![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal de Giskerke eens citeren:
http://forum.politics.be/showpost.ph...29&postcount=8 Citaat:
![]() Nogal een achterbakse manier om de N-VA in een slecht daglicht te stellen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 13 oktober 2012 om 12:43. |
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#24 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat gewone burgers of politici van andere partijen beseffen dat er problemen zijn met bv de volgmigratie die ervoor zorgt dat er jaarlijks enkele tienduizenden nauwlijks geletterden binnenkomen, en dat er ernstig probleem is ontstaan op vlak van cohesie in de maatschappij doordat het straatbeeld is ingenomen door hoofddoeken dat je naar extreem racisme moet terug koppelen. Ik ben een vlaams blok hater tot in de vierde macht. Maar dat neemt niet weg dat ik een absolute tegenstander ben van hoofddoeken. Het gewauwel van bv de groenen op dat vlak is echt om van over te geven. Maar dat is geen reden om zoals het blok vanaf zijn begindagen in een extreme vorm van racisme te vervallen. Je verkracht gewoon de realiteit, de waarheid en je neemt de mensen voor achterlijke idioten als je denkt dat jouw bovenstaande stelling dat het vlaams blok toen gewoon "de eerste samenlevingsproblemen signaleerden"... juist is. Vanaf het vroege begin gebruikte het vlaams blok de goorste racistische propaganda, er zijn voldoende beelden te vinden daarover. De beroemde woorden van Philip : "uw pensioen zit in de pocket van mohamed" zijn daar enkel een van de meer expressieve voorbeelden van. Hier heb je er nog een paar : Citaat:
En dergelijke zwijnepan noem jij "samenlevingsproblemen signaleren" ? En dan, volgens klassiek vlaams blok recept is het natuuuurlijk de fout van de media ! Want die snoodaards beweren dat dit niet politiek correct is ! Net doordat die klootzak meer dan 20 jaar geleden dit hele thema via zijn bruine partij heeft gekaapt, maakt dat het nauwlijks enig voorwerp van beleid heeft gekregen gedurende al die jaren. Want al waar het VB zijn handen op legt, is automatisch onaanraakbaar voor de rest van de politieke scène. Het is de verdienste van n-va dat zij vorig jaar in de luwte van de pers in goed en discreet overleg met de andere partijen een serieuze aanpassing van de wetgeving op volgmigratie hebben mogelijk gemaakt. Zonder fanfare, zonder schotschriften, zonder sloganeske taal. Maar MET resultaten. Wat zijn de resultaten van Philip ? wat kan hij voorleggen sinds '91 ? Niets, noppes. Dikke wedde gekregen, voor aan zijn kont te zitten krabben. Van mij mag BDW alle dagen van de week de draak steken met hoofddoeken, ik doe dat ook. Maar ik hoor hem niet zeggen dat migranten gelijk staan met criminaliteit, ik hoor hem niet zeggen dat islam geen plaats heeftin europa en weg moet, ik hoor hem niet spreken over deportaties, ik hoor hem niet het verdrag voor de rechten van de mens ondergeschikt maken aan zijn eigen opvatiing over eigen volk eerst, ik hoor hem niet misdadigers zoals Staf De Clercq verheerlijken. Loop zeiken man, met je zielige pogingen om met het vlaams belang gelijk een hitsige hond tegen het been van de n-va te rijden. |
||
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @peter1962
Ik heb je relaas gelezen. Als je daar racisme in opmerkt dan vraag ik mij af op welk hoger moraliteitsbesef jij jezelf beroept. Je verwijt dat het Vlaams Belang niet deelgenomen heeft aan het beleid van ik wel terecht. Dat je nu pleit om niet met hen in zee te gaan staat hier dan weer haaks op.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
#26 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het einde van N-VA.
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat is er racistisch aan het 'het pensioen zit in de zak van Mohammed'? En meer nog, wat is er onjuist aan? Enig idee hoe belastend die verrijkers zijn voor onze SZ? Enig idee hoe miniem hun bijdragen zijn? Enig idee hoeveel Mohammedjes de gevangenissen en gesloten instellingen bevolken? Enig idee hoeveel Mohammedjes de OCMW budgetten belasten? Hoofdthema in deze verkiezingen tot in kleinste uithoek ; mobiliteit en veiligheid. Sinds we "verrijkt" werden, is veiligheid een verkiezingsthema geworden. Het linkje met criminaliteit hoef ik niet te leggen, dat hebben alle politieke partijen in deze verkiezingscampagne zelf gedaan. Die onveiligheid wordt niet geschapen door vechtende oma's of plunderende opa's. Zelf dat weet jij. En de aanpassing van de migratiewetgeving beoogt toch hetzelfde effect als de deportatieprojecten van het VB? : Ze buiten houden! (By the way, vandaag heeft Maggie De Block er 17 gedeporteerd naar hun heimweeland. Geen kat die er rouwig om is. |
|
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zou je van de NVA ook kunnen zeggen...
Het verschil met de NVA en 't VB is dat het VB wordt aangepakt omdat ze de dingen bij naam noemen. De NVA daarentegen laat veel dingen gewoon in het ongewisse. Zo willen ze het aantal vreemdelingen in sociale woningen terugdringen, maar ze durven niet zeggen wat ze gaan doen met degenen die eruit moeten. Het VB doet dat anders, zij spreken over een terugkeerbeleid en dergelijke. Veel eerlijker. Zo is het met de meeste punten wel. |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar voor mij is het kalf allang verdronken. Helaas door al die preutse en correcte figuren zoals u die Europa bevolken en die er mee de oorzaak van zijn dat we nu op een quasi verloren continent leven. En tot slot wat taalgebruik betreft, kijk eens naar die laatste zin van je. Ik zie daar niet zoveel verschil met FDW hoor. |
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Geloof me, zelfs de ploeg van Monthy Python bakte het nog niet zo bruin als jij dat doet. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
Gelukkig is het aantal racisten zoals jij erg beperkt in die partij....dat geeft de burger moed...maar BDW moet zulke gore uitlatingen van sommige partijleden toch proberen in de kiem te smoren want dat gaat zich tegen hem keren...
![]() |
#33 | ||
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
![]() |
#34 | |
|
![]() [quote]
Citaat:
Had BDW gelijk? Natuurlijk had hij gelijk...maar door het feit dat sommigen het racistisch noemen om identiek hetzelfde te zeggen van een andere bevolkingsgroep maken zij zelf zich schuldig aan racisme... Het ergste van dit alles is dat ze het geeneens snappen hoe racistisch die pocolinkies enerzijds en dsommige Niveanen anderzijds wel niet zijn met hun racistische stijlfiguren en name-calling
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Fieseler;6364854]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
NVA : 20 zetels (-3) VB : 7 zetels (+2) CD&V : 5 zetels OVLD : 2 zetels SP.a : 11 zetels (-1) Groen : 5 zetels (+1) PVDA+ : 5 zetels (+1) NVA + VB = 27 zetels NVA + CD&V + OVLD = 27 zetels maarrr : SP.a + CD&V + OVLD + Groen + PVDA+ = 28 zetels = het "Hoboken-scenario" ! ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door E. Migrant : 19 oktober 2012 om 09:26. |
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Btw, weet er iemand nog waarom dat cordon rond VB nog altijd "gehandhaafd" wordt?
Vlaams Belang is een partij waar je wettelijk kan op kiezen en is niet buiten de wet gesteld. |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister-President
|
![]() Citaat: