laatst gewijzigd door stropke1000 : 12 september 2012 om 16:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Ik heb die kans ook niet gekregen en ik ben niet zwart.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We kunnen niet allemaal rijk zijn , maar als we het goed organiseren en als we allemaal on steentje bijdragen , dan kunnen we allemaal goed leven . En de rijken die misbruik maken en uitzuipen zijn vaak zo achterbaks dat ze linkse handjeslikkers voor hun kar weten te spannen . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Anderzijds wat ze in Vietnam gedaan hebben was CRAPULEUS , en leuk dat ze daar eens goed zijn op hun bek gegaan . MAAR al dat politiek gedoe en oorlogsgeweld is niet waar de echte amerikaan voor staat . De ambitieuze amerikaan was big bigger en biggest en als dat draait om hard werken, inovatie en groter huis en grotere auto dan was die ijver nog niet zo slecht , zolang je maar met je twee voeten op de grond blijft . En dat laatste deeltje , hard werken gepaart met vrijheid en vrijheid van handelen "The american dream" wordt nu wel heel snel terug geschroeft . Inclus hun vrijheid . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat je beter je ooglappen zelf eens afzet.
Mijn ouders hebben in Z.Afrika gewoond in het begin van hun huwelijk. Ze hebben me levendig verteld hoe de zwarten daar werken....Als die een buis voor het leggen van waterleiding moesten oppakken was dat met 10 man en dan was dat al zingend en dansend. 2 stappen voorwaarts 1 stap achterwaarts en terug opnieuw... Laatst gewijzigd door Stingray : 12 september 2012 om 19:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
trouwens , wat was uw werk ? hanteren van de zweep? Wat mij opvalt is dat het voornamelijk de zwarten waren die werken Laatst gewijzigd door stropke1000 : 12 september 2012 om 20:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Enfin ik ga nog een voorbeeldje geven van een maat van mij die een B&B heeft in Z.Africa en recent nog op TV was. Hij heeft zijn woning daar laten verbouwen door een Z.Afrikaanse aannemer. Op een gegeven moment moest er een trap in gewapend beton afgebroken worden. Hij heeft een Z.Afrikaanse aannemer in dienst genomen, die een groep zwarten aan het werk had. Die werden aan het werk gezet met hamer en beitel. Was ongeveer vergelijkbaar met wat ik hiervoor beschreef, al zingend en dansend...Toen mjn maat hem vroeg waarom hij hen geen pneumatische breekhamer gaf, antwoordde die aannemer dat de Z.Afrikaanse breekhamer goedkoper was. Enig idee waarom die zo goedkoop is ? Tip : de zwarten zwaaien daar nu de plak. Laatst gewijzigd door Stingray : 12 september 2012 om 20:13. |
|
![]() |
![]() |