![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ja maar voorbij gent naar de kust is dan weer een ramp. En tussen gent en brussel staat ge in de file omdat er weer maar voor de zoveelste keer werken zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Burger
|
![]() Ik weet niet waar u in Wallonië bij regelmaat komt maar in Waals Brabant en Henegouwen liggen ze er echt wel slecht bij. Ik zit voor mijn werk op de baan en kom bij regelmaat bij klanten gelegen tussen Moeskroen en Charleroi en sommige SECUNDAIRE wegen en autostrades liggen er echt wel gevaarlijk slecht bij. Je merkt zo dat je in Wallonië rijdt.
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De VLAMINGEN wilden België tweetalig maken. de FRANSTALIGEN hebben dat geweigerd.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De VLAMINGEN wilden België tweetalig maken. de FRANSTALIGEN hebben dat geweigerd.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() Of hoe 90% van Uw posts erin bestaat van tegen beter weten in Vlaanderen te verwarren met de Vlaanders....
![]()
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 17 september 2012 om 15:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() En dat is zo ongeveer een wereldwijd unicum. Voor wie vanuit Zuid-Limburg, het Luikse, en van ten (ten Oosten van) Leuven komt zou kunnen kiezen of hij voor het zuidelijk of het noordelijk ringgedeelte als hij richting Gent-B rugge-Oostende wil, indien die ring tenminste rond was. Nu is enkel het noordelijk gedeelte een optie en de zuidelijke laarsomweg niet. Als de ring rond was zou het noodeliik gedeelte serieus kunnen ontlast worden. Praktisch bekeken is de Brusselse ring in die zin slechts een halve circel....
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 17 september 2012 om 15:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#32 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Resistance is futile. http://www.youtube.com/results?searc....1.x862cSi4Adw
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In de Spaanse tijd werd 'Vlaams' en 'Vlaanderen' zelfs gebruikt om Noordnederlanders mee aan de duiden!
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 17 september 2012 om 17:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hans, we leven intussen in 2012.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wou hier eens gevat op reageren maar deze post is zo debiel dat ik met mijn mond vol tanden sta.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |