![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zijn ze ook, ... Er zijn maar een paar messen toegelaten dacht ik, ... (genre zwitsers zakmes, jachtmessen (voor jagers) duikmessen (voor duikers) en ik dacht ook klimmessen, (voor klimmers, juist ja, ... ) deze laatste zijn eigelijk veiligheidsknipmessen, die je met een hand kan openen, en waarvan het lemmet locked als je het open doet. alle andere messen worden verboden wappen als ze als wapen gebruikt worden, of kunnen gebruikt worden, ... (de wapenwet is zo flexibel op dit punt, dat als je iemand zou doodschrobben met je tandenborstel, je tandenborstel op dat moment een verboden wapen is. ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Een mes ,de groote van een handpalm mag.
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik kan ik da dan geloven dat ze er nie goe van was... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en toevallig past da lemmet er in ook. (ik geloof dat het maximum 12 cm is, maar ik ben daar nie zeker van. ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
DA WAS HET DUS !!!!!!!!!!!!!! Ik dacht vandemorgend nog : der zit hier precies een geurtje aan....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
God weet wat denkt ze nu van u... of misschien is een lang gekoesterde droom in vervulling gegaan, ... ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() 'k durf al bijna nie meer naar huis gaan.....
ik zei het nog waarom doede da licht uit he....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Het Liberaal Appel profileert zich als een rechts-liberale partij voor mensen die genoeg hebben van een te links beleid en het Vlaams Belang een stap te ver vinden. Meer info op www.liberaalappel.org of [email protected] |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Amai u hebt handden Herr Flick
![]() Ik zij wel handpalm,dit is wel zonder vingers he ![]()
![]() |
#31 |
|
![]() Beer ge hebt uw vingers toch nie per ongeluk afgesneden met dat mes he ?
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() LA'er
helaas zijn zulke stukjes krantenbericht in deze hedendaagse maatschappij een hekel politiek punt geworden, doordat de klassieke partijen vele jaren deden alsof hun neus bloede, en nu de schuld op elkaar steken....
![]() |
#33 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]()
'The problem with political jokes is they get elected' Henry Cate VII 'Mensen vragen vrijheid van meningsuiting als compensatie voor de vrijheid van denken die ze zelden gebruiken' Soren Kierkegaard |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dronyon heeft gelijk: dergelijke berichten horen niet thuis op een politiek forum, omdat ze geen enkele politieke relevantie hebben.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Met andere woorden, uw antwoord heeft geen relevantie.
Het Liberaal Appel profileert zich als een rechts-liberale partij voor mensen die genoeg hebben van een te links beleid en het Vlaams Belang een stap te ver vinden. Meer info op www.liberaalappel.org of [email protected] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |