![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan moet hij nog eerst zien dat die woningen leeg staan of ze blijven nog op de lijst hangen... Tentenkampen rond Dinant zetten om die vreemdelingen dan te laten logeren of hoe gaat hij die woningen vrijmaken?
|
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Burgemeester
|
![]() maak je niet ongerust, Bart de Wever is nog geen burgemeester, desnoods komt de koning nog eens tussen, en zijn uitspraken zullen nog wel leiden tot allerlei verwijten.
en ik vrees dat hij wel zal ondervinden wat er in 't Stad zoal in de kaas zit. en daar moet hij dan waarschijnlijk tegen opboksen, en dan zal men zeggen, zie je wel hij kan het niet. |
![]() |
![]() |
#24 |
Gouverneur
|
![]() De Wever is minstens zo xenofoob en racistisch als De Winter.
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En andere mensen hebben conclusies getrokken zuiver op persoonlijke ervaringen in hun woongebied. Ik heb vandaag een hele grote bocht gemaakt: van de SP naar N-VA. Geen greintje spijt van. Integendeel. En ik weet zeker dat ik niet de enige ben. |
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De belasting-, misdaad- importmisbruik- en werkloosheid- problemen zullen we toch maar na een splitsing kunnen aanpakken, de PS zal daar nooit daadwerkelijk aan meewerken. |
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vanavond zei iemand op één dat BDW op het debat (met de andere partijvoorzitters) een maat te groot was voor de anderen. Dat was ook mijn indruk. Ze snappen zijn visie niet. Het is alsof hij Chinees praat en/of een soort etiquette verbreekt en/of schokkende dingen zegt. Maar hij zegt exact wat ik denk. En als de andere traditionele partijen willen volharden in het negeren van wat de burger ervaart en denkt, dan is dat hun probleem. |
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat kan perfect zonder de privacy van die mensen te schenden. Gewoon effe kijken naar de familienamen en de frequentie nagaan van dezelfde familienamen op de lijst. En dat per stad. Een burger heeft het recht om een inzage te hebben in die dingen. Zeker als je vaststelt dat wanneer er een autochtoon weggaat er altijd een grote allochtone familie in de plaats komt. Alsof mensen van hier geen nood meer hebben aan een sociale woning. En wanneer ik hoor dat elke gemeente zoveel sociale woningen dient te bouwen, vraag ik me af voor wie. Vruchtbare grond wordt verkaveld voor sociale woningen voor mensen van weet ik waar. Niet voor de mensen van hier. |
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ook alle partijen die op gemeentelijk vlak kartels (ik spreek niet eens over coalitie) gevormd hebben met de N-VA. Vandaag enkele uren gekeken naar de uitslagen; kartels met Spa en met CDNV. Ja, ja. Het woord 'xenofoob' vind ik trouwens erg misplaatst. Er is geen sprake van een obsessieve angst voor vreemdelingen. Hou het maar bij een sterke irritatie vanwege een onderdanig gedoogbeleid van debiele invloeden van buitenaf. Dat onderdanig gedoogbeleid vertaalt zich in woordkeuze alzo: 'jongeren' = allochtonen die zich niet gedragen 'betaalbare woningen' = sociale woningen voor allochtonen 'veiligheid' slaat op nogmaals allochtonen, niet op een grote, zieke boom op de N3. 'leefbaar' slaat ook op 'allochtonen' 'de nood aan kinderopvang' = voor allochtonen 'de nood aan scholen' = voor allochtonen 'zoveel Brusselaars erbij' = allochtonen Om die verbloemingen in de media alleen al naar de maan te zwieren, zou je voor N-VA gestemd hebben. 'verfransing' = allochtonen |
|
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
Ook zouden er te veel lijken uit de kast vallen en heelder pakken boter smelten op de corrupte koppen van de voorgaande regeringen en deze publieke openbaring zal (begrijpelijkerwijs) niet alleen de PS proberen te blokkeren, maar tevens de 'correcte' VL-partijen. Ik denk oprecht dat de NVA weinig andere alternatieven heeft om deze volksbedriegers te uit te rangeren/ontmaskeren, derhalve is een coalitie met de enige andere Vlaamse partij onontbeerlijk, hoe lastig dat voorlopig ook is voor vele Vlamingen om dat sociaal/politiek te aanvaarden. Uiteindelijk zal dit nog de enige werkbare oplossing blijken, anders gaat we helemaal ten onder aan het onverloochenbare Belgo-facisme annex Vlamingenhaat, alle confederale beloften ten spijt. |
|
![]() |
![]() |
#34 | |||
|
![]() Citaat:
Vandaar hun schofferende taalgebruik, tegen alles wat een Vlaamse tongval heeft of het hanteren van een cordon, als hun volksbedriegerij in gevaar komt. Citaat:
Citaat:
Maar laat ons hopen dat steeds meer Vlamingen zich daarvan bewust worden, met rede als het kan, door schade en schande als het moet. |
|||
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
BDW is een groot strateeg en hij zal niet rusten totdat Vlaanderen onafhankelijk is. Het negeren van de vlaamse NVA stemmen door de zogenaamde traditionele partijen is een strategie die aan het einde van haar Latijn is. Dat gaan ze in de nabije toekomst beseffen of ze dat nu willen of niet; tot dan moet de kop in het zand blijven steken....of in hun eigen gat... |
|
![]() |
![]() |
#36 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#37 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Nu is het te vroeg maar als ze samen een comfortabele meerderheid hebben om een splitsing door te drukken of een referendum zie ik het toch gebeuren hoor, als ze tegen dan nog bestaan hé.
|
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() Een stem voor het Vlaams belang is daarom geen stem tegen een allochtoon maar eerder een stem tegen België.
|
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar ligt niemand wakker van, of wat dacht je? Als zij het niet kunnen vinden met de autochtone Vlaming is het de hoogste tijd om terug te keren naar het land van herkomst, ongeacht of ze hier nu geboren zijn of niet. Al die radicale VB'ers zitten nu in een gematigde partij, die niet in een cordon zit, met de hoop dat bepaalde programmapunten van het VB werkelijkheid zullen worden. Als jij dat goed nieuws wil noemen... ![]() |
|
![]() |