![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Voor of tegenstander? | |||
1) Voor |
![]() ![]() ![]() |
11 | 22,45% |
2) Tegen |
![]() ![]() ![]() |
38 | 77,55% |
Aantal stemmers: 49. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Groepen als groep bepaalde voorrechten verlenen op burgerlijk vlak is tegen de grondwet. Het druist in tegen het gelijkheidsbeginsel en tast het rechtvaardigheidsgevoel aan.
Maar dat zal de multikullers een worst wezen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ga jij of de staat ook de schadeloosstelling waarborgen voor alle schade voor de eigenaar, die mogelijk voortvloeit uit deze verplichte verhuring?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() De grote fout ligt gedeeltelijk ook bij de OCMW's. Die sluiten op naam van de huurder een contract af, betalen de waarborg, maar zien verder niet meer om.
De huurder begrijpt zelfs niet wat hij getekend heeft en kan er zich dan ook niet aan houden. Als het OCMW verder toezicht zou houden en zelf de huur verder betalen, zouden er reeds meer mensen zijn die bereid zouden zijn om te verhuren. Ook zou men aan die mensen moeten leren hoe men zich hier gedraagt: en dat wij bv geen vuurtje stoken midden in de living!! Eigenlijk zou men daarmee moeten beginnen van in het asielcentrum, maar dat gebeurt niet, dat zie ik hier alle dagen. Waarom bv niet aan die mensen zeggen dat ze hier niet op straat mogen lopen, dat ze op het fietspad moeten rijden, dat ze hun vuilnis niet in de voortuinen mogen gooien, maar in de vuilnisbakken? Zou misschien al een goed begin zijn, ze enkele plichten leren!! En ondertussen leren dat men het goed van anderen moet respecteren, want zelfs in het centrum maken ze alles stuk!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoop dat Raf ooit genoeg bijeengespaard krijgt om een extra appartementje te kunnen verhuren, dat dan per definitie aan de eerste de beste allochtoonse huurder moet worden verhuurd (niet de eerste de beste autochtoonse huurder, want die tellen niet mee, tenzij het autochtonen met vier honden zijn, want die vinden ook nergens een huurappartementje! Allen naar Raf dus).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() je moet al goed gek zijn om te verhuren aan allochtonen.
voor je 't weet loopt heel de appartementsblok vol met allochtonen, met alle overlast van dien (drugs, nachtlawaai, criminaliteit). niets belet die allochtonen trouwens om zelf een huis te bouwen of een appartementsblok te kopen zodat ze aan hun mede-allochtonen kunnen verhuren. (copyright: TomB) |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister
|
![]() Allochtonen willen niet verhuren aan hun eigen volk. Ik heb ooit een Marokkaan gehad als huisbaas en die wilde enkel verhuren aan autochtonen, hij kwam daar openlijk voor uit. Ook een racist of iemand met gezond verstand?
![]()
![]() |
#34 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Fiat begint niet onmiddellijk te schelden dat de Belgen racisten zijn omdat ze geen Italjaanse wagens komen. Als woningverhuurders hun woning aan bepaalde mensen niet verhuren is daar mogelijk een goede reden voor. Dat moet onderzocht worden en opgelost. Zomaar schelden is zinloos en dom. Toch eigenaardig dat sommigen ALTIJD veronderstellen dat Belgen slechterikken zijn en vreemdelingen onschuldige lammetjes. Het tegenovergestelde is natuurlijk even zinloos en dom. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() De meeste huisjesmelkers in Antwerpen zijn allochtonen! Raar hé!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat hebt ge tegen honden?
||
![]() |
![]() |