![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 |
Gouverneur
|
![]() deze kerel is even erg als dutroux en fourniret. De kogel, dat is wat hij verdient.
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() de man leed misschien aan cataract
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Vreemdeling
|
![]() Doodstraf voor kindermisbruik.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Burger
|
![]() In dit geval raad ik toch enige omzichtigheid aan. Is die man al eens eerder betrokken of veroordeeld geweest voor sexuele misdrijven?
Zo niet, dan moeten we de getuigenis toch wel eens heel goed onder de loep nemen. In de post-Dutrouxjaren zijn honderden mensen in het wilde weg van pedofilie en dergelijke beschuldigd. Later bleek dat het merendeel van de 'feiten' op niets berustte. Dus ik zou maar oppassen met zomaar 'dood aan pedo's' te roepen. En het is belachelijk om (eender welke) nationaliteit aan criminaliteit te koppelen
![]() |
#27 |
Vreemdeling
|
![]() Ik ben een blokker en uiteraard vind ik dit een schande. Zo iemand mogen ze voor de rest van zijn leven laten wegrotten in de cel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga verdomme naar haar ouders en leg het hen voor. Ze gaan genieten van je absurde politieke conclusie rond wat er is gebeurd. Is er nu niets meer veilig ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als hij schuldig blijkt te zijn : de rest van zijn miserabele leven in den bak. Maar hoe ga je dat bewijzen? 't was met de vinger, dus geen sperma-onderzoek of iets dergelijks he.
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals ze met alle pedo's mogen doen, eerst castreren dmv twee kaseistenen, en daarna levenslang de vergeetput in, en 't sleutelke weggooien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
en daarbij ...read the f... news !!! .. uiteindelijk bleek alles ivm Parijs paniek voor niets te zijn...geen getuigen...terwijl de trein vol zat ? nepverklaringen om haat tov de alochtone jongeren in het zwart daglicht te steken... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Jaja, die vrouw scheert der eigen haar af, scheurt zichzelf de kleren van het lijf (waarschijnlijk in een vlaag van onbedwingbaar verlangen naar die gasten) en tekent dan nog wat hakenkruisen op haar lijf om duidelijk te maken aan welke kant ze staat!
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() eerst en vooral heel maar dan ook heel zwaar bestraffen
tweedes waar staat er dat het een autochtoon was??? Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
-het zit die gasten in de genen gebakken -eigen aan de moslimmentaliteit -de bom staat te ontploffen Idem voor het item over de moslimsschool (forum binnenland) -zeer verschillende berichtgeving volgens de bron, maar de blokkers pikken er de negatiefste uit -er is sprake van oorlogsscenes, maar de titel maakt er lessen in onthoofding van ->zeer groot verschil |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Lokaal Raadslid
|
![]() pedofielen en kindermisbruikers moeten levenslang geïnterneerd worden of beter nog, lethal injection; of het nu een antwerpenaar is, een rus of een chinees maakt geen enkel verschil uit Neruda. Ik begrijp trouwens niet waar jij de link legt met het Blok. De enige link die ik kan leggen is het feit dat het Blok ook voor de doodstraf pleit voor dergelijke zware feiten.
By the way, het programma en de standpunten van het Blok zijn klein bier in vergelijking met de republikeinse standpunten in het America van George W. Bush Waar maken we ons zorgen om ? ![]() Fijne vakantiegroeten ! ![]()
![]() |
#37 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Drughandel moet keihard worden aangepakt. Het verkopen van een dodelijke dosis drugs moet bestraft worden met de allerzwaarste straf. Ofwel bedoelen ze er levenslang zonder vervroegde vrijlating mee, ofwel de kapitale straf. Het Blok is ook geen homogene groep: er is een stroming de pleit voor de doodstraf (vooral achterban van FDW dan) en ook één die ertegen is (vooral dan katholieke vleugel). Daarom dat het Blok nooit uitspraken doet over deze straf. Ze zal de doodstraf ook niet invoeren aangezien er in de partij verdeeldheid over bestaat.
![]() |
![]() |
#38 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als het waar is zijn poten afkappen dedju. De vetzak.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Wat moby(zelf van marokkaanse origine dacht ik) deed, was idd schitterend ! talloze berichten van criminaliteit met als hoofding : autochtoon steekt, wurgt, schiet, .... ![]() meteen verontwaardigde reacties ! maar het zelf doen is blijkbaar wel in orde ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het enige grote verschil is dat de autochtone misdadigers geen hoop verdedigers heeft hier.
Voor de meeste allochtonen, en meer specifiek voor de Moslims, vinden we hier op dit forum een paar standvastige supporters. Men vind altijd wel een reden en excuus om het goed te praten. Terwijl de autochtone misdaden die hier als tegengewicht worden aangebracht, toch veroordeeld worden door iedereen. Trouwens, als we dan toch excuses enzo gaan aanhalen. Bompa in kwestie was gewoon kinds, en dacht dat het meisje in kwestie gewoon mee doktertje wou spelen. Of anders, als je moet kiezen, Bompa in een tehuis, en ervoor betalen, of bompa in de cel en er geen lasat meer van hebben.... Maar ik dacht het niet dat deze mismaakte grappen in alle ernst gepost zijn.En zeker niet door mij([size=2]tenzij tegendradigaards idiote opmerkingen[/size]). In dit geval zou "bompa"- indien geestelijk gezond- volgens mijn idee over strafmaat, zijn laatste levensdagen mogen slijten als mijnwerker of dijkenversterker.