![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Heeft Elio Di Rupo I een draagvlak ? | |||
Ja, ik heb vertrouwen in Elio Di Rupo I. |
![]() ![]() ![]() |
6 | 15,00% |
Neen, Bart De Wever I moet van start gaan. |
![]() ![]() ![]() |
34 | 85,00% |
Aantal stemmers: 40. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Dan heeft u een probleem met de Nederlandse taal misschien. Of je bent dom of recalcitrant, je mag zelf kiezen.
Laatst gewijzigd door stuyckp : 15 september 2012 om 19:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoef niks te argumenteren: constateren volstaat.
Of wilde je ook al ontkennen dat De Wever aan Di Rupo het presidentschap aanbood? Was daar toen een draagvlak voor? Niet meer of minder dan nu. De Wever moet dus nu niet hypokriet komen zagen over een ontbrekend draagvlak voor iets wat hij zelf wilde. Citaat:
Citaat:
Hij dacht de slimste van 100.000 te zijn, en Di Rupo te paaien met iets wat hij ook zomaar kon krijgen. Misrekend tot en met: Di Rupo is een gehaaider politicus dan alle voorgaande Vlaamse premiers samen. Dat erkent ge hierboven zelf. Hij heeft het premierschap op zak, en de Vlaamse politici slaagden er niet in om iets in ruil te krijgen, integendeel, ze bedachten Brussel nog met een fikse bonus, en de in ruil beloofde staatshervorming zit heel stillekes in mapkes geklasseerd. ![]() ![]() ![]() Citaat:
Daar kan je misschien niet echt veel aan doen. Tenzij wat aandachtiger lezen wat ik schrijf. Dat wil nog al eens helpen om minder naïef te worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het heeft overigens niets met naiviteit of tactische blunders te maken van N-VA. Maar wel met de verregaande toegeeflijkheid van open vld, cd&v en spa. Die broekventjes naar de onderhandelingstafel gestuurd hebben tov een gehaaide onderhandelaar. En die heeft hen van het kastje naar de muur gespeeld. De tactische blunders komen dus vooral van hen. De som van Beke, DeCroo, Genez en van Besien, komt nog niet tot aan de enkels van Di Rupo. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook ik vind dat de traditionele politici triestige karikaturen zijn. Dat is trouwens een reden om niet te splitsen. Het nivoo van vele Waalse politici is stukken hoger, maar spijtig genoeg kunnen we er niet op stemmen.
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister
|
![]() waarom ga je er niet wonen,kan je dan degelijk doen...
Laatst gewijzigd door Brakelaar : 15 september 2012 om 21:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||||||||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Nu Di Rupo was zichzelf dus hij speelde het vuil en ondemocratische en smerig zoals een echte PSer van weleer. Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
Ja dat was Bart zijn plan. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
Preciseer gerust uw waanzin... Citaat:
Ondermatige-staaf is zo hypocriet als de gemiddeld VLD boegbeeld. Citaat:
Bon dat beseffen we nu. Met u en Di Rupo en zijn zeven dwergen valt gewoon niet te onderhandelen. Jullie eisen dat Vlaanderen vergiftigd wordt. We hebben ons les geleerd. En de Vlaamse kiezer, burger ook. Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Ge bewijst voor de zoveelste keer hoe hol en leeg het 'Belgie' project is. Bedankt. Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heeft Elio Di Rupo I nog wel draagvlak voor jou ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wil je daar uitleg over of snap je het zelf ook wel?
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Staatssecretaris
|
![]() Nee, de leeuwen van Bellewaerde
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dubbel
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 16 september 2012 om 11:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @Travis66
Extract uit de Dikke Van Dale: als (voegwoord) 1 zoals: lopen als een haas 2 alsof het zo was: als verstijfd van kou 3 telkens wanneer: als ik naar kantoor ga 4 indien: je kunt slagen als je je inspant
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Europees Commissaris
|
![]() Mooi, probeer het nu nog te begrijpen ook.
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe maar ik begrijp het woord "als" wel degelijk in de definitie van "indien". Ik zal hier een voorbeeld van geven.
Als Bart De Wever Elio Di Rupo het premierschap aanbood als sleutel van vertrouwen is dat voor mij duidelijk. Bart De Wever stelt nu ook overduidelijk dat Elio Di Rupo I geen draagvlak heeft. Het is niet de eerste keer dat hij zich zo uitlaat. Bart De Wever heeft in deze gelijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |