Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 september 2012, 11:22   #1
Klarekijk
Banneling

Standaard Droom van de blanke mens verdwijnt .

Niet alleen " The american dream " maar de droom van de blanke mens verdwijnt .

Mogen we aannemen dat de droom van de blanke mens kan omschreven worden als ....
vrijheid waardigheid ,
vrijheid om te werken en te consumeren ,
vrijheid van oorlog en geweld

Ook deze morgen een gesprek op radio 1 over de Amerikaanse droom die voorbij blijkt te zijn .
Blanken zijn naar Amerika gegaan om te doen en te laten wat ze wilden in alle vrijheid , en daar ging hard werken en veel geld verdienen en rijkelijk leven echt mee samen .

Vandaag wordt het blanke ras , overspoelt door de gekleurde medemens , die het liefst wat rustiger aan doet maar wel de geneugten en consumptie van de welvaard op het zelfde niveau wil beleven , maar dan zonder te werken , Bleek daar nu een buffer voor te zijn om dat financieel tijdelijk een beetje op te vangen , dat is dan nu voorbij, niet aleen in Amerika maar ook in Europa .

De vrijheid van de blanke liberale mens om hard te werken en in comfort te leven , in een vrij land met vrede en zonder haat blijkt over .

de muliculturele samenleving heeft de armere landen nog niet geholpen maar de rijke wel de dieperik in gesleurt .

Amerika kan haar wegen , bruggen en infrastuctuur niet meer onderhouden , ze scakelt nu over om de non productieve kleurling een leefloon te geven zonder te werken en de infrastuctuur blijft verwaarloost achter .

Nee ik ben geen voorstaander van slavernij , maar de werkende groep is veel te klein aan het worden omde kosten van het feest te blijven dragen , zelfs het dak van de feestzaal staat op instorten .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2012, 13:57   #2
Ganzenbordfan
Banneling

Standaard

Wow.
Ganzenbordfan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2012, 14:02   #3
Munglik
Minister-President

Munglik's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ganzenbordfan Bekijk bericht
Wow.
2

-H. Marcuse
Munglik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2012, 14:16   #4
Liederik
Staatssecretaris

Liederik's schermafbeelding

Standaard

Klarekijk, denk eens vooruit. Wat gebeurt dan volgens dat scenario binnen 10 jaar?

En 20 jaar?

En 50 jaar?

Er zullen altijd luieriken zijn en mensen die willen werken. Als het dak instort, wat dan? Wie drijft boven, hoe lang, waarom?
En hoe transformeert de maatschappij?

Da's interessant. Doemdenken niet zo, en je zal er ook geen deftige feedback op krijgen; enkel reacties met betrekking tot rassendebat.

Tenzij dat je bedoeling is natuurlijk.
Liederik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2012, 14:16   #5
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Munglik Bekijk bericht
2
³

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler
Sywen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2012, 14:18   #6
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liederik Bekijk bericht
Er zullen altijd luieriken zijn en mensen die willen werken.
Dat is dan ook de reden waarom de staat is uitgevonden
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2012, 14:52   #7
Stingray
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Niet alleen " The american dream " maar de droom van de blanke mens verdwijnt .

Mogen we aannemen dat de droom van de blanke mens kan omschreven worden als ....
vrijheid waardigheid ,
vrijheid om te werken en te consumeren ,
vrijheid van oorlog en geweld

Ook deze morgen een gesprek op radio 1 over de Amerikaanse droom die voorbij blijkt te zijn .
Blanken zijn naar Amerika gegaan om te doen en te laten wat ze wilden in alle vrijheid , en daar ging hard werken en veel geld verdienen en rijkelijk leven echt mee samen .

Vandaag wordt het blanke ras , overspoelt door de gekleurde medemens , die het liefst wat rustiger aan doet maar wel de geneugten en consumptie van de welvaard op het zelfde niveau wil beleven , maar dan zonder te werken , Bleek daar nu een buffer voor te zijn om dat financieel tijdelijk een beetje op te vangen , dat is dan nu voorbij, niet aleen in Amerika maar ook in Europa .

