![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Bakkebaart ik verdedig zeker niet die pastoors want dit is een netwerk van pedovielen.Ik had het over het preken.Maar gelijk welk persoon die mijn dochter iets zou aandoen licht ter lijke.Kogelvrije vest of niet
![]() |
#22 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Misbruikte meisjes zijn een oneer voor de familie (lees : de eer van vader en broers) en dienen ofwel afgemaakt te worden, of wel nog wat meer gestraft door psyschich geterroriseer. In moslimlanden lopen slachtoffer niet naar de politie of rekenen ze niet op het gerecht : dat staat gelijk met zelfmoord of uitstoting. We zullen ook maar niet te veel zeggen over het reusachtig kindermisbruik door de meest religieuse aller moslims, de saoudi's. Die spelen niet enkel met hun oliedollars maar ook met gekochte en geïmporteerde Filipijnse of Pakistaanse slavenkindjes die ze lekker misbruiken. Uiteraard niet in hun moskees, maar thuis, en dag na dag, in de slavenkwartieren van hun villa's. |
||
![]() |
![]() |