![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat is niet donkerblond en zelfs niet lichtbruin. Dat is kastanjebruin. Ondertussen blijft de topicstarter opvallend stil omtrent zijn uitlating over de voorkeur van Bond voor blonde vrouwen... Maar dat was een geval van "vrij denken", "stijlfiguren" en "humor" zeker... ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 6 oktober 2012 om 12:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pardon?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() raf een übermensch?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat maakt die haarkleur nu uit? Het rijmt gewoonweg.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() Nee, het feit dat de 'boog hier niet gespannen hoeft te staan' is temeer een reden om ons nu eens niets aan te trekken van die haarkleur. Het moest gewoonweg rijmen, en over zo'n onbenulligheid zijn we ondertussen al twee pagina's verder.
Bon, een correctie dan maar. Hij begluurt de vijand op diens grond en stelt er zich voor als "Bond, James Bond". In naam van 't Westen werkt hij zich in nesten nadat een schurk hem weer eens vastbond ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij begluurt de vijand op diens grond en stelt er zich voor als "Bond, James Bond". In naam van 't Westen werkt hij zich in nesten met moordgrieten, zwart, rood of blond ...[/quote]
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() Tja, objectieve waarheden worden hier toch hoger gewaardeerd.
![]() Jouw rijm is trouwens discriminerend. Wat met bruinharige vrouwen, of albinovrouwen, of vrouwen met blauwgekleurd haar? Laatst gewijzigd door Koenraad Noël : 6 oktober 2012 om 16:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij begluurt de vijand op diens grond en stelt er zich voor als "Bond, James Bond". In naam van 't Westen werkt hij zich in nesten met moordgrieten, heel 't kleurwiel rond ...
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.digitalspy.co.uk/media/ne...-5-launch.html
http://skymovies.sky.com/the-chase-i...-on-sky-movies http://skymovies.sky.com/007 btw: PAY TV ![]() ![]() ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In elk geval is moordgriet/moordkerel(?) discriminerend tegenover minder mooie mensen. Laatst gewijzigd door Koenraad Noël : 6 oktober 2012 om 18:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ikke = mooi & lelijk tegelijk , wa' nu ??
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen discrimineerders denken nog in termen van jongens en meisjes. Ook mannen hebben het recht om meisje te zijn. Of ontkent u dat misschien ? Een moordgriet hoeft ook niet mooi te zijn. (Wat is mooi trouwens ?) of zelfs geen mens. Uw dossier is onderweg naar het CGKR.
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Ik hoop dat Jr de aangebrachte verhogingen van zijn op zich al hoge Limerick
assimileert vooraleer naar zijn uitgever te trekken. |
![]() |
![]() |