De vrijheid van de blanke liberale mens om hard te werken en in comfort te leven , in een vrij land met vrede en zonder haat blijkt over .

de muliculturele samenleving heeft de armere landen nog niet geholpen maar de rijke wel de dieperik in gesleurt .

Amerika kan haar wegen , bruggen en infrastuctuur niet meer onderhouden , ze scakelt nu over om de non productieve kleurling een leefloon te geven zonder te werken en de infrastuctuur blijft verwaarloost achter .

Nee ik ben geen voorstaander van slavernij , maar de werkende groep is veel te klein aan het worden omde kosten van het feest te blijven dragen , zelfs het dak van de feestzaal staat op instorten .
Over de inhout (opzettelijk fout) ben ik het eens. Maar je moet dringend je teksten eens nalezen.
Stingray is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2012, 15:16   #8
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Klarekijk is een profeet. Heil Klarekijk.
Vito is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2012, 15:19   #9
Klein Licht
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Blanken zijn naar Amerika gegaan om te doen en te laten wat ze wilden in alle vrijheid , en daar ging hard werken en veel geld verdienen en rijkelijk leven echt mee samen.
Veel geld verdienen en rijkelijk leven, akkoord. Maar voor het harde werken hebben ze toch maar en masse negerkes geimporteerd me dunkt
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2012, 16:41   #10
december
Banneling

Standaard

100% akkoord klarekijk
december is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2012, 22:23   #11
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Je hebt gelijk klarekijk hoor.

Wat ik dan wel straf vind is dat mensen die wèl willen bijdragen geen leefloon krijgen om bv hun studies af te maken. Blijkbaar wordt wie wel werken wil gestraft. Zo kreeg ik te horen dat ik geen leefloon kreeg omdat ik niet beschikbaar ben voor de arbeidsmarkt. Mijn arbeidscontract was beëindigd... en ik had inderdaad tweede zit... maar ik kon dit eventueel nog wel combineren met werk als het had gemoeten.

Blijkbaar verlangden ze van me dat ik ging poetsen of bandwerk doen tijdens mijn tweede zit, want door de korte termijn en het nog ontbreken van diploma's kon ik niet veel anders krijgen op dat moment. Terwijl iedereen deze jobs mag krijgen.

Ik moet dus gaan poetsen en boenen ofzo, terwijl anderen gewoon heel hun leven zogenaamd beschikbaar zijn voor de arbeidsmarkt? En wat is hun probleem?
Waarom zouden zij niet kunnen poetsen, plukken, bandwerken, ... ?

Of moet dit plots gedaan worden door mensen die later in hogere functies gaan werken (met hogere bedoel ik hoger opgeleiden en dus niet de arbeidersfuncties).

Iedereen zonder diploma en met gebrekkige taalkennis of analfabetisme is blijkbaar plots totaal werkonbekwaam en moet van een leefloon voorzien worden?

De wereld op zijn kop, meer dan.
En zeggen dat ik mijn studies me leiden naar een knelpuntberoep. LOL.

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 11 september 2012 om 22:23.
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2012, 22:38   #12
Lampedeir
Provinciaal Statenlid

Lampedeir's schermafbeelding

Standaard

De piramide zit vol he'...in de top boven zijn ze gaan zweven en de hangmat beneden is aan het scheuren.
Oud 11 september 2012, 22:40   #13
Lampedeir
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Veel geld verdienen en rijkelijk leven, akkoord. Maar voor het harde werken hebben ze toch maar en masse negerkes geimporteerd me dunkt
Er is een verschil tussen hard werken en lang werken..
Oud 11 september 2012, 22:57   #14
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lampedeir Bekijk bericht
Er is een verschil tussen hard werken en lang werken..
Katoen plukken is hard werk hoor.
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2012, 23:45   #15
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Klarekijk, denk eens vooruit. Wat gebeurt dan volgens dat scenario binnen 10 jaar?

En 20 jaar?

En 50 jaar?

Er zullen altijd luieriken zijn en mensen die willen werken. Als het dak instort, wat dan? Wie drijft boven, hoe lang, waarom?

Da's interessant. Doemdenken niet zo, en je zal er ook geen deftige feedback op krijgen; enkel reacties met betrekking tot rassendebat.

Rassenhaat is niet mijn bedoeling .

Wat mijn bekommernis is , is de toekomst van ons maatschappij , ons samenleving , onze welvaart in Europa .

De toekomst van het blanke ras dat duidelijk in de minderheid raakt en de welvaard die we kwijt spelen .

Amerika heeft had oorspronkelijk niet tot doel oorlogsbaas van de wereld te worden , althans de blanke amerikaan niet , het wou werken en werlvaard opbouwen , nu ligt het in puin ? en moeten ze hun laatste cent aan oorlog voeren geven om zich te verdedigen , maar ook dat zal eindigen in laatste stuiptrekingen .

En de kleurling heeft niet de ingesteldheid om hard te werken en er in vrede boven op te komen .

Als je kijkt wat de wereldoorlogen hebben veroorzaakt en hoe na 1945 de blanke Europeaan gewerkt heeft om er in 20 jaar pakweg tot 65 /70 boven op te komen , en nu laten ze zich inpakken door het verloren gaan van de mentaliteit om te werken en vooruit te komen .

Blijkbaar vraagt het mens DOM om oorlog , het moet altijd in se shit zitten om te kunnen knokken terwijl het HO zo makkelijk zou kunnen gaan .

en dan komt er nog de verarming van door de sociale tolerantie om onze rijkdom te laten leegroven , IPV te helpen ander arme gebieden en mensen te verbeteren laten we onze eigen welvaard maatschappij ondermijnen .

Maar ja , ben ik daarom een doemdenker ?

Uw samenleving laten ophitsen en nieuwe problemen laten ontketenen is even schuldig als volkeren moord zelf . de linkse hypocrieten ten top .
Oud 11 september 2012, 23:51   #16
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
En , is dat mislukt ?

eigenlijk heel jammer voor die negerkes , want die nergekes hadden door dat werk even goed uit de armoede kunnen klimmen dan de blanken voorheen .

Daar zie je duidelijk dat ze die aangeboden hulp niet hebben benuttigd .

ze lopen liever met 37 maten te grote broeken rond met een onozele pet op wat te reppen, dan verantwoordelijkheid te nemen . de jonge generatie is gewoon te lui om te werken maar ze willen wel alle consumptie die voor handen is gebruiken . onverantwoorde verwende pummels .

ze zijn zo'n verzwakte ballast op de maatschappij dat ze moet zinken .
Oud 12 september 2012, 00:00   #17
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
U draait te klok wel onrealistisch ver terug om objectief te zijn in dit debat .

De zwarte amerikaan die in de autofabriek werkte , had even goed loon dan de Amerikaan ,

maar de Blanke droeg zorg voor zijn huis en knapte het op , de neger scheet in de handwastafel en liet de gevel verkrotten en zo ontstonden er geto's en afgeblakerde vuile wijken .

Een Neger die evenveel zijn best deed als een blanke had even veel geld als de blanke .

hoe wil je dat er hier gelijke kansen zijn voor allochtonen ?
als ze een cent verdient hebben staan ze bij western Union om het op te sturen en dan maar klagen .

kijk naar België , ik denk dat amper 25 % van de werkende bevolking nog aan de kar wil duwen en trekken , de rest wil egoistisch profiteren en t'zal zijnen tijd wel duren .

Gebrek aan respect en aan moed !!!!!!
Oud 12 september 2012, 08:01   #18
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:

En 20 jaar?

En 50 jaar?

Dat klopt , maar de mensen die willen werken zullen zich meer en meer moeten isoleren en afschermen om niet kaal gepukt te worden .

maar de maatschappij zit nu eenmal vol met mensen die liever een appel stelen of bedelen van een ander zijn boom dan om zelf een boom te planten .
Oud 12 september 2012, 09:19   #19
Bierke
Minister-President

Bierke's schermafbeelding

Standaard

het kaf van het koren scheiden is geen "maybe" maar een "todo"
Oud 12 september 2012, 09:37   #20
Lampedeir
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Ik had het niet over de negerkes, maar over de blanke amerikaan.
Meer mijn persoonlijke ervaring met hem.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be