![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als buitenstaander heeft dit me een slechte smaak in de mond, maar dat is iets dat ze in Antwerpen moeten beslissen.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
#22 | |
|
![]() Nee, volgens mij doelt hij op de ouders
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als eerbetoon aan mijn zoon/dochter. Maar iedereen oordeelt daar natuurlijk anders over (alhoewel ik dan niet graag zou uitgemaakt worden voor een politieke hoer) |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik denk dat Chris Morell best in staat is om zelf te oordelen wanneer en waar hij de naam en het de politieke erfenis van zijn dochter mag gebruiken. |
|
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "politieke hoeren", typische VB-praat. En dan maar klagen dat er niemand met hen wil samenwerken. Stelletje losers.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
'Elk zijn meug' zei de boer, en hij kroop op zijn zeug. Ook vulgair, maar een betekenisvol West-Vlaams spreekwoord. Waarmee ik maar wil zeggen dat is afkeer heb van het misbruik maken van trieste omstandigheden. Paul Marchal om maar een voorbeeld te noemen is niet mijn meug, de uwe wel ? Trouwens, ik hoorde ook Chris van Dijck in die zaak. De N-VA gaat ook niet vrijuit, alles is blijkbaar goed om stemmen binnen te rijven. |
|
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
Dat behoort tot het staalharde décorum dat past als respect voor een afgestorvene, strijdkameraad en zijn/haar familie. Daarom ook ziet u hier geen reactie van VB sympathisanten ivm de aktie van vader Morel. Wat hij doet met de nagedachtenis van zijn dochter is zijn zaak. Ik heb er mijn gedacht over maar uit respect wil ik daar niets over kwijt. Toch even een paar feiten. FEITEN hé jongens...geen analyses. A/ 99% van het politieke leven van Marie Rose Morel speelde zich af binnen de gelederen van het VB. Ook zij leefde in een cordon sanitair dat ook in de feiten door Bart De Wever werd overeind gehouden B/ Het was Bart De Wever die haar een politieke prostitué heeft genoemd. Dit mijne heren zijn feiten...geen analyses...enkel feiten...ik ga mij dus noch laten verleiden tot een polemiek ivm de kiesheid van de aktie van vader Morel noch in de paradox van "bij het VB was zij een **** maar nu is het een heilige". dixi
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 27 september 2012 om 19:12. |
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#29 |
Parlementslid
|
![]() Ik stem zelf N-VA maar ik heb ik toch een dubbel gevoel. Persoonlijk zou ik hetzelfde niet doen.
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Morel had tijdens haar leven nog gemiliteerd in de N-VA en is (wellicht te onbesuisd) later overgestapt naar het VB. Toch is er altijd een correcte verstandhouding gebleven tussen haar en BDW. Het getuigenis van BDW op haar begrafenis maakte dat duidelijk. Als vader Morel vindt dat hij daarmee posthuum voldoet aan de wens van zijn veel te jong gestorven dochter, waarom zouden wij hem dat niet gunnen.
Het geslijm van Karel De Gucht met zijn zoontje "JJ 2012" in Aalst ... ![]()
#31 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Alles is inderdaad goed om stemmen binnen te halen, dode dochters gebruiken in verkiezingsfolders, belachelijke filmpkes maken, in boerka's rondlopen op de markt, sossissen uitdelen in een café, het persoonlijk leven van een tegenstander breed uitsmeren in de pers, enz. Ga je nu N-VA beschuldigen omdat ze meehuilen met de wolven in het bos? Laatst gewijzigd door Le Téméraire : 27 september 2012 om 20:18. |
|
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het was nochtans BDW die Morel openlijk op tv daarvan beschuldigde.
Aanvankelijk was het nog erger en gebruikte hij alleen het woordje hoer maar toen hij inzag wat zijn uitspraak zou kunnen aanrichten voegde hij gauw het woordje ''politieke'' er aan toe. Laatst gewijzigd door daiwa : 27 september 2012 om 23:17. |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Partijpolitiek slaagt er altijd in steeds weer het laagste uit een mens te halen, maar is nooit verheffend. |
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vader Morel is ook een doorbijter, een overtuigde Vlaming. Hij is heel pragmatisch. Als hij z'n doel niet kan breiken via een bepaalde weg, dan kiest hij een andere weg. Niet meer dan dat. |
|
![]() |
![]() |
#38 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() http://www.demorgen.be/dm/nl/2461/Op...iet-zijn.dhtml
Hier de tekst voor als het linkje niet meer zou werken ( ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door peter1962 : 28 september 2012 om 16:52. |
|
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Opperhoofd Dewinter was een andere mening toegedaan. |
|
![]() |
![]() |
#40 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Een ganse antiperistaltische Campsreflex over een dode...dat onderwerp is hem op het afzichtelijke oude corpus geschreven....
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 28 september 2012 om 17:33. |
||
![]() |