![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Burger
|
![]() Een kind baren uit egoïstische overwegingen? Dat wijf? Kapot maken? En dan heb je het over je moeder (in een hypothetisch geval dan wel). Dat gaat wel ver hoor, vind ik.
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2: Als mijn moeder mij kapot wilt maken, dan maak ik haar kapot, ik mag mijzelf toch zeker wel verdedigen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() Hallo Boadicea
Ik heb je hier een hele tijd niet meer gezien. Ik wou zeggen fijn je hier nog eens tegen te komen, maar dan zo'n verhaal. Mensen vergroeien wel eens tot iets dat ze helemaal niet willen worden. Pijn doet vreemde dingen met een mens. Raad geven in deze doe ik liever niet, wel hoop en wens ik dat er voor alle partijen een goede oplossing uit de bus komt. Een oplossing waarbij de pijn oplost als sneeuw voor de zon en waar ieder met zijn leven voortkan hetzij alleen of samen, wat er ook het best moge zijn. Het beste nog satiper |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jij pleit dus duidelijk voor abortus alle gevall en als je een ongelukske hebt?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Burger
|
![]() Citaat:
2) Je mag je verdedigen; ik zou vluchten ![]()
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Burger
|
![]() Citaat:
2) Dan nog zou ik vluchten...
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik zie niet in, hoe wel kinderen willen niet egoïstisch kan zijn. 2: Je kan niet altijd vluchten, soms moet je terug vechten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Soms moet je terugvechten, maar kapotmaken vind ik een brug te ver en dan kun je beter wegwezen.
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2: Jij praat wel anders, wanneer iemand jouw leven compleet wilt verwoesten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Burger
|
![]() Dat weet jij niet. En ik ook niet. Ik heb zo ook wel dingen meegemaakt met mensen die mij niet welgezind waren. Dan ben ik eerder geneigd voor mezelf en mijn gezondheid te kiezen en de ander in zijn negativiteit te laten. Ik heb nog even de openingspost gelezen en gelezen dat die jongen eraan onderdoor gaat. Waarom dat blijven opzoeken? Wegwezen! Die moeder verandert toch niet.
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die zoon kan wel gaan vluchten, maar de moeder blijft hem achtervolgen, begrijp je dat nu serieus niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Dat zei ik verkeerd. Het is de moeder die hem niet met rust laat. En blijkbaar is ze nergens op te pakken. Dus, wegwezen! Wat anders dan, Nietzsche?
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Snap je nu werkelijk niet, dat dat juist datgene is wat die moeder graag wilt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Burger
|
![]() Ze maakt hem nu al kapot. Leg jij nou maar eens aan de topicstarter uit hoe jij het aan zou pakken, hoe jij haar kapot zou maken. Kijk wel even naar de omstandigheden van die jongen en dat hij niet zo sterk in zijn schoenen staat als jij.
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Probeer gewoon alle contact te verbreken. Niet op wraak of iets dergelijke uit zijn. Helpt toch niet.
Gewoon op een kalme manier duidelijk maken dat je geen contact meer wenst met haar en als ze zich daar niet aan houdt dat de "gevolgen voor haar zullen zijn" (lees: eventueel gerechtelijke stappen ondernemen) Ikzelf heb een schoonmoeder die me rotslecht wou maken. Heb haar bovenstaande boodschap mee gegeven. Sindsdien laat ze mij met rust. Ik heb er al een 2-tal jaren geen contact meer mee. Ik vind het prima zo! Ik wens je hoe dan ook veel sterkte! Laatst gewijzigd door Rollercoaster : 6 oktober 2012 om 16:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet alleen, dat ik terug zou vechten, ik laat mij niet zomaar kapot maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand die psychopathisch is, en echt van plan is je kapot te maken, laat je echt niet met rust. |
|
![]() |
![]() |