![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind de 'suggestie' van onze vriendin Freya van daarstraks veel discriminerender. edit: ... en heel wat minder lyrisch. Laatst gewijzigd door Robrecht de Fries : 13 september 2012 om 22:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik heb misschien iets gemist, want ik weet echt niet waarop je doelt met je verwijzing naar vriendin Freya ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan het gerecht die vrouw niet vervolgen? Een paar jaar gevangenisstraf is hier wel op zijn plaats, tenslotte is iets negatiefs zeggen over illegalen in België een ernstige misdaad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"Marita Wuyts, derde op de districtslijst van de Antwerpse N-VA en voorzitter van een bewonersgroep van de Europarkblokken op Linkeroever..." Ken je de situatie daar zo'n beetje ? 't Jah, als je ntl zelf al je hele leven in Beervelde of omstreken woont, heb je wsl weinig last van de illegalenproblematiek en zal dus niemand je deze ezelsstamp echt kwalijk nemen. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 13 september 2012 om 22:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Het is een mooi verhaal , maar NV-A moet opletten dat het zich met dergelijke verhalen niet in het doodlopende straatje " Rue Cordon Sanitair" rijdt .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
40% N-VA en 10% VB, allemaal het cordon in zodat de traditio-pensenpolitiek kan blijven duren? Het begint een beetje de spuigaten uit te lopen met die cordon-zever. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
Ik denk dat de meeste van hen dik akkoord gaan met de analogie van mevrouw Wuyts, nu Bart nog. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Ik geloof nooit dat vogels de hand zouden aanvallen die de voederbakjes vult (tenzij ze een nest op het balkon hebben)
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Laatst gewijzigd door Amon_Re : 13 september 2012 om 22:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() Straks vertelt iemand me dat het extreem is kritiek te hebben op dergelijke uitlatingen...
Het heeft niks met de N-VA te maken, met een gevonden stok. In welke partij zo'n figuren ook zitten, zo'n uitlatingen geven blijk van onderliggende racistische haatgevoelens. Als zo'n iemand zo hoog op een lijst staat, dan stem ik niet op die lijst, omdat daarmee racisten in de politiek geholpen worden, en ik zal inderdaad ook anderen erover informeren wat de gevolgen van hun stem zijn voor zo'n lijst. Stemmen voor die specifieke lokale N-VA-lijst is racisten de politiek instemmen. Het lijkt me moeilijk dat te ontkennen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() lees de reacties op het krantenartikel in HLN eens. Dan weet je dadelijk hoe de doorsnee Vlaming over dit fait divers denkt.
http://www.hln.be/hln/nl/13816/Verki...n-vogels.dhtml |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het zou wel verdomt jammer zijn dat NV-A dezelfde risico neemt en doodbloed aan de opgelopen verwondingen in dat doodlopend straatje . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moeten we allemaal plat op onze buik gaan liggen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben nooit een Vb er geweest , maar daarom wou het nog niet zeggen dat je met de walen moest gaan vrijen , en dat hebben ze wel gedaan . daarom neem ik ook afstand van het Trio en groentjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
Bon, dan nog maar 's zes jaar van 't zelfde lieke... |
|
![]() |
![]() |