![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Werkt dat als je geen afzend adres opschrijft? |
|
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Burger
|
![]() Niet alleen de privacy ook de antiracismewet wordt genegeerd bij de verkiezingen.
De antiracismewet bepaalt bijvoorbeeld in art.4 dat volgende criteria door de wet worden beschermd:nationaliteit, een zogenaamd ras, huidskleur, afkomst of nationale of etnische afstamming. En wat blijkt? Bij deze verkiezing zijn er drie soorten kiezers: 1° de Europese burgers met uitsluiting van de Belgen, 2° de Belgen en 3° de niet-Europese burgers. De eerste beslisen zelf of ze zich laten inschrijven in de kiesregisters, de tweede groep die nochtans ook lid is van de eerste groep wordt van rechtswege ingeschreven en heeft geen keuze, de derde groep beslist zelf of ze zich inschrijven maar moet 5 jaar in Belgiê wonen en moet een verklaring afleggen dat zij de Grondwet en de wetten zullen naleven alsof er een wettelijk vermoeden bestaat dat zij dat anders niet doen (wat uitraard een puur racistisch vermoeden is dat voortvloeit uit het feit dat zij geen Europese afstamming hebben�*. En waarom? Alleen om de stemplicht te kunnen handhaven zodat er zo veel mogelijk stemmen worden uitgebracht die opbrengen voor de partijkas via de partijfinanciering. Een pure schande!!! Het zijn de partijen die het migrantenstemrecht hebben gestemd die de ware racistische partijen zijn. Laatst gewijzigd door Alfons : 12 oktober 2012 om 09:23. |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vermoed leeftijd, daar ik en mijn jongere zus constant gepersonaliseerd verkiezingsdrukwerk krijgen met de nadruk op jongvolwassenen op de lijst.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 12 oktober 2012 om 09:30. |
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister
|
![]() logisch aangezien adellijke titels deel uitmaken van de naam.
|
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() klopt. Ik heb die mensen dan ook allemaal een zak stront in hun brievenbus bezorgd
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De inkt bleef in elk geval op het papier ![]() ![]() Echt schijtpapier , bv , carrefour doet het beter ![]() Keukenpapier is steviger ![]() ![]() Als het volkomen wit papier is , merk ik nog wel iets op bij de eerste strijk ![]() ![]() gertc , bwa , een grapke vind ik best wel leuk hoor ![]() btw: sommige kleuren kan ik inderdaad ook moeilijk onderscheiden ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 13 oktober 2012 om 04:58. |
|
![]() |