Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 juli 2004, 18:59   #21
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neruda
De onderzoeksrechter in Brugge heeft een man van 73 uit Antwerpen aangehouden voor de aanranding en de verkrachting van een 7-jarig meisje op een camping langs de Natiënlaan in Knokke.

De senior ontfermde zich zaterdag over het meisje, nadat ze zich tijdens het ravotten op het plaatselijke speelplein had bezeerd. De Antwerpenaar nam haar mee naar een tuinhuis op de camping, waar hij haar met de vingers verkrachtte.

De feiten kwamen aan het licht omdat het meisje zich na de feiten vreemd begon te gedragen. Het slachtoffertje werd vervolgens door middel van videoverhoor ondervraagd. Op basis van die verklaringen werd de man opgepakt. (belga)

Vreemd ..ik lees of hoor hier weinig lawaai omtrent deze schaamtelijke Vlaamse verkrachting..waar zijn de blokkers nu ? 'Eigen volk' eerst aanpakken of toch niet ?
Ik begrijp niet goed wat je bedoeld? Wel hoop ik dat deze pervert zwaar gestraft zal worden.
Oud 12 juli 2004, 19:07   #22
Rock Against Communism
Gouverneur

Rock Against Communism's schermafbeelding

Standaard

deze kerel is even erg als dutroux en fourniret. De kogel, dat is wat hij verdient.
Oud 12 juli 2004, 19:10   #23
Groen Valkje
Banneling

Groen Valkje's schermafbeelding

Standaard

de man leed misschien aan cataract
Groen Valkje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2004, 20:42   #24
rainman
Provinciaal Statenlid

rainman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De onderzoeksrechter in Brugge heeft een man van 73 uit Antwerpen aangehouden voor de aanranding en de verkrachting van een 7-jarig meisje op een camping langs de Natiënlaan in Knokke.

De senior ontfermde zich zaterdag over het meisje, nadat ze zich tijdens het ravotten op het plaatselijke speelplein had bezeerd. De Antwerpenaar nam haar mee naar een tuinhuis op de camping, waar hij haar met de vingers verkrachtte.

De feiten kwamen aan het licht omdat het meisje zich na de feiten vreemd begon te gedragen. Het slachtoffertje werd vervolgens door middel van videoverhoor ondervraagd. Op basis van die verklaringen werd de man opgepakt. (belga)

Vreemd ..ik lees of hoor hier weinig lawaai omtrent deze schaamtelijke Vlaamse verkrachting..waar zijn de blokkers nu ? 'Eigen volk' eerst aanpakken of toch niet ?
Wat heeft dit bericht eigenlijk te maken met "binnenlandse politiek"? Heeft er ooit iemand hier op het forum beweert dat pedofielen niet gestraft moeten worden?
rainman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2004, 21:21   #25
Löwe
Vreemdeling

Standaard

Doodstraf voor kindermisbruik.
Löwe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2004, 22:00   #26
Breinsmurf
Burger

Stuur een bericht via Instant Messenger naar Breinsmurf
Standaard

In dit geval raad ik toch enige omzichtigheid aan. Is die man al eens eerder betrokken of veroordeeld geweest voor sexuele misdrijven?

Zo niet, dan moeten we de getuigenis toch wel eens heel goed onder de loep nemen. In de post-Dutrouxjaren zijn honderden mensen in het wilde weg van pedofilie en dergelijke beschuldigd. Later bleek dat het merendeel van de 'feiten' op niets berustte.

Dus ik zou maar oppassen met zomaar 'dood aan pedo's' te roepen.

En het is belachelijk om (eender welke) nationaliteit aan criminaliteit te koppelen
Oud 12 juli 2004, 22:28   #27
Simon C
Vreemdeling

Standaard

Ik ben een blokker en uiteraard vind ik dit een schande. Zo iemand mogen ze voor de rest van zijn leven laten wegrotten in de cel.
Simon C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2004, 22:57   #28
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:

Ga verdomme naar haar ouders en leg het hen voor. Ze gaan genieten van je absurde politieke conclusie rond wat er is gebeurd. Is er nu niets meer veilig ?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2004, 05:48   #29
Tzuvar Raemborr
Minister

Tzuvar Raemborr's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Breinsmurf
In dit geval raad ik toch enige omzichtigheid aan. Is die man al eens eerder betrokken of veroordeeld geweest voor sexuele misdrijven?

Zo niet, dan moeten we de getuigenis toch wel eens heel goed onder de loep nemen. In de post-Dutrouxjaren zijn honderden mensen in het wilde weg van pedofilie en dergelijke beschuldigd. Later bleek dat het merendeel van de 'feiten' op niets berustte.

Dus ik zou maar oppassen met zomaar 'dood aan pedo's' te roepen.

En het is belachelijk om (eender welke) nationaliteit aan criminaliteit te koppelen
Eens de eerste impulsieve verontwaardiging is weggeëbt ben ik het daarmee eens. Maar eigenlijk gaat dat op voor álle pedofiliegevallen, en álle vormen van misdaad : schuld moet onomstotelijk vastgelegd worden voor men gaat veroordelen.

Als hij schuldig blijkt te zijn : de rest van zijn miserabele leven in den bak.

Maar hoe ga je dat bewijzen? 't was met de vinger, dus geen sperma-onderzoek of iets dergelijks he.
But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay,
I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet.
Tzuvar Raemborr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2004, 07:44   #30
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Zoals ze met alle pedo's mogen doen, eerst castreren dmv twee kaseistenen, en daarna levenslang de vergeetput in, en 't sleutelke weggooien.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2004, 08:41   #31
neruda
Banneling

neruda's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Citaat:
ANTISEMITISCH INCIDENT NABIJ PARIJS
�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�* �*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*
In Frankrijk is beroering ontstaan na
een antisemitisch incident in de buurt
van Parijs. Daar is een jonge vrouw in
een trein overvallen door zes jongeren
van Noord-Afrikaanse afkomst.

De zes knipten het haar van de vrouw
af en sneden haar kleren aan stukken.
Daarna tekenden ze met stift haken-
kruisen op haar buik.

De jongeren dachten dat de vrouw een
joodse was.
Is het toeval dat ik jou hier niet op hoorde reageren, Neruda?

Of op de veroordeling van de Marokkaanse moordenaars van Mijnheer Trippaers?

Of op de misdaden van NIET-Blokker Fourniret?
Ik laat me hier niet meer door verleiden , knuppel..
en daarbij ...read the f... news !!!
..
uiteindelijk bleek alles ivm Parijs paniek voor niets te zijn...geen getuigen...terwijl de trein vol zat ? nepverklaringen om haat tov de alochtone jongeren in het zwart daglicht te steken...
neruda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2004, 08:44   #32
neruda
Banneling

neruda's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spolpoel
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door khaled
Los van het feit dat jij, Neruda, alweer (zie de Rob-Klop Saga) de ongeschreven wetten van het fatsoen tart, zou ik van jou toch eens willen weten [size=6]WAAR ER EEN BLOKKER OOIT GEZEGD HEEFT DAT HET VLAAMSE KRAPUUL VRIJ MAG DOEN EN LATEN WAT HET WIL.[/size]

Ga toch je frustraties elders botvieren, zeveraar.
Just !
Neruda en zijn Rob Klop-fixatie.
Zou hij al posters boven zijn bed hangen hebben?
geen poster wel een dartspel waar ik mijn pijltjes kan oprichten 8)
neruda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2004, 08:51   #33
Tzuvar Raemborr
Minister

Tzuvar Raemborr's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel

Is het toeval dat ik jou hier niet op hoorde reageren, Neruda?

Of op de veroordeling van de Marokkaanse moordenaars van Mijnheer Trippaers?

Of op de misdaden van NIET-Blokker Fourniret?
Ik laat me hier niet meer door verleiden , knuppel..
en daarbij ...read the f... news !!!
..
uiteindelijk bleek alles ivm Parijs paniek voor niets te zijn...geen getuigen...terwijl de trein vol zat ? nepverklaringen om haat tov de alochtone jongeren in het zwart daglicht te steken...
Da's er weer één voor 't quote archief!

Jaja, die vrouw scheert der eigen haar af, scheurt zichzelf de kleren van het lijf (waarschijnlijk in een vlaag van onbedwingbaar verlangen naar die gasten) en tekent dan nog wat hakenkruisen op haar lijf om duidelijk te maken aan welke kant ze staat!
But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay,
I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet.
Tzuvar Raemborr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2004, 08:55   #34
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

eerst en vooral heel maar dan ook heel zwaar bestraffen
tweedes waar staat er dat het een autochtoon was???
Citaat:
Wat is er ? Gevoelig staartje geraakt ? Vreemd toch niet , het gaat over nen perverte Antwerpenaar en dit mag niet gezegd worden.
in de wijk te antwerpen waar ik woon is de kans inderdaad groter dat het een marokaan was dan wel een belg
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2004, 09:57   #35
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tzuvar Raemborr
Eens de eerste impulsieve verontwaardiging is weggeëbt ben ik het daarmee eens. Maar eigenlijk gaat dat op voor álle pedofiliegevallen, en [size=6]álle vormen van misdaad : schuld moet onomstotelijk vastgelegd worden voor men gaat veroordelen.[/size]Als hij schuldig blijkt te zijn : de rest van zijn miserabele leven in den bak.

.
Wijze woorden Tzuvar [size=6]maar[/size] jammer dat nagenoeg niemand zich daar aan houdt. Hetb was dat wat Neruda en vroeger ook Moby (op z'n Bloks...) aanklagen/aankloeg) als het om migranten gaat: volle gaaz. Die aanval op de Parijse vrouw is er een voorbeeld van (ga maar naar het internationaal forum). Ondertussen is er op de radio gemeld dat men ernstig aan het incident twijfelt. Maar de blokkers van dienst hebben al wel een weekend lang hun gal zitten spuwen en hun venijn over migranten zitten uitspuwen:
-het zit die gasten in de genen gebakken
-eigen aan de moslimmentaliteit
-de bom staat te ontploffen

Idem voor het item over de moslimsschool (forum binnenland)
-zeer verschillende berichtgeving volgens de bron, maar de blokkers pikken er de negatiefste uit

-er is sprake van oorlogsscenes, maar de titel maakt er lessen in onthoofding van ->zeer groot verschil
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2004, 10:28   #36
X_MAN
Lokaal Raadslid

Stuur een bericht via Instant Messenger naar X_MAN
Standaard

pedofielen en kindermisbruikers moeten levenslang geïnterneerd worden of beter nog, lethal injection; of het nu een antwerpenaar is, een rus of een chinees maakt geen enkel verschil uit Neruda. Ik begrijp trouwens niet waar jij de link legt met het Blok. De enige link die ik kan leggen is het feit dat het Blok ook voor de doodstraf pleit voor dergelijke zware feiten.

By the way, het programma en de standpunten van het Blok zijn klein bier in vergelijking met de republikeinse standpunten in het America van George W. Bush

Waar maken we ons zorgen om ?
Fijne vakantiegroeten !

Just remember...if the world didn't suck, we'd all fall off.
X_MAN is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2004, 10:47   #37
Rock Against Communism
Gouverneur

Rock Against Communism's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door X_MAN
Ik begrijp trouwens niet waar jij de link legt met het Blok. De enige link die ik kan leggen is het feit dat het Blok ook voor de doodstraf pleit voor dergelijke zware feiten.:
Dat is niet helemaal juist hoor. Wat het énige is dat ik kon vastkrijgen van informatie van de partij zelf is dit:
Drughandel moet keihard worden aangepakt. Het verkopen van een dodelijke dosis drugs moet bestraft worden met de allerzwaarste straf.
Ofwel bedoelen ze er levenslang zonder vervroegde vrijlating mee, ofwel de kapitale straf. Het Blok is ook geen homogene groep: er is een stroming de pleit voor de doodstraf (vooral achterban van FDW dan) en ook één die ertegen is (vooral dan katholieke vleugel). Daarom dat het Blok nooit uitspraken doet over deze straf. Ze zal de doodstraf ook niet invoeren aangezien er in de partij verdeeldheid over bestaat.
Oud 13 juli 2004, 10:54   #38
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Als het waar is zijn poten afkappen dedju. De vetzak.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2004, 15:38   #39
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tzuvar Raemborr
Eens de eerste impulsieve verontwaardiging is weggeëbt ben ik het daarmee eens. Maar eigenlijk gaat dat op voor álle pedofiliegevallen, en [size=6]álle vormen van misdaad : schuld moet onomstotelijk vastgelegd worden voor men gaat veroordelen.[/size]Als hij schuldig blijkt te zijn : de rest van zijn miserabele leven in den bak.

.
Wijze woorden Tzuvar [size=6]maar[/size] jammer dat nagenoeg niemand zich daar aan houdt. Hetb was dat wat Neruda en vroeger ook Moby (op z'n Bloks...) aanklagen/aankloeg) als het om migranten gaat: volle gaaz. Die aanval op de Parijse vrouw is er een voorbeeld van (ga maar naar het internationaal forum). Ondertussen is er op de radio gemeld dat men ernstig aan het incident twijfelt. Maar de blokkers van diensty hebben al wel een weekend langf hun gal zitte spuwen en hun venijn over migranten zitten uitspuwen:
-het zit die gasten in de genen gebakken
-eigen aan de moslimmentaliteit
-de bom staat te ontploffen

Idem voor het item over de moslimsschool (formun binnenland)
-zeer verschillende berichtgeving volgens de bron, maar de blokker pikken er de negatiefste uit

-er is sprake van oorlogsscenes, maar de titel maakt er lessen in onthoofding van ->zeer groot verschil
Misschien dat de blokkertjes hier hun veralgemeningen over allochtonen in de genen zit gebakken ?
Wat moby(zelf van marokkaanse origine dacht ik) deed, was idd schitterend !
talloze berichten van criminaliteit met als hoofding : autochtoon steekt, wurgt, schiet, ....
meteen verontwaardigde reacties !
maar het zelf doen is blijkbaar wel in orde
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2004, 15:41   #40
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Het enige grote verschil is dat de autochtone misdadigers geen hoop verdedigers heeft hier.
Voor de meeste allochtonen, en meer specifiek voor de Moslims, vinden we hier op dit forum een paar standvastige supporters. Men vind altijd wel een reden en excuus om het goed te praten.
Terwijl de autochtone misdaden die hier als tegengewicht worden aangebracht, toch veroordeeld worden door iedereen.

Trouwens, als we dan toch excuses enzo gaan aanhalen.
Bompa in kwestie was gewoon kinds, en dacht dat het meisje in kwestie gewoon mee doktertje wou spelen.

Of anders, als je moet kiezen, Bompa in een tehuis, en ervoor betalen, of bompa in de cel en er geen lasat meer van hebben....

Maar ik dacht het niet dat deze mismaakte grappen in alle ernst gepost zijn.En zeker niet door mij([size=2]tenzij tegendradigaards idiote opmerkingen[/size]).
In dit geval zou "bompa"- indien geestelijk gezond- volgens mijn idee over strafmaat, zijn laatste levensdagen mogen slijten als mijnwerker of dijkenversterker.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be