![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ach Stijkop (of 't fokschaap, of 't kofschip) heeft niets te maken met TT. 3de pers enk OTT is zoals u het beschrijft. Daar komt Ach Stijfkop niet in voor. Bij VTT echter, zijn er twee opties: ofwel zet je de boel in OVT, en dan hoor je het. Maar aangezien taalgevoel niet altijd klopt, kan je beter de regel van Ach Stijfkop toepassen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wat als het nu eens gewoon "gedeleet" zou zijn ?
Klinkt alleszins als een vlaamse verbastering van een engels woord dat we alweer op z'n boerenfluitjes in onze taal hebben geïmporteerd. Zeg dan toch gewoon "(uit-)gewist" ... betekent hetzelfde en klinkt natuurlijker. In Holland hebben ze ook zoiets met Frans-klinkende woorden... laatst in de parkeergarage van de ING te Amsterdam werden de parkeerzones aangeduid met "ZÔNE" (bemerk het accent op de ô om die typisch Hollandse 'oa' -klank in het woord te emuleren) Vond ik zelf wel grappig... [size=1][maar toegegeven, 't is een visuele][/size]
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
GEDELETETET
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister
|
![]() Ik dacht echt dat het GEDELETED was.
Ik delete Jij deletet Hij delete wij/jullie/zij deleten Ik/jij/hij deletede wij/jullie/zij deleteden en gezien die verleden tijdsvorm: iets wordt gedeleted. Maar 'k zal het nog eens checken, dat zijn vaak andere regels met Engelse vernederlandste werkwoordvormen. De werkwoordsvorm delete is de basis en staat er steeds volledig in. Verder zijn de regels zoals gewoon dacht ik. En dan kom je ook met 'k kofschip op gedeleted (stam eindigt op e).
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister
|
![]() Ik zat dus verkeerd. Ben het gaan opzoeken:
deleten Vervoeging: deleten, deletet, deletete, gedeletet. http://www.taaldatabanken.com/index....ijftips-04.htm
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en als we het nu eens over VERWIJDEREN zouden hebben?
(ik moet ineens weer denken aan die westvlaamse versie van windows, ooit in een of andere programma: Enter = keireweerom )
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Overigens: Ik heb gedeletet. Maar waarom zou je zo een zin in hemelsnaam gebruiken?!
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb Gefukt -> gefucked -> gefuckd -> gefucket -> Gefucketet -> Gefuck'a'tet
zo zie je maar, als je lang genoeg blijft spellen, verandert de betekenis.
![]() |
#33 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() We hebben gedeletet: we hebben een tet gedeeld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
"Ik heb een geweten". Barbaar ![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |