Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 juli 2004, 10:58   #21
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Piano doede maar zo of zijde zo ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2004, 11:01   #22
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Fantastisch !

De klikwetten, en repressiemechanismen om het eigen volk te saboteren nog maar wat uitdiepen,...

Ga er nie te ver mee jongens, ... en kom nie janken, bij de volgende zondag.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2004, 11:04   #23
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Zouden ze zich nie veel beter bezighouden met wat meer 'werk te zoeken' voor de mensen ?

Hoe lang is den Guy en zijn bende nu al weer bezig ? Een dik jaar ? En hoeveel van de 200.000 jobs zijn der al ?

maar wetten tegen racisme, tegen de vrije meningsuiting, stemrecht voor mensen die weigeren Belg te worden,... dat is er allemaal wel.

Hebben ze nu echt niks beter te doen ?
Nee , ze moeten immers Berre II zijn postje goe vastbetoneren in de lakense grond, en dat kan alleen door zoveel mogelijk vlaams verzet uit te schakelen.

al de rest is bijkomstig !
Oud 15 juli 2004, 11:05   #24
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neruda
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spolpoel

Waarom? Gaat Arena jouw definitie van racisme hanteren in de beoordelingen?
Volgens jouw beperkte geestje is elke blokker, of elke Vlaming die z'n cultuur verdedigt en wantoestanden aanklaagt of simpel ter sprake brengt die kenmerkend zijn voor leden van andere culturen of ethnieën, dus per definitie een racist.

Ooit al gehoord van het gezegde van de splinter en de balk? Zeer toepasselijk op selectieve verzuurden en onverdraagzamen als u Neruda.

But remember : [size=7]de gedachte blijft vrij[/size]!
Tot spijt van wie het benijdt. 8)
Zeer goedkoop Spolpoel , je kunt toch beter als dat niet ?
En inderdaad voor mij is elke blokker op dit forum 'dirt'.
Het belangrijkste is dat de 'jacht' geopend is , wat zeer goed is !!
Ik hoop da uw wapens dan zwaar genoeg zijn om op gevaarlijk wild te jagen, want angeschoten wild is nog gevaarlijker, !
Oud 15 juli 2004, 11:05   #25
thePiano

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
Fantastisch !

De klikwetten, en repressiemechanismen om het eigen volk te saboteren nog maar wat uitdiepen,...

Kort van geheugen zeker Herr Flick?

Ps: wanneer kan ik mijn mening weer uiten op jullie Blokforum en ga je mijn ban ongedaan maken?

Oud 15 juli 2004, 11:06   #26
tabufferkwa
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Waarschijnlijk vind je het antisemitisch geweld van de laatste weken ook een vorm van vrije meningsuiting?
Hoezo? Welk geweld? Tegen wie? Door het Vlaams Blok?
tabufferkwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2004, 11:07   #27
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waarom zou een mens bang moeten zijn Piano ?

tja wat baten kaars en bril als den uil niet zien wil...

Men past desnoods de wet nog eens een 5 tal keren aan, men zoekt tot men de geschikte rechters ergen gevonden heeft in het land en dan krijgt men het resultaat wat men voor ogen had.

Voor Piano's is dat allemaal oke. Ook een nazi dan zeker.

Ook de Judengesetze waren in feite democratisch he Piano. We hebben gezien tot wat speciale wetten die een bepaalde groep viseren kunnen lei(ij)den he Piano. uwen website staat der vol van.

En nog zie je de gelijkenis niet ?

In het voorstel staat al duidelijk wat men eigenlijk weer van plan is, maar dan moet men wel goed kunnen lezen he....
Bovendien Piano, zorg maar dat die wet nie in uw eigen smoel ontploft !

Tijdens de Inquisitie hebben er ook paters op den brandstappel gestaan hé, !
Oud 15 juli 2004, 11:14   #28
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
Fantastisch !

Kort van geheugen zeker Herr Flick?

Ps: wanneer kan ik mijn mening weer uiten op jullie Blokforum en ga je mijn ban ongedaan maken?

Mijn beste Piano, omdat onze twee eigenaars op verlof zijn , de een naar de Dominicaanse de andere naar het Bella Italia, Zul je nog wat geduld moeten hebben...

En het is geen blokforum, de moderatoren en eigenaars zijn bij mijn weten geen lid van het blok en hebben daar ook geen banden mee.
Oud 15 juli 2004, 11:15   #29
thePiano

Standaard

Citaat:
Citaat:
Waarom zou een mens bang moeten zijn Piano ?

tja wat baten kaars en bril als den uil niet zien wil...

Men past desnoods de wet nog eens een 5 tal keren aan, men zoekt tot men de geschikte rechters ergen gevonden heeft in het land en dan krijgt men het resultaat wat men voor ogen had.

Voor Piano's is dat allemaal oke. Ook een nazi dan zeker.

Ook de Judengesetze waren in feite democratisch he Piano. We hebben gezien tot wat speciale wetten die een bepaalde groep viseren kunnen lei(ij)den he Piano. uwen website staat der vol van.

En nog zie je de gelijkenis niet ?

In het voorstel staat al duidelijk wat men eigenlijk weer van plan is, maar dan moet men wel goed kunnen lezen he....

Herr Flick begint me weer te missen. Ik ben door hemzelf op zijn eigen forum geband, dus komt 'm maar naar hier pianobashen
Oud 15 juli 2004, 11:16   #30
Michroscoop
Gouverneur

Standaard

Citaat:
[Waarschijnlijk vind je het antisemitisch geweld van de laatste weken ook een vorm van vrije meningsuiting?
Dat wordt allemaal opgeklopt door de Joden die zich graag als slachtoffer voordoen. Voor de rest zijn Joden en Arabieren allebei allochtonen hier die jun ruzies best in hun eigen zanderige landen uitvechten. Of is dit al racistisch?
Michroscoop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2004, 11:17   #31
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michroscoop
Citaat:
[Waarschijnlijk vind je het antisemitisch geweld van de laatste weken ook een vorm van vrije meningsuiting?
Dat wordt allemaal opgeklopt door de Joden die zich graag als slachtoffer voordoen. Voor de rest zijn Joden en Arabieren allebei allochtonen hier die jun ruzies best in hun eigen zanderige landen uitvechten. Of is dit al racistisch?
Ja, het is.
Oud 15 juli 2004, 11:17   #32
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:

Herr Flick begint me weer te missen. Ik ben door hemzelf op zijn eigen forum geband, dus komt 'm maar naar hier pianobashen
Ik mis u helemaal niet, ! Ik heb geen piano fetish, heb zelf het ban knopje niet ingedrukt en ben hier niet in hoedanigheid van VA moderator.

Ik denk eerder dat jij de gezellige scheldpartijen met Knutje, Truder en O Malley mist.
Oud 15 juli 2004, 11:19   #33
Tantist

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Precies alsof de mensen wakker liggen van racisme
Jij bent een blanke Belg zeker?
Stoort het u dat het de mensen niet interesseert?
Oud 15 juli 2004, 11:20   #34
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Dus het statement : "Joden doen zich graag als slachtoffer voor" op zich is al racistisch.

Pas op, niet mijn woorden, ook niet dak er direct mee akkoord ga, maar stel nu hypothetisch genomen, dat het zo is.

Of men wil er wetenschappelijk onderzoek rond doen, dan is dat onderzoek dus al per definitie racistisch, ...

Als dergelijke uitspraken al "fout" zijn, heb je er dan enig idee van, hoeveel kiesbrieven dat ge nog gaat moeten tellen bij volgende verkiezingen, ... ?
Oud 15 juli 2004, 11:20   #35
thePiano

Standaard

Citaat:
Citaat:

Ik mis u helemaal niet, ! Ik heb geen piano fetish, heb zelf het ban knopje niet ingedrukt en ben hier niet in hoedanigheid van VA moderator.

Ik denk eerder dat jij de gezellige scheldpartijen met Knutje, Truder en O Malley mist.
Moderator Herr Flick:
  • Di Jul 13, 2004 4:49 pm Onderwerp: is't nu bekanst goe !

--------------------------------------------------------------------------------

Zeg lekkere linkse ! 't begint om het op zijn plat vloams te zeggen ferm mijn kloten uit te hangen, ! Al dat gezeur, en geprovoceer ben ik echt beu ! Opbouwende discusies graag, of klep dicht ! duidelijk genoeg ! Ik wil dat ulle gezwets langs de twee kanten stopt, ... Maar wat is da me u Lekker Links, ik ben da nie gewoon van u, wa zattekes of te veel gesmoord, ? Laat het dat zijn, ok. Tot ziens, en kalm blijven graag, alletwee, !
Oud 15 juli 2004, 11:21   #36
Michroscoop
Gouverneur

Standaard

Citaat:
DE REGERING HEEFT ANTIRACISMEPLAN KLAAR
�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�* �*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*
Een schandaal, maar het zal alleen in de kaart van het Blok spelen.
Als ik zeg dat ik liever geen Arabieren of Joden naast mijn deur heb en ik daar mijn redenen toe heb is dat racistisch? Want over zulke punten zal de politiek-correcte inquisitie zich toch moeten buigen neem ik aan?
Michroscoop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2004, 11:22   #37
tabufferkwa
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Citaat:
Wat is je definitie van allochtoon? Er leefden in België en Vlaanderen al joden voor dat jouw voorouders hier aanwezig waren. Misschien moet gij terug naar je fjorden of steppen gaan
Oud 15 juli 2004, 11:22   #38
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:

Moderator Herr Flick:
  • Di Jul 13, 2004 4:49 pm Onderwerp: is't nu bekanst goe !

--------------------------------------------------------------------------------

Zeg lekkere linkse ! 't begint om het op zijn plat vloams te zeggen ferm mijn kloten uit te hangen, ! Al dat gezeur, en geprovoceer ben ik echt beu ! Opbouwende discusies graag, of klep dicht ! duidelijk genoeg ! Ik wil dat ulle gezwets langs de twee kanten stopt, ... Maar wat is da me u Lekker Links, ik ben da nie gewoon van u, wa zattekes of te veel gesmoord, ? Laat het dat zijn, ok. Tot ziens, en kalm blijven graag, alletwee, !

Zoals ik reeds gezegd heb ga ik die discussie hier niet voeren, en ik heb toen niet op het ban knopke geduwd. (zijde gij de Lekkere Linkse misschien... ) alle nog ne nick ontdekt...
Oud 15 juli 2004, 11:23   #39
tabufferkwa
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Citaat:
DE REGERING HEEFT ANTIRACISMEPLAN KLAAR
�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�* �*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*
Een schandaal, maar het zal alleen in de kaart van het Blok spelen.
Als ik zeg dat ik liever geen Arabieren of Joden naast mijn deur heb en ik daar mijn redenen toe heb is dat racistisch? Want over zulke punten zal de politiek-correcte inquisitie zich toch moeten buigen neem ik aan?
Geef eens je redenen aan voor beide gevallen. Of heb je er geen?
Oud 15 juli 2004, 11:24   #40
thePiano

Standaard

Citaat:
Dus het statement : "Joden doen zich graag als slachtoffer voor" op zich is al racistisch.
Ik vind de teneur zeker racistisch omdat het niet strookt met de waarheid en in feite de huidige golf van antisemitisme minimaliseert, waardoor het enkel maar kan toenemen.

Citaat:
Als dergelijke uitspraken al "fout" zijn, heb je er dan enig idee van, hoeveel kiesbrieven dat ge nog gaat moeten tellen bij volgende verkiezingen, ... ?
Het succes van het VB betekent dat het racisme nog altijd toeneemt en dat er elke verkiezingen racisten bijkomen. Moeten we dan maar ophouden om het racisme te bestrijden.

Ps: ik ben niet Lekker Links, als ik zou willen deelnemen was ik direct weer bezig, maar ik kom alleen onder mijn eigen nick terug of niet.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